پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چگونه سیمئونه توانست برای اولین برد خود در نیوکمپ در یک دهه گذشته بارسا کومان را زیر پا بگذارد

زمان ارسال : شنبه 10 مهر 1400
چگونه سیمئونه توانست برای اولین برد خود در نیوکمپ در یک دهه گذشته بارسا کومان را زیر پا بگذارد - تجزیه و تحلیل تاکتیکی

اگرچه اتلتیکو مادرید در بیشتر فصل فصل 2020/21 پیشتاز بوده است ، اما نبرد برای قهرمانی لالیگا هنوز ادامه دارد. هم از سوی بارسلونا و هم از سوی رئال مادرید ، اتلتی باید ثبات خود را در بازیهای باقی مانده از این رقابت ها حفظ کند تا به موفقیت مورد انتظار در دهمین سال دیگو سیمئونه به عنوان سرمربی برسد.

دیدار آینده با بارسا در نیوکمپ برای هر دو تیم سرنوشت ساز خواهد بود زیرا اتلتیکو می تواند در یک چشم به هم زدن صدرنشین خود را از دست بدهد یا با کسب سه امتیاز یک قدم به قهرمانی نزدیک شود. بارسلونا در طرف مقابل می تواند با کسب یک برد مهم قبل از سه دیدار بسیار آسان در سه دور بعدی ، مقیاس را به نفع خود بچرخاند.

بدون هیچ ضربه بزرگی برای هر دو تیم ، انتظار می رود که یک نبرد تاکتیکی عالی باشد ، جایی که سیمئونه به دنبال کسب اولین برد خود در نیوکمپ است. این پیش نمایش در قالب تجزیه و تحلیل تاکتیکی بررسی می کند که چگونه هر دو تیم می توانند یکدیگر را نشان دهند و تاکتیک های برنده برای هر دو مربی چه می تواند باشد.
تنظیمات احتمالی

طرف دیه گو سیمئونه بر اقدامات دفاعی محکم و حرکت تهاجمی هوشمند متکی است که این اصطلاح را در این مدت به ثبات رساند. آنها بهترین دفاع در لیگ را دارند و تنها 22 گل دریافت کرده اند که بیشتر آنها از ترکیب 4-4-2 استفاده می کنند. این احتمال وجود دارد که سیمئونه تیم خود را با نتیجه 3-5-2 مقابل بارسلونا برای پوشش بهتر در دفاع و حمله آماده کند. تیم باید در حین انتقال در برابر حملات تهاجمی سریع و دقیق بلوگرانا مراقب باشد.

بازی در موقعیت 5-3-2 خارج از توپ می تواند به آنها در پوشش بهتر بازیکنان حریف کمک کند ، به ویژه با در نظر گرفتن تمایل بارسا برای بارگذاری بیش از حد در مناطق پیشرفته. آنها تمایل دارند اغلب به پاس های هوشمند تکیه کنند و این باعث می شود که کار اتلتی حتی سخت تر شود و نیاز به افزایش آگاهی موقعیتی خود حتی بیشتر شود. استفاده از پشت سه می تواند به آنها این امکان را بدهد که بازیکنان بیشتری را در خط حمله به کار گیرند و با حرکت بیشتر از توپ حریف را در معرض دید قرار دهند. ارائه گزینه های پاس بیشتر در ثلث پایانی می تواند برای ارسال توپ به لوئیس سوارز که بارسا سعی می کرد از پیش جدا کند ، بسیار مهم باشد.

بارسلونا در تلاش برای شکستن خط دفاعی ساختارمند اتلتی بر استراتژی حمله معمول خود تکیه خواهد کرد ، اما خط هافبک باید در طول انتقالات ، به ویژه با در نظر گرفتن حرکت و پاس مارکوس یورنته ، از حمایت بهتری برخوردار شود. رونالد کومان به احتمال زیاد به خط دفاعی سه گانه در مالکیت پایبند خواهد بود و بر حرکت زیاد تکیه می کند و بازیکنان حریف را از موقعیت خارج می کند.

چگونه سیمئونه توانست برای اولین برد خود در نیوکمپ در یک دهه اخیر بارسا کومان را پشت سر بگذارد - تاکتیک های تجزیه و تحلیل تاکتیکی
خط دفاعی سه بازیکن بارسلونا در اختیار داشت.
نیاز به پوشش محکم یورنته

اولین کار دفاعی بارسلونا محدود کردن فاصله بین خطوط و دور نگه داشتن سوارز از دروازه است. بلاگرانا بهترین تهدید مستقیم او را می داند. آنها باید بر استراتژی علامت گذاری خود تمرکز کنند و سعی کنند او را در مناطق پیشرفته که مسیرهای عبور را مسدود کرده و حرکت او را محدود می کند منزوی کنند. اطمینان از اینکه آنها مناطق وسیعی را نیز پوشش می دهند تا مانع عبور اتلتیکو شوند که اغلب نیز بسیار مهم است.

در حالی که اینها مسئولیت های کلیدی آنها خواهد بود ، اما آنها نباید به خاطر پوشش خطرناک اروگوئه ای بیش از حد متعهد شوند ، زیرا یورنته از طرف پشتیبان تهدید می کند. در حالی که این بازیکن 34 ساله بهترین گلزن لوس کلچونروس است ، یورنته بازیکنی است که هم با حمایت از هم تیمی های خود و هم با تهدید مستقیم گزینه های بیشتری در حمله به آنها می دهد. در حالی که او معمولاً مناطق وسیعی را اشغال می کند ، اما در مرکز نیز مشارکت زیادی دارد.

چگونه سیمئون توانست برای اولین برد خود در نیوکمپ در یک دهه گذشته بارسا کومان را زیر پا بگذارد - تاکتیک های تجزیه و تحلیل تاکتیکی
نقشه گرمای یورنته 2020/21.

اسپانیایی می تواند سلاح کلیدی آنها باشد به خصوص اگر دفاعی بارسا فضاهای مناطق پیشرفته را محدود کند. این به دلیل توانایی او در شلیک از راه دور است. هر زمان که بارسلونا محوطه جریمه را خیلی محکم بپوشاند ، او می تواند تهدیدی از بیرون محوطه جریمه ایجاد کند. این به آنها فرصت بیشتری در حمله می دهد و می تواند کارایی تیم را در دروازه افزایش دهد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.