پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی آرنائو پراداس ، وینگر با استعداد لاماسیا : قاتل و بی رحم !

زمان ارسال : دوشنبه 30 خرداد 1401
میخواهم برای شما در باره قاتلی حرف بزنم ، اشتباه نکنید منظور من قاتل انسان نیست بلکه قاتل تیم های حریف است . میخواهم درباره شما با شخصی بی رحم صحبت کنم اما باز هم اشتباه نکنید و دست نگه دارید ، من نمیخواهم درباره بی رحمی در ارتش و جنگ صحبت کنم بلکه میخواهم درباره بازیکنی بی رحم در گل زدن برای شما صحبت کنم . بله درست متوجه شدید ما میخواهیم درباره آرنائو پراداس مهاجم بی رحم کادت آ با شما صحبت کنیم . این بازیکن 16 ساله و جوان تیم کادت آ که فصل آینده به رده یوونیل ب ارتقا پیدا خواهد کرد موضوع بحث امروز ما خواهد بود .

⭕مشخصات⭕ :

روز 24 ماه مارچ سال 2006 در شهر مانرسا پسری متولد شد که شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که او اکنون یکی از استعداد های برتر اسپانیا خطاب شود . نام او " آرنائو پراداس آلگابا " بود. برادرش 7 ساله بود که آرنائو متولد شد . مادرش مانولی و پدرش راف هر اخر هفته ها به تماشای بازی برادرش می رفتند . برادرش که نیل بود در خیمناستیک مانرسا بازی می کرد . او فقط دوست داشت فوتبال بازی کند مهم هم نبود با چه کسی . او در سن 6 سالگی به ناستیک رفت و در رده پربنجامین آنجا شروع به بازی کرد . بازی او مدیران بارسا را جذب خودش کرد . ماجرا این بود که والدین آرنائو ساعاتی بعد از بازی با فورنتس متوجه شدند که بارسا این بازیکن را میخواهد . هماهنگ کننده ناستیک این را بعد از ساعاتی پس از پایان بازی با فورنتس به والدین پراداس گفت که بارسا آرنائو را میخواهد . بارسا آرنائو را برای انجام تست های پزشکی صدا شد و به او گفته شد که فصل بعد در بارسا بازی خواهد کرد . این خبر در خانواده ای که شوق فوتبال در آن است بهترین خبر ممکن بود.و او به بارسا پیوست . بهترین متحد او در این راه مسلما برادرش نیل بود .

توانایی او در استفاده از چپ خود واقعا بی نظیر است . او که تا سال 2025 با بارسا قرارداد دارد فعلا انتظارات را بر آورده کرده است و عالی ظاهر شده است. او میتواند در هر دو پست وینگر نیز بازی کند و عملکردش در هر دو بال یکسان است و این یکی از دیگر ویژگی های آرنائو پراداس است . او با آدیداس نیز قرارداد دارد.

در ادامه این مطلب به بررسی تاکتیکی آرنائو پراداس خواهیم پرداخت .⚽⚽⚽⚽⚽

⭕آمار آرنائو پراداس ⭕:

او در این فصل با کادت آ 26 بازی انجام داده است که در این 26 بازی 20 گل به ثمر رسانده است .✅

او در این فصل با یوونیل ب 65 دقیقه بازی کرده است و موفق به زدن 1گل شده است .این گل در بازی مقابل کورنلا زده شده است .✅

او در این فصل در تیم ملی زیر 16 سال اسپانیا 7 بازی انجام داده است که موفق به دادن یک پاس گل در بازی مقابل برزیل شده است.✅

او در فصل گذشته با کادت ب 15 بازی انجام داده است و موفق به زدن 10 گل شده است .✅

⭕نقاط قوت آرنائو پراداس⭕ :

سرعت✅

شتاب✅

دریبل زدن✅

کنترل توپ✅

تکنیک✅

استعداد✅

چابکی✅

خلاقیت✅

⭕نقاط ضعف آرنائو⭕ :

کارایی در دوئل های دفاعی✅

دوئل های هوایی✅

⭕سبک بازی⭕:

آرنائو بر خلاف دیگر وینگر ها در دو بال عملکردی یکسان دارد ، او با سرعت و شتاب خودش می تواند در محوطه جریمه بسیار خطرناک ظاهر شود و خطری جدی برای مدافعان حریف باشد . آرنائو وقتی در موقعیت تک به تک مقابل دروازبان قراربگیرد تمایل بالایی نسبت به دریبل دروازبان دارد و او ر ادریبل می کند.کنترل توپ او در زمین کم نظیر است و بسیار خونسرد عمل می کند . او اگر در فضاهای تنگ گرفتار شود از تکنیک خود برای خارج شدن از مخمسه استفاده می کند. او بسیار خوب با هوش خود فضاهای آزاد و پر نشده توسط بازیکنان حریف را پیدا می کند و موقعیت تهاجمی را برای هم تیمی هایش فراهم می کند خودش نیز عاشق کارهای تهاجمیست.

اغلب از مهارت های خود برای شکست دادن مدافعان، ضربه زدن به درون و ایجاد فرصت مناسبی برای گلزنی برای خود استفاده می کند.✅

⭕آینده برای آرنائو چگونه خواهد بود؟⭕

از نظر شخصی بنده آرنائو آینده بسیار درخشانی خواهد داشت . البته هیچ چیز قطعی نیست شاید او هم مانند بعضی استعداد های دیگر تباه شود . آینده دست ما نیست ولی آرنائو چشم اندازیست که نشان می دهد آینده او در تیم اصلی بارسلونا و درخشان خواهد بود . بهرحال با اندکی صبر این مشخص خواهد شد چون آرنائو به تازگی بازیکن یوونیل ب شده است و تنها دو رده با تیم اصلی فاصله دارد . زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد .

⭕افتخارات آرنائو پراداس ⭕:

لیگ وعده ها با بارسلونا در سال 2018✅

قهرمانی زیر 13 سال اسپانیا در فصل 2018/2019 با بارسلونا.✅

قهرمانی زیر 14 سال اسپانیا 2019/2020 با بارسلونا.✅

قهرمانی زیر 15 سال اسپانیا 2020/2021 با بارسلونا.✅

قهرمانی زیر 16 سال اسپانیا در فصل 2021/2022 با بارسلونا.✅

⭕پایان و نتیجه گیری⭕:

در این مطلب به یکی از استعداد های برتر این نسل فوتبال اسپانیا و لاماسیا پرداختیم . نسلی که لامینه یامال ، آرون یاکوباشویلی و.... در آن حضور دارند . در اینکه لاماسیا ، معدن فوتبال و دی ان ای بارسا است و این بازیکنان استعداد های برتر آن هستند شکی نیست ولی تنها زمان مشخص خواهد کرد که این استعداد ها تباه و تلف می شوند یا ستاره ای که دنیای فوتبال به خود خواهد دید . پس صبر کنیم تا مشخص شود . به امید دیدن موفقیت این بازیکنان با استعداد و دیدن آنها در تیم اصلی بارسلونا.❌

-------------------

پست تا حدودی دست نویس هست .❌

حتما قدیمی ترین کامنت هارو مشاهده کنید . ❌
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.