پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

1184-چیزهایی که شاید در مورد سفیدپوشان ندانید

زمان ارسال : جمعه 2 آبان 1399
منبع: سایت رسمی باشگاه

رقیب ال کلاسیکو بارسا نیازی به معرفی ندارند ، اما هنوز هم چیزهای زیادی وجود دارد که ممکن است در مورد سفیدپوشان ندانید

بارسا این شنبه ساعت 16:00 به وقت محلی در نیوکمپ به مصاف رئال مادرید می رود.

مادرید که در اصل در سال 1902 تأسیس شد ، توسط دو برادر کاتالان ، در سال 1920 توسط پادشاه آلفونسو سیزدهم به او لقب گرفت رئال (سلطنتی) مادرید شد. و همچنین 34 بار رکورددار قهرمانی لالیگا بوده است ، اگرچه بارسا ، اکنون با 26 قهرمانی ، به سرعت اختلاف را کم می کند.

مادرید همیشه یک لباس کاملاً سفید پوشیده است. دلیل آن ساده است. در اوایل فوتبال همه لباس سفید می پوشیدند و تیم ها با پوشیدن ارسی های رنگی از هم جدا می شدند. با جدی شدن فوتبال ، تیمها به جای آن پیراهن های رنگی مختلفی به تن کردند ، اما مادرید تصمیم گرفت که لباس سفید را ادامه دهد.

در حقیقت ، یکی از بسیاری از نظریه های تأیید نشده در مورد منشا رنگ های بارسا ، از همین روند پیروی می کند. در "دوران قدیم" ، تیم های بارسلونا معمولاً از بندهای قرمز یا آبی استفاده می کردند - و هنگامی که FC Barcelona تاسیس شد ، بازیکنان به راحتی دو رنگ را به عنوان یک رنگ ترکیب کردند.

اگرچه امروزه پوشیدن رنگ بزرگترین رقیب خود برای بارسا تصور نمی شود ، اما این باشگاه در گذشته در چندین مورد از لباس سفید استفاده کرده است. قبل از طراحی های دیدنی و جذاب لباس های خارج از خانه امروز ، پوشیدن لباس سفید در صورت برخورد رنگ ، امری عادی بود. آخرین باری که بارسا این کار را کرد در برابر ایپسویچ تاون در 7 مارس 1979 بود.

رقابت بارسا و رئال مادرید نیازی به معرفی ندارد. در فوتبال جهان به سادگی هیچ چیزی قابل مقایسه با آن نیست و ما تحقیقاتی را برای اثبات آن انجام دادیم . آنها آن را ال کلاسیکو نمی نامند .

با این حال ، این نام در واقع فقط یک پدیده اخیر است. این اصطلاح از آمریکای جنوبی به ارث رسیده است ، جایی که برای توصیف بازی هایی مانند Boca v River و Nacional v Penarol استفاده شد مورد استفاده قرار گرفت و فقط در بیست سال گذشته یا بیشتر فقط در رابطه با این بازی استفاده می شده است.

بارسا از ده مسابقه اخیر لیگ بین دو تیم فقط دو بار باخته است.  آنها در خارج از خانه در سال های اخیر بهتر عمل کرده اند. بارسا از پنج بازی گذشته لیگ در برنابئو چهار پیروزی کسب کرده است ، اما از 5 بازی گذشته در نیوکمپ فقط یک بار پیروز شده است. (پیروزی به یاد ماندنی 5-1 در سال 2018).   

رئال مادرید سال گذشته یک عنوان دیگر در لیگ را به مجموعه خود اضافه کرد اما به ترتیب منچسترسیتی و رئال سوسیه داد از لیگ قهرمانان و کوپا دل ری کنار گذاشته شدند.

فرم اولیه آنها در لالیگا 2020/21 آنچنان که انتظار می رفت درخشان نبوده است ، اما آنها هنوز هم شکست می خوردند تا یک شکست غیر منتظره 1-0 در خانه کادیز تازه صعود کرده .

به دنبال آن با یک شکست دیگر در استادیوم آلفردو دی استفانو ، خانه موقت آنها که به طور معمول توسط تیم ذخیره استفاده می شود ، در حالی که رقابت های لیگ قهرمانان با شکست 3-2 در خانه مقابل شاختار دونتسک در بدترین شروع ممکن بود .   

رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات نزدیک به فصل به طور مشخصی ساکت بود. آنها هیچ بازیکن جدیدی خریداری نکردند ، اگرچه چندین بازیکن به طور قرضی برگشته اند ، از جمله مارتین آدگارد هافبک نروژی .  گرت بیل به صورت قرضی به تاتنهام بازگشت ، اما به طور کلی این رئال مادرید است که فصل 2019/20 را به پایان رساند.

بیشترین حضور در مسابقات بین المللی : سرخیو راموس (اسپانیا ، 175) ، لوکا مودریچ (کرواسی ، 130) ، ادن هازارد (بلژیک ، 106) ، تونی کروس (آلمان ، 100) ، کریم بنزما (فرانسه ، 81) ، تیبو کورتوا (بلژیک ، 79) ) ، رافائل واران (فرانسه ، 68) ، مارسلو (برزیل ، 58)

بهترین گلزنان 2019/20 (همه مسابقات) : کریم بنزما (27) ، سرخیو راموس (13) ، رودریگو (7)

زین الدین زیدان که به عنوان یکی از بزرگترین فوتبالیست های تاریخ شناخته می شود ، ستاره بزرگی در یوونتوس و رئال مادرید و قهرمان اولین قهرمانی فرانسه در جام جهانی در سال 1998 بود.

او فقط تاکنون به عنوان مربی رئال مادرید کار کرده است ، که به سه قهرمانی پیاپی لیگ قهرمانان اروپا پی در پی رسید، اما در سال 2018 استعفا داد. با این حال ، به دنبال فرم ضعیف مادرید ، او متقاعد شد که در مارس سال گذشته برگردد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.