پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آلخاندرو بالده:آیا بارسلونا جانشین جوردی آلبا را در خانه خود دارد؟

زمان ارسال : شنبه 12 شهریور 1401
بهترین دوران باشگاه بارسلونا در تاریخ 123 ساله این باشگاه بین سال‌های 2008 تا 2012 رخ داد، زمانی که تعدادی از فارغ‌التحصیلان لاماسیا از جمله لیونل مسی، آندرس اینیستا، سرخیو بوسکتس و ژاوی هرناندز در تیم بلوگرانا که دو قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و سه قهرمانی در لا ماسیا را کسب کردند، تحت تأثیر قرار گرفتند. قهرمانی در لیگ زیر نظر پپ گواردیولا.

 

نمایندگان باشگاه کاتالان - تحت ریاست خوان لاپورتا - بار دیگر به جواهرات آکادمی خود اعتماد کردند و به دلیل بحران مالی باشگاه (و در نتیجه، منصفانه) بازیکنانی مانند پابلو پائز گاوی، نیکو گونزالس و همکارانش را شروع کردند.

در همین چارچوب، الخاندرو بالده، مدافع چپ بین‌المللی زیر 19 سال اسپانیا نیز در آخرین فصل تحت هدایت رونالد کومان و سپس سرجی بارخوان و پس از آن ژاوی هرناندز، از جمله بازی فوق‌العاده مقابل بایرن مونیخ در چمپیونزلیگ، مدت‌ها بازی در تیم اصلی به دست آورد. 

 



این بازی باعث شد که این بازیکن 18 ساله با امتیاز بالا با اعتماد به نفس خود خیره شود و با دریبل های موفقیت آمیز متوالی و موفقیت آمیز چشمگیر بین مدافعان تیم آلمانی لغزید و به یک سوم پایانی صعود کرد و بسیار بیشتر از بازیکنان شروع کننده بارسلونا بود. آن بازی، تاثیر مثبتی را در جامعه بارسلونا بر جای گذاشت.



 

 

در حال حاضر، نقش پشتیبان جوردی آلبا کهنه کار باشگاه هنوز خالی است، در اخرین روز نقل و انتقالات تابستانی اروپا بارسلونا مارکوس آلونسو را جذب کرد اما قبل از هر چیز باید به سن مارکوس توجه کرد چون او نیز تفاوت سنی زیادی با آلبا ندارد و قطعا نمیتواند گزینه ای خوب برای جانشینی آلبا باشد . 

 

به نوبه خود، گفته می شود که آبی اناری ها ها ارزش مدافع باتجربه خود را کمتر از 12 تا 13 میلیون پوند نمی دانند، با وجود اینکه او تنها یک سال از قرارداد فعلی خود باقی مانده است.

سرجیو مارکینا، با نام مستعار ال پروفسور، از سری La Casa de Papel می گوید: "این جایی است که نقشه بالده وارد می شود."

 

الخاندرو بالده، چه در طول فرصت‌های محدودی که در این فصل به دست آورده و چه در جریان بازی‌های تدارکاتی فعلی، فارغ‌التحصیل لاماسیا پیام‌های روشنی را به هسته فنی باشگاه ارسال می‌کند و به خودش گوش می‌دهد که می‌تواند گزینه‌ای جدی برای بررسی باشد. معاون جوردی آلبا و به تدریج جایگزین این بازیکن 33 ساله می شود. به هر حال، آلفونسو دیویس، ملی پوش کانادایی، تنها در 19 سالگی خود را به عنوان یک بازیکن ثابت در بایرن مونیخ تحمیل کرده است.

 

در واقع، الخاندرو شباهت های زیادی با دیویس دارد، به ویژه در روشی که او بر سرعت، انفجار و سرعت کار خود برای تسلط بر جناح چپ تکیه می کند، اما شایان ذکر است که بالده از نظر فیزیکی به اندازه دیویس قوی نیست. 

 

در حالی که 188 دقیقه بازی او در لالیگا و 21 دقیقه بازی در لیگ قهرمانان برای نگاهی عمیق به اعداد آماری بازیکن کافی نیست، این داده ها حداقل ممکن است به شما کمک کند تا یک ایده کلی از بازیکن جوان به دست آورید.



 

او یک دریبل‌زن نسبتاً خوب و مهم‌تر از همه یک پیش‌رونده توپ فوق‌العاده است که با درصد دریبل موفق 42.9 درصدی و 180.4 یارد مسافت طی شده در کنترل توپ در هر 90 مشخص شد. به جای دریافت بازی های کامل، اما هنوز هم نگاهی اجمالی به ظرفیت های بازیکن می دهد.

 

بالده تیراندازی مناسب، قوی و دقیقی از فواصل دور دارد، اما اغلب تلاش نمی کند. از نظر سانتر، او میانگین 0.4 سانتر در هر 90 (33.33 درصد موفقیت) در لالیگا دارد، یکی از سانترهای او یک پاس گل برای اولین گل رافینیا  در پیش فصل مقابل اینتر میامی بود.

 

از نظر دفاعی، این بازیکن 18 ساله در این فصل در لالیگا میانگین 1.90 تکل، 0.95 دفع، 4.29 فشار موفق، 2.38 بلاک و 7.14 ریکاوری در هر 90 در لالیگا داشته است.

 

این نوجوان اسپانیایی همه ابزارها برای تبدیل شدن به یک مدافع کناری با کیفیت را در اختیار دارد، اما بازیکن هنوز نمی‌داند چگونه از ویژگی‌های تهاجمی خود نهایت استفاده را بکند، زیرا گاهی اوقات ترجیح می‌دهد با خیال راحت بازی کند و هر زمان که توپ را به عقب برگرداند. تا یک سوم نهایی، توانایی خود را برای تبدیل کردن خود به یک تهدید دائمی برای دفاع مخالفان تلف می کند.

 

این برای یک بازیکن هم سن و سالش بسیار منطقی و قابل درک است، به خصوص بازیکنی که فرصت کافی برای بازی ندارد، بنابراین او نمی‌خواهد بارها و بارها مالکیت توپ را از دست بدهد، اولین بار بازی‌هایش را به خاطر بسپارد.

 

پس از شکست مارک کوکورلا و الکس گریمالدو در سال‌های اخیر، بارسلونا می‌تواند به خوبی از اشتباهات قبلی خود جلوگیری کند و به یک مدافع چپ بومی اعتماد کند تا با جوردی آلبا رقابت کند، نه با جذب بازیکنی مانند آلونسو که فقط دو سال از آلبا کوچک‌تر است. باید دید سرنوشت بالده نیز همانند گومز ،کوکوریا و یا گریمالدو خواهد شد یا خیر.
----------------
پی نوشت (1):بعد چندین هفته اومدم پست زدم و امیدوارم تو این چند هفته بهتر شده باشه اوضاع
پی نوشت (2):خیلی وقت بود پست لاماسیایی بزنم دارم روی همون پست اخبار لاماسیا و معرفی تلنت کار میکنم تا پس فردا منتشر میکنم به امید خدا
پی نوشت (3):سلامت باشید
موفق باشید
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.