پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

1118- ما این کار را کردیم و خواهیم کرد

زمان ارسال : دوشنبه 7 مهر 1399
منبع : سایت رسمی باشگاه
زمان انتشار: قبل از بازی بارسا – ویارئال

بارسا از تاریخ خود می خواهد قبل از اولین بازی در لیگ پیام اعتماد به نفس برای هوادارن بفرستد.

"ما این کار را کردیم و خواهیم کرد" نام کمپینی است که این باشگاه با یک ویدیو تأکید می کند که چگونه علی رغم دوران سخت گذشته ، "هیچ کس هرگز ما را نخواهد شکست"

یکشنبه است ، بارسا اولین بازی رقابت های لیگ 2020/21 را انجام می دهد. این فصلی خواهد بود که با تأثیرات همه گیری Covid-19 همراه خواهد بود ، بازی هایی در Camp Nou پشت درهای بسته انجام می شود ، به این معنی که هیچ هواداری تیم را تشویق نمی کند. ما این کار را انجام دادیم و امروز پیغام می دهیم راهی است که بارسلونا از اعضای خود و طرفدارانش در سراسر جهان می خواهد در مورد اتفاقات آینده احساس اطمینان و امید داشته باشند ، با ویدئویی که تأکید می کند تاریخ بلوگرانا نشان می دهد مهم نیست که همه چیز دشوار است. در گذشته نیز بوده است "هیچ کس هرگز ما را نخواهد شکست". این خطی است که از Cant del Barça ، سرود باشگاه گرفته شده و اکنون در پی یک فصل دشوار گذشته و در طلوع فصل جدید ، واقعی تر از همیشه به صدا در می آید.

بارسا در تاریخ 29 نوامبر 121 ساله خواهد شد و تاریخچه این باشگاه فقط موفقیت نیست ، بلکه مهمتر از همه این است که پایداری ، عزم راسخ در برابر مشکلات و جاه طلبی سالم را داشته باشد. بارسا بارها سقوط کرده است ، اما با پشت سر گذاشتن سخت ترین زمان ها ، در کنار هواداران خود آنها همیشه بلند شده اند.

در دهه 1960 و 1970 ، بارسلونا پس از شکست هایی مانند فینال جام اروپا 1961 در برن، به عنوان نماد ورزشی برتر کاتالونیا تبدیل شد. هواداران بارسا پاسخ دادند و نشان دادند که آنها رانندگان واقعی این باشگاه هستند و اگرچه تیم از سال 1960 تا 1974 هیچ عنوانی در لیگ کسب نکرد ، با این حال تعداد اعضای باشگاه به طور مداوم افزایش می یافت.

همین قدرت دوباره بود که باعث شد فصل 1973/74 در تاریخ بارسا ثبت شود. ورود یوهان کرایف ، بزرگترین بازیکن جهان در آن زمان ، در دوره جدید بشارت داد و با پیروزی فراموش نشدنی 5-0 در برنابئو ، خشکسالی 14 ساله قهرمانی پایان یافت. بیش از یک دهه بعد ، در سال 1988 ، هلندی الهام گرفت از یک نقطه عطف دیگر در این باشگاه ، این بار به عنوان مربی. او تیم را به شکوه جام برندگان جام در برن در سال 1989 هدایت کرد ، و ناامیدی از باخت به استوآ بخارست در فینال جام اروپا 1986 را جبران کرد. این پیروزی فقط آغاز دوره ای بود که به عنوان تیم رویایی شناخته می شود ، زمانی که این باشگاه سرانجام اولین جام اروپا را در ومبلی به دست آورد ، و همچنین چهار عنوان قهرمانی پیاپی در لیگ و تعداد دیگری از جام های دیگر را به دست آورد. این دوره ای بود که بارسا واقعاً شروع به پدیده ای جهانی کرد ، به دلیل سبک بازی خلاقانه ای که همیشه توپ را در مرکز خود داشت ، جهانیان را تحسین می کرد.

این دوره با شکوه در فینال لیگ قهرمانان 1994 در آتن که شکست سنگینی را برای میلان به ارمغان آورد ، ناگهان پایان یافت. اما دور از تسلیم شدن ، بارسا مستقیماً زیر نظر هلندی دیگری به نام لوییس فن خال برگشت ، که در اولین سال مربیگری خود ، در سال 1997 قهرمان لیگ و جام شد و سال بعد با بازیکنانی مانند ریوالدو ، کلویورت ، لوئیس انریکه و گواردیولا قهرمان لیگ شد.

اتفاقات بزرگی نیز با فرانک رایکارد به عنوان مربی از سال 2003 و با تیمی تحت بازیگری رونالدینیو رخ داد. پس از چهار فصل بدون جام لبخندها را به چهره بارسا بازگرداند. با خیره کننده بودن بازیکن برزیلی در زمین ، بارسا از موقعیت دوازدهم جدول بالا رفت تا در نهایت نایب قهرمان فصل شود. اما این فقط شروع آن بود. از آن زمان به بعد ، جامها هرگز متوقف نشده اند.

درخشانترین دوران بارسا از همه دوره ها فرا رسیده است. بین سالهای 2004/05 تا 2019/20 ، تیم موفق شد 34 جام مهم را بدست آورد و به عنوان بزرگترین تیم اروپا و به طور گسترده ای کل جهان شناخته شود. توسط لئو مسی ، بزرگترین بازیکنی که فوتبال تاکنون به خود ندیده است ، و با جانشینی رایکارد توسط پپ گواردیولا ، تیتو ویلانووا ، تاتا مارتینو ، لوئیس انریکه و ارنستو والورده ، تیم به غیر از سال 2007/08 حداقل یک جام هر ساله کسب کرده است.

به نظر می رسید آن شکست دردناک لیگ قهرمانان اروپا در اوایل سال 2020 برابر بایرن مونیخ پایان یک دوره است. اما در عوض ، این تیم باعث ایجاد تغییرات اساسی در تیم شده است ، از جمله بازگشت به خانه رونالد کومان ، قهرمان ومبلی ، اسطوره و مربی باشگاه ، که از همه جذابیت ها و تجارب لازم برای هدایت انتقال به دوره جدید موفقیت بلوگرانا برخوردار است.

و این همان چیزی است که این پیام امید ، مبتنی بر تاریخچه باشگاه ، درگیر آن است. این ویدیو و ایده "ما این کار را کردیم و خواهیم کرد" ، همه در مورد این است که اگرچه زمان های اخیر از بهترین زمان ما دور بوده است ، بارسا همیشه بارسا خواهد بود و با کمک هواداران دوباره کمک خواهد کرد و به افتخارات گذشته بازخواهد گشت.

لینک ویدئو:

http://uupload.ir/view/3fh_we_did_it._and_we_will.mp4/
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.