پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اِلِن شو یکبار برای همیشه؛ Ellen show در سال 2022 به پایان می رسد!

زمان ارسال : یکشنبه 26 اردیبهشت 1400
الن دی جرنس از تصمیم برای پایان دادن به تاک شوی مشهورش بعد از ۱۹ فصل در سال ۲۰۲۲ خبر داد.

این کمدین و مجری معروف ۶۳ ساله اما می گوید این تصمیم ربطی به اتهامات مطرح شده از سوی کارکنان سابق و فعلی اش درباره ی رفتار او و فضای مسموم کاری برنامه اش ندارد.

دی جنرس به هالیوود ریپورتر گفت: «این اتفاق کمابیش روی برنامه ام اثر گذاشت. برایم خیلی دردآور بود. واقعاً خیلی. اما اگر می خواستم برنامه را به خاطرش تعطیل کنم اصلاً این فصل به برنامه برنمی گشتم.»

او گفت از ابتدا قرار بر این بود که تاک شویش بعد از ۱۹ فصل به پایان برسد.

او در ادامه گفت: «آدم خلاقی هستم و وقتی هم که خلاق باشید دائماً باید به چالش کشیده شوید. و این برنامه هر قدر هم که عالی و مفرح باشد دیگر یک چالش محسوب نمی شود. من به چیز جدیدی احتیاج دارم که مرا به چالش بکشد.»

دی جنرس فصل هجدهم برنامه ی خود را در سپتامبر سال گذشته ی میلادی با عذرخواهی به خاطر اتهاماتی آغاز کرد که از چند ماه پیش از آن از سوی کارکنان سابقش درباره ی فضای مسموم کاری برنامه ی وی مطرح شده بود.

به گفته ی نیویورک تایمز، شوی الن دی جنرس از آن زمان بیش از یک میلیون نفر از بینندگان خود را از دست داده است. تعداد بینندگان این برنامه ظرف ۶ ماه به طور متوسط ۱/۵ میلیون نفر بود در حالی که این میزان در بازه ی زمانی مشابه در سال قبلش ۲/۶ میلیون نفر بود.

بسیاری علت ریزش مخاطبان این شوی تلویزیونی که زمانی از محبوبیت زیادی برخوردار بود را انتقادات شدیدی می دانند که دی جنرس در سال ۲۰۲۰ با آن ها مواجه شد.



در فوریه سال ۲۰۲۰، نیکی دجیگر، که با ویدئوهای آموزش آرایشش شناخته می شود و یک بار مهمان شوی الن دی جنرس شده بود، از تجربه ی ناخوشایند خود با این مجری مشهور در هنگام حضورش در برنامه ی او گفت. دجیگر دی جنرس را «سرد و نچسب» توصیف کرد.

یک ماه بعد، کمدینی به نام کوین تی. پورتر در توییتی عنوان کرد دی جنرس «به وضوح یکی از پست ترین آدم های زنده ی دنیا است» و از دیگران خواست «شوکه کننده ترین داستانی» که درباره ی او شنیده اند را بازگو کنند. این پست ۲ هزار پاسخ دریافت کرد.

آوریل همان سال، منابع ناشناس به ورایتی گفتند عوامل برنامه ی دی جنرس بیش از یک ماه در دوران کرونا نه اطلاع رسانی ای به آن ها در مورد ساعت کار یا میزان حقوق شان شده بود و نه وضعیت روانی و فیزیکی آن ها را جویا شده بودند و این مسأله آن ها را «پریشان» کرده بود.

کارکنان فعلی و سابق دی جنرس هم از تجربه ی «نژاد پرستی، ترس و ارعاب» در دوران کار در برنامه ی او گفتند. پس از این ادعاها بود که شرکت وارنر مدیا تحقیقات داخلی در این برنامه را آغاز کرد.

گرچه دی جنرس در نامه ای به کارکنانش ناراحتی خود را از اینکه متوجه شده در برنامه ی او احساس می کردند به آن ها احترام گذاشته نمی شود یا شاد نبودند، ابراز کرد اما اشاره ای به شکایت هایی که از رفتار خود او شده بود، نکرد.



به گفته ی این مجری مشهور او تصور می کرد انتقادها گذرا هستند.

دی جنرس در اینباره گفت: «در خانه نشسته بودم و تابستان بود که دیدم یک جا نوشته اند آدم ها قبل از حرف زدن با من مجبورند آدامس بجوند و من با خودم فکر کردم چه حرف مضحکی. بعد یک جای دیگر هم دیدم چیزهای مضحکی نوشته اند و دیگر از آن به بعد این ماجرا ادامه پیدا کرد.»

دی جنرس در ادامه گفت: «آن موقع برنامه پخش نمی شد و من هیچ تریبونی نداشتم و دلم هم نمی خواست در توییتر درباره اش حرف بزنم. با خودم فکر کردم اگر حرفی در موردش نزنم خود به خود تمام می شود چون تمام ماجرا خیلی احمقانه بود.»

این کمدین مشهور که سابقه ی دریافت جایزه ی معتبر امی را هم دارد گفت از طریق رسانه ها از اتهامات مطرح شده درباره ی فضای کاری برنامه اش با خبر شد و این مسائل به طور مستقیم با او درمیان گذاشته نشده بود.

او در اینباره گفت: «اولش باورم نمی شد چون می دانستم که همه در برنامه ام چقدر خوشحال و راضی اند و همه ی مهمان ها هم همین را می گفتند. همه همیشه به من می گفتند که چقدر فضای برنامه ام عالی است و بین همه ی تاک شوهایی که شرکت کرده اند این تنها برنامه ای است که همه در آن اینقدر شاد و راضی اند.»

دی جنرس گفت نتیجه ی تحقیقات داخلی در برنامه اش تلنگری برای او بود و حالا سعی می کند خود را برای پاسخگویی به سؤالات یا نگرانی های نهادهای مختلف در دسترس قرار دهد.

او در اینباره گفت: «من آدم ترسناکی نیستم. حرف زدن با من کار واقعاً راحتی است. همه ی ما از چیزهایی باخبر شده ایم که نمی دانستیم – یا من نمی دانستم – که دارند اتفاق می افتند. من فقط می خواهم که مردم باور کنند و بدانند که من همانی هستم که به نظر می رسد.»
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.