پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

2 قطبی جدید بارسانیوز

زمان ارسال : سه شنبه 20 مهر 1400
سایت همیشه 2 قطبی های مختلفی داشته و هیچ وقت یک دست نبوده. زمانی آنتی والورده و والورده فن.
زمانی مسی فن و نیمار فن،زمانی کومان فن و آنتی کومان و حالا هم لاپورتا فن و آنتی لاپورتا.
البته 90 درصد اوقات کفه ترازو ب نفع یکی از طرفین هست.
در دو قطبی جدید کسانی که منتقد لاپورتا هستن بعد از رفتن مسی منتقد شدن و ولی این افراد هدف دارن که پشت ظاهر درست و ب ظاهر منطقی شون پنهان میکنن.. اکثریت قریب ب اتفاق این دوستان سعی شون اینه که هم رنگ جماعت بشن تا بتونن اعتباری کسب کنن تا بلکه با نقد های کورکورانه از لاپورتا خودشون رو بارسایی اصیل و دلسوز نشون بدن. نکنه جالب اینه که تمامی این افراد ادعا میکنن که از اول موافق فونت بودن و این در حالی هست که موقع انتخابات همگی سینه چاک لاپورتا بودن..
اما امان از شهوت دیده شدن که آدم ها رو مجبور میکنه تا همه چی رو زیر پا بزارن...
این دوستان با جو سنگینی که درست میکنن و متهم کردن افراد بی طرف و منطقی که نقد منصفانه میکنن سعی دارن تا این افراد رو وارد مار پیچ سکوت کنن تا اونها دیگه نتونن نظر خودشون رو بدن..

دوستان آنتی لاپورتا جدای از اینکه هدف شون نقد مدیر تیم باشه هدف شون اینه که نامی کسب کنن. الان هم که بازار خائن خائن گفتن گرمه.

دوستان از الان دائم کلید واژه ها رو تکرار میکنن که وقتی تیم ب مشکل خورد و ناموفق بود بگن ما گفتیم و ما از اول این رو پیش بینی کردیم..
الان تو مرحله آماده سازی اذهان هستن را ب وقتش با این تبلیغاتی که کردن خودشون رو متعصب و پیشگو معرفی کنن.. دوستانی که تا قبل از رفتن مسی عرصه ایی برای عرض اندام نداشتن ولی حالا هوس جریان سازی کردن و حتی لحن نوشتن و صحبت کردن و تایپ شون هم عوض شده و البته مقدار زیادی غرور دارن..

در آخر باید عرض کنم اینکه نقد کنیم اصلا ایرادی نداره و اینکه حمایت کورکورانه هم تمام ایراد هست. اما باید یادمون باشه بارسا نیوز همیشه در دو گانه هاش دچار افراط و تفریط بوده.

اینجا ما بحث فنی و موردی درباره رویداد های تیم نمیکنیم چون بسیار طولانی هست و خسته کننده. در اینجا بحث فقط و فقط اینه که بدونیم دو گانه فعلی چی هست و طور پیش میره
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.