پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

معرفی سریال / قسمت 4

زمان ارسال : یکشنبه 30 آبان 1400
به نام خدا تو پست قبلی
بهتون سریال های گامبی وزیر و سرقت پول معرفی شد
تو منبع میتونید پست قبلی رو ببینید
حالا میریم سراغ پارت 4

✅سریال اول : لوسیفر (Lucifer)
«لوسیفر» محصول سال 2016 و یک سریال در ژانر جنایی و فانتزی است که به زندگی شیطان به‌عنوان لوسیفر مورنینگ استار در زمین می‌پردازد. در این سریال تلاش شده است که شخصیت شیطان و به‌طورکلّی اسطوره‌های مذهبی کمی ‌به واقعیت نزدیک‌تر شوند و آن‌ها درگیر مسائل عینی‌تری می‌شوند. داستان اصلی درمورد شیطان کنار گذاشته می‌شود او فرزند محبوب خداوند بوده تااینکه با او اختلاف نظر پیدا می‌کند بنابراین خدا تصمیم می‌گیرد لوسیفر را به‌عنوان نگهبان جهنم بگذارد تا افراد گناهکار را مجازات کند. او معتقد است که او تنها شکنجه‌گر گناهکاران است و مشوق و مسبب گناهی نیست. از اینکه به‌خاطر گناهان دیگران مورد قضاوت قرار گرفته است به‌شدت آزرده‌خاطر است و مسبب آن را پدرش می‌داند.
در اسطوره شناسی دین مسیحیت مخصوصا فرقه ی کاتولیک فرشتگان فرزندان خدا هستند و ابلیس یا شیطان که در مسیحیت لوسیفر نامیده میشود نیز یکی از فرزندان بسیار مورد علاقه ی خداوند است که انسان را به عنوان برترین موجود خداوند به رسمیت نمیشناسد و از اینکه پدر (خداوند ) به انسان بسیار عشق میورزد واز روح خود در کالبد آن دمیده است بسیار عصبانی ست .
لوسیفر تصمیم میگیرد با تعداد دیگری از فرشتگان برعلیه تخت پادشاهی خداوند قیام کند . ولی شکست میخورد وهمراه با فرشتگان دیگر به دوزخ سقوط میکند .
حالا او پادشاه دوزخ است .
در حین داستان لوسیفر از یک روانشناس استفاده می‌کند و در طول سریال او احساسات و هیجانات خود را بیشتر می‌شناسد و تلاش می‌کند با خود واقعی‌اش کنار بیاید. البته به فراخور اینکه شخصیت اصلی شیطان است ناهنجاری‌های اجتماعی زیادی به نمایش گذاشته می‌شود. سکس، مواد و مشروبات الکلی تقریباً در تمام قسمت‌های سریال وجود دارند.
سریال داستانی بسیار هیجان انگیز دارد و 96 درصد بینندگان سریال رو دوست داشتند !!!


✅سریال دوم : سریال شرلوک
طرفداران سریال‌های جنایی و کارآگاهی قطعا حداقل یک بار نام شخصیت شرلوک هلمز را شنیده‌اند. کارآگاهی بسیار باهوش که به‌همراه دوست خود یعنی دکتر واتسون پرونده‌های مهمی را حل‌وفصل کرده است. در سال‌ها و دهه‌های گذشته فیلم‌ها و سریال‌های زیادی براساس شخصیت شرلوک هلمز ساخته شده‌اند که بدون شک سریال Sherlock را می‌توانیم یکی از بهترین‌ها در میان آن‌ها بدانیم. مارک گیتیس و رابرت موفات با مدرن کردن المان‌های قدیمی سریال‌های مربوط‌به این شخصیت توانستند سریالی بسیار جذاب با داستانی بسیار جذاب‌تر به علاقه‌مندان سریال‌های جنایی مخصوصا طرفداران این شخصیت هدیه کنند.

حضور بازیگران برجسته‌ای مانند بندیکت کامبربچ و مارتین فریمن باعث شد تا با نقش‌آفرینی هنرمندانه آن‌ها در نقش‌های شرلوک هلمز و دکتر واتسون جذابیت آن دوچندان شود. سریال Sherlock برای نخستین بار در سال ۲۰۱۰ از شبکه BBC One روی آنتن رفت و پس از پخش ۱۳ قسمت از آن در قالب چهار فصل به پایان راه خود رسید. قسمت‌های ۹۰ دقیقه‌ای این سریال باعث می‌شوند تا کم بودن تعداد قسمت‌های آن اصلا به چشم نیایند و به‌همین‌دلیل به هر قسمت از آن می‌توان مانند یک فیلم سینمایی نگاه کرد.
96 درصد بینندگان این سریال را پسندیدند !
چرا این همه دوست داشتند ؟
مسلماً مهم‌ترین چهرهٔ سریال شرلوک Sherlock همچنان کانن دویل، نویسندهٔ اصلی سری داستان‌های شرلوک هولمز و مخلوق فنا ناپذیرش است. اما گیتس و موفات، نویسندگان مجموعه، در این اقتباس مدرن از شرلوک، دست به اقدام شجاعانه‌ای زده‌اند. موفات و گتیس هر دو از سریال‌های کمدی کار خود را شروع کرده‌اند و سناریوی چندین قسمت از سریال پر طرفدار دکتر هو را در ده سال اخیر نوشته‌اند. موفات ۶ قسمت از سریال جکیل، اقتباس به روز شدهٔ رمان معروف دکتر جکیل و مسترهاید را نوشته بود که گتیس هم در آن بازی می‌کرد. شرلوک اولین همکاری مشترک موفات و گتیس و اولین تجربهٔ آنها به عنوان خالص اصلی یک سریال به حساب می‌آید.
برگ برندهٔ سریال هم انتخاب بندیکت کامبربچ و مارتین فریمن در نقش‌های اصلی است.


خب خب خب ، این پارت هم تموم شد
لایک کنید عقشا
فعلا تا پست 5 خدافظ
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.