پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

1028- شماره پیراهن مهاجمان و ابر ستاره ها...

زمان ارسال : جمعه 9 خرداد 1399
این پست دیشب گذاشته شد اما بدلایلی پاک کردمش...

شماره پیراهن‌های تاریخی؛ شماره 9، پیراهن مهاجمان گلزن.
این شماره در واقع به مهاجم میانی در خط حمله 5 نفره در سیستم 5-3-2 تعلق داشت و در حالی که سایر بازیکنان در سیستم های مدرن کمی عقب تر رفتند اما شماره 9 در پست خود باقی ماند. این شماره کمتر از شماره 10 نمادین است اما نقش آن در میدان غيرقابل انكار است. تا سالهای اخیر این شماره با دو کلمه "بزرگ" و "موقعیت شناس" معنی می شد.

متن کامل این مقاله را از لینک زیر بخوانید:

https://cutt.ly/QyStSrs

------------------------------------------

شماره پیراهن‌های تاریخی؛ شماره 10، پیراهن اَبَرستاره‌ها
شماره 10 مورد احترام ترین شماره در فوتبال است و هیچ شماره دیگری شكوه آن را ندارد. این پیراهن، شماره اکثر بازیکنان خلاق و با استعداد بوده است. این شماره ي محبوب فرانس پوشکاش، اوزه بیو، پله، دیه گو مارادونا، میشل پلاتینی، رونالدینیو و لیونل مسی بوده است. کتاب های زیادی درباره این شماره و رازهای آن نوشته شده است. شماره ای که نمی توان قدرت و تاثیرگذاری آن در بازی مدرن را انکار کرد. اگر شروع به دیدن یک بازی کنید و هیچکدام از بازیکنان را نشناسید، اطمینان دارید که شماره 10 هر دو تیم، ارزش توجه کردن را دارند.

متن کامل این مقاله را از لینک زیر بخوانید:

https://cutt.ly/AyDA9m7

------------------------------------------

سونیا برمودز در سن ۳۵ سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد او بین سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ پیراهن بارسلونا را بر تن کرد و با تیم بارسلونا توانست ۴ جام لیگ، ۲ جام کوپا دلارینا و ۳ کوپا کاتالونیا را بدست بیاورد. او در ۱۴۱ بازی برای تیم زنان بارسلونا توانست ۱۲۳ گل به ثمر برساند و این یک رکورد تاریخی برای او در تیم زنان بارسلونا محسوب میشود.
او یک بازیکن حرفه ای و موفق چه در سطح باشگاهی چه در تیم‌ملی اسپانیا بود او طی ۱۰ سال ۹ جام لیگ را به همراه تیمهای والیکونا (۲۰۰۴ تا ۲۰۱۱)، بارسلونا(۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵) و اتلتیکو مادرید (۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸) بدست بیاورد و در دوسال گذشته در تیم لوانته بازی کرده است.

http://uupload.ir/files/1gqg_20200528_182106.png

------------------------------------------

طبق اطلاعات جمع آوری شده از سال ۲۰۰۲ برای تیم زنان بارسلونا، سونیا برمودز که به تازگی اعلام بازنشستگی کرد در جدول برترین گلزنان تیم زنان بارسا با ۱۲۳ گل زده در ۱۴۱ بازی در صدر قرار دارد. پس از آن جنیفر هرموسو ۱۱۹ گل در ۱۴۹ بازی و الکسیا پوتلاس با ۱۱۷ گل در ۳۰۳ بازی در رده های بعدی قرار دارند. باتوجه به اینکه این دو بازیکن همچنان در تیم زنان بارسا فعال میباشند میتوانند به رکورد سونیا برسند. جزئیات کامل برترین گلزنان تیم زنان بارسلونا در لینک ذیل میباشد.

http://uupload.ir/files/qg3_20200529_141035.png
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.