پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نظرسنجی؛ جهنم سن مامس، شانس یا قدرت؟!

زمان ارسال : دوشنبه 8 شهریور 1395
وقتی چندین ساعت قبل از بازی، متیو لاهوز به عنوان داور بازی معرفی شد؛ دلشوره و نگرانی ها شروع شد!
متیو لاهوز که چندی است با قضاوت های نادرستش کار را برای آبی اناری ها سخت کرده، دیشب یکی از سخت ترین بازی های بارسلونا را - آن هم در خانه حریف - سوت زد!
بازی که شروع شد، باسکی ها پرس سنگینی را آغاز کردند، پرسی که آبی اناری ها را به بازی رو به عقب و بازی با تراشتگن وادار می کرد!

" دروازه بان "

تراشتگن در بازی دیشب یکی از مهره های اصلی بارسا بود؛ تراشتگن، دروازبان آلمانی بارسلونا، با دادن 46 پاس صحیح توانست رکورد فصل 2005-2006 را بشکند. او در دادن پاس فوق العاده کار کرد و پرس سنگین بازیکنان بیلبائو را خنثی نمود.
میزان فشار و استرسی که تراشتگن در بازی دیشب متحمل شد، بسیار بالا بود؛ او با هر پاس اشتباه می توانست کار بارسلونا را بسازد! عملکرد خوب مارک، تحسین سایرین از جمله جوردی آلبا و انریکه را نیز به دنبال داشت!
اما اگر از حق نگذریم تراشتگن چندین اشتباه نیز داشت؛ پاس اشتباه او برای بوسکتس در دقیقه 11 که به بنآت رسید و خوشبختانه او توپ را به صورت تراشتگن کوبید نه به تور دروازه اش! و چند پاس اشتباه دیگر که با فرصت سوزی های باسکی ها همراه شد؛ فرصت هایی که هر کدام می توانست به تنهایی کار بارسلونا را بسازد!
* در کل تراشتگن عملکرد خوب و تحسین برانگیزی داشت! البته اشتباهات را نیز نباید نادیده گرفت!

"خط دفاع"

سرجی روبرتو؛ یک استعداد ناب که انریکه به خوبی از او استفاده می کند، سرعت عالی، بازی خوانی خوب، هماهنگی در دفاع و حمله با سایرین! یک آچار فرانسه تمام عیار که می تواند جانشین دنی آلوز تکرار نشدنی شود!
جوردی آلبا؛ یکی از بازیکنانی که می توان به داشتنش افتخار کرد! جوردی آلبا با سرعت بی نظیرش در دفاع و حمله بی نقص ظاهر شد و می توان با خیالی آسوده از سمت چپ دفاعی بارسا سخن گفت. نشاط و شادابی هیچ گاه از جوردی آلبا دور نشده و همیشه شاهد بازی زیبا و دوندگی بی نقص او بودیم!
ساموئل اومتیتی؛ بیگ سام در نبرد های هوایی بسیار عالی و بی نقص ظاهر شد اما در نبردهای تک به تک روی زمین خیلی کند و خطرساز! یک خطای هند و چندین خطا روی بازیکنان بیلبائو خود گواه این ماجراست! اومتیتی در این بازی یک کارت زرد نیز دریافت کرد! انریکه ماسکرانو را در دقایق پایانی به جای او به زمین فرستاد.
جرارد پیکه؛ یک دفاع قابل اعتماد و سرزن که همیشه و همه جا حضور دارد؛ پیکه در بازی دیشب یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشت! توپ گیری های به موقع، سر زنی بالاتر از بازیکنان حریف و چند تکل نسبتا خوب!

* خط دفاعی علی رغم چندین اشتباه فردی اومتیتی، خوب ظاهر شد و اجازه به دروازه رسیدن خیلی از توپ ها را به بازیکنان حریف نداد!

" خط میانی "

سرجیو بوسکتس؛ بوسکتس دیشب یکی از ضعیف ترین بازی هایش را ارائه داد، پاس های اشتباه، دریبل های نا به جا و عدم بازی سازی همیشگی! به هر حال همه از میزان تاثیر بوسکتس در بارسلونا آگاه هستیم، بوسکتس که آماده نباشد بارسلونا در میانه زمین به مشکل خواهد خورد!
دنیس سوارز؛ یک خرید خوب و مقرون به صرفه برای بارسا؛ دنیس با ارائه یک بازی نسبتا خوب ثابت کرد که برای جای گیری در ترکیب ثابت حاضر به جنگیدن است! پاس های خوب و هماهنگی بالا در این مدت کم گواه این ماجراست! انریکه آندره گومز را در دقایق پایانی به جای او به زمین فرستاد!
ایوان راکیتیچ؛ یک هافبک گلزن، راکیتیچ با گلزنی در دقیقه 21 بازی نشان داد که می تواند برای بارسلونا و انریکه کارساز باشد! راکیتیچ با بازی قدرتی خود مقدار زیادی از پرس بازیکنان بیلبائو را کاهش داد.

* خط میانی به غیر از گلزنی ایوان راکیتیچ عملکرد خوبی نداشت، عملکرد ضعیفی که باعث شد مسی خیلی رو به عقب و تقریبا در نقش یک هافبک بازی کند!

" خط حمله "

آردا توران؛ توران به دوران اوجش بازگشته و خیلی خوب بازی میکند، او با یک سرتوپ به موقع و یک سانتر عالی راکیتیچ را در موقعیت گل قرار داد تا انریکه از اعتماد کردن به او پشیمان نشود! توران در چند بازی اخیر گلزنی کرده و پاس گل نیز داده است.
لوئیز سوارز؛ یک مهاجم با کلاس جهانی اما پر اشتباه در بازی دیشب! سوارز در بازی دیشب دو یا سه موقعیت عالی را از دست داد تا بارسلونا تا لحظه آخر زیر فشار شاگردان والورده بمانند. اما تاثیر غیرمستقیم او در تک گل بارسلونا را نیز نباید نادیده گرفت!
لیونل مسی؛ یک پاسور فوق العاده، یک هافبک تمام عیار و یک مهاجم بی نظیر! لیونل مسی در بازی دیشب بارها و بارها با استفاده از شگرد همیشگی اش توپ را برای توران و سوارز ارسال کرد اما گلی به ثمر نرسید! مسی نیز در موقعیت هایی بی دقت ظاهر شد و ضربات آخرش را به خوبی نزد.

* خط حمله به غیر از پاس گل توران، علی رغم تلاش زیاد و بازی چشم نواز، عملکرد خوبی نداشت و ضربات آخر به خوبی زده نمی شدند!

نظرشما درباره بازی دیشب و عملکرد بازیکنان چیست؟!

ممنون
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.