پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان
به شدت افتضاح بازی کردن . خط دفاع که فاجعه بود. من نکات فنی رو نمی‌دونم ولی به شدت توی باز پس گیری های توپ بد بودن . هرچی توپ از دست می‌رفت ضد حمله بود برای اونا . نمی‌دونم این مشکل تاکتیک بود یا نبود دی یونگ و عملکرد افتضاح رومئو
من بعد گل دوم سلتاویگو ، طبق چند سال گذشته ، گفتم قطعا بارسا باخته ولی بعد مدت ها یه کامبک خوب دیدیم . این نشون از بهتر شدن وضعیت تیم نسبت به چند سال گذشته هست
این از جمله بازیکنایی هست که هوش فوتبالی به شدت پایینی دارن .مثل دمبله. همچین بازیکنایی اصلا یه ستاره نمیشن . به شدت هم رو مخ هستن . برعکس اینا هم بازیکنای باهوش هستن که با استعداد کمتر ستاره میشن .
پابه توپ خوبی هم داره . شوت هم خوب میزنه. واقعا با استعداده . دمش گرم . خوب پرورش داده بشه یه ستاره میشه .
من از تورس متنفر بودم ولی واقعا تغییر کرده معلومه انگیزه داره . تاثیر گذاریش صد برابر اون رافینیا مضخرف . شایستگی داره این بدبخت فیکس بشه .
داورای لیگ دسته یک ایران از این داور گه بهترن. پدرسگ ۴ تا خطا مختلف توی محوطه انجام داد بعد پنالت نمیگیره
قیافه اینو میبینم فقط حسرت میخورم که اگه این لامصب نمی‌رفت چه بسا این همه افت در بارسا رخ نمی‌داد . اون همه خرید بیهوده انجام نمیشد . بارسا می‌تونست حداقل یه سی ال رو بگیره . این عوضی با این حرکتش کل تیم رو توی بحران برد .
ریدمانی که اینا دارن توی قیمت فروش بازیکنان میکنن دقیقا همون ریدمانیه که بارتومئو توی قیمت خرید بازیکنا میکرد .
طبق چیزایی که رسانه ها میگن احتمالا دیگه مسی نمیتونه تو اروپا باشه . لالیگا اجازه نمیده به بارسا برگرده . لاپورتا همش داره سیاه بازی می‌کنه . پاریسم که منتفی . هیچ تیمی هم توی اروپا نیست که بره
لعنت بهت دمبله . یادم نمیره یکی از کاربرای سایت کامنت گذاشت که خدا کنه بازی برگشت حسرت اون توپ گل نشده رو نخوریم .
فصل پیش همه میگفتن عملکرد بد ژاوی به خاطر کمبود بازیکن هست . ولی می‌بینید که با این همه خرید که اکثرشون هم جواب ندادن افتضاح ترین نتیجه ممکن توی اروپا رو کسب کرد به علاوه حذف تحقیر آمیز در کوپا دل ری و الان هم با این روند توی لالیگا همین جامم روی هواست .
موقعیت بدی هست . از یه طرف از پاریس متنفرم از یه طرف دوست دارم مسی لیگ قهرمانان نتیجه بگیره . 😅😅
ولی سر جمع چون با این بایرن مضخرف بازی دارن امیدوارم این قالپاقی هارو حذف کنن .
در کل احتمال زیادی میدادم که بارسا حذف بشه . هم مهره های بهتری داشت منچستر و هم مربی با تجربه تری . بارسا بازیکن های بی کیفیت زیاد داره .
نکته دیگه این که لالیگا و جام حذفی به درد هوادارای بارسا نمیخوره . مهم توی اروپاس تا بارسا آبروی از دست رفتشو برگردونه. مسخره خاص و عام شده . واقعا جای تأسف داره .
اینم در نظر بگیرید که گواردیولا چه بازیکنانی داشت و ژاوی چه بازیکن هایی داره . عملکرد ژاوی واقعا قابل تحسینه.
اسپانیا از نظر مهاجم در وضعیت افتضاحی هست ‌. اکثرشون ذخیره تیم های دیگه هستن .به خاطر همین شانسی در جام جهانی نداره.
واقعا با توجه به شرایط برد خوب بود . حریف به شدت دوندگی و پرس خوبی داشت. حرکت بچه گانه و اخراج لوا هم کار رو خیلی سخت کرد ‌. با توجه به این که ذغال هم صدر رو به بارسا داد اگه این بازی رو نمیبردن خیلی بد میشد
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.