پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

1186- پیش بازی بارسا و رئال

زمان ارسال : شنبه 3 آبان 1399
منبع: سایت رسمی باشگاه

نیوکمپ میزبان اولین ال کلاسیکو فصل 2020/21 لالیگا است ، بارسا به دنبال پیروزی است.

تأکید بر اهمیت کلاسیکو هرگز ضروری نیست زیرا همه می دانند که این بازی باید بین دو غول فوتبال اسپانیا که باید حتماً دیده شود. بازی هفتم مسابقه فصل 2020/21 لالیگا اولین کلاسیکو رونالد کومان را به عنوان سرمربی می بیند و همچنین این اولین مسابقه بین بارسا و مادرید است که بدون حضور هوادار در ورزشگاه برگزار می شود.

رقیب ابدی

مربی: زین الدین زیدان. هافبک سابق هرگز به عنوان بازیکن یا سرمربی در مقابل رونالد کومان نبوده است ، بنابراین این اولین دیدار بین آنها خواهد بود.

بهترین گلزن: وینیسیوس در تمام مسابقات سه گل دارد. دو در لیگ و یک در لیگ قهرمانان.

موقعیت لیگ: با یک بازی کمتر از رئال سوسیداد و ویارئال ، لوس بلانکوس در حال حاضر در جایگاه سوم مشترک قرار دارد. 10 امتیاز آنها از سه پیروزی ، یک تساوی و یک شکست حاصل شده است.

شکل فعلی: رئال دو مسابقه گذشته خود را در همه رقابت ها باخته است ، در حالی که آخر هفته گذشته توسط کادیز در لیگ شکست خورده بود و در نیمه هفته در لیگ قهرمانان مقابل شاختار دونتسک (2-3) شکست خورد.

تیم:  زیدان 20 بازیکن را فراخوانده است: کورتوا ، لونین ، لوئیز لوپز ، میلیتائو ، سرخیو راموس ، واران ، ناچو ، مارسلو ، مندی ، کروس ، مودریچ ، کاسمیرو ، والورده ، ایسکو ، بنزما ، آسنسیو ، لوکاس وازکز ، جوویچ ، وینیسیوس و رودریگو


هدف: یک برد برای تساوی

آمار مسابقات بارسا و مادرید نمی تواند نزدیکتر از این باشد. در همه مسابقات ، هر دو تیم 96 برد در این مسابقات دارند ، اما اگر فقط مسابقات لیگ شمارش شود ، رئال مادرید با پیروزی بالاتر از بارسا ​​میباشد. در 180 بازی کلاسیکو ، لوس بلانکوس 73 پیروزی کسب کرده است و بارسا 72 پیروزی و 35 تساوی کسب شده است. اگر فردا میزبان بتواند پیروز شود ، همه چیز را تا جلسه بعدی برابر میکند.


مسابقه ای که گل ها را تضمین می کند

0-0 فصل گذشته در نیوکمپ اتفاق نادری بود ، زیرا در 10 کلاسیکو گذشته به طور متوسط ​​2.7 گل در هر بازی دیده شده است. مسی با 26 گل بهترین گلزن تاریخ این دیدار است و این درگیری ای است که پنج گل از سرمربی فعلی بارسا ، رونالد کومان را نیز به ثمر رسانده است.

آنسو فاتی برای تیم های جوانان مقابل رئال مادرید گلزنی کرده است ، اما دیدار شنبه باید اولین فرصت را در سطح بزرگسالان برای جوان فراهم کند. شماره 22 بهترین گلزن فعلی بارسا با چهار گل است. سه در لیگ و یک در لیگ قهرمانان.


اولین تیم ال کلاسیکو کومان

سرمربی بارسا ، که برای اولین بار در سال 1989 در این مسابقات بازی کرد ، تصمیم گرفته است بازیکنان زیر را فراخوانی کند: پویگ ، نتو ، کوتینیو ، لنگلت ، پدری ، ترینکائو ، جوردی آلبا ، اس. روبرتو ، اف. د یونگ ، آنسو فاتی ، جونیور ، ایاناکی پنا و آرناو تیناس.

 Ter Stegen ، Matheus و Umtiti به دلیل مصدومیت از لیست خارج شده اند.

کومان گفت:

"این یک بازی متفاوت با بقیه است. شما همیشه فشار بیشتری احساس می کنید ، اما من سال ها در فوتبال بوده ام. من عادت دارم با این فشار کنار بیایم.

"این بازی عجیب خواهد بود ، زیرا وقتی در این نوع بازی ها در خانه بازی می کنید ، طرفداران تقریباً یک فرد مهم هستند. ما امیدواریم که به زودی بتوانیم هواداران خود را به ورزشگاه برگردانیم.

"بازیکنان به دلیل کارهایی که هر روز انجام می دهند شایسته پیروزی در این بازی هستند. برنده شدن در بازی ها نشان می دهد که ما در مسیر درست قرار داریم. "

آیا می دانید؟

بارسلونا در دو کلاسیکوی اخیر خود در لیگ موفق به گلزنی نشده است. فقط یک دوره در تاریخ وجود دارد که آنها سه بازی در لیگ داشته اند و بدون گلزنی مقابل رئال مادرید ، بین مارس 1957 تا فوریه 1958 بوده است.

باشگاه بارسلونا در تاریخ این دیدار 399 گل در تمام مسابقات به ثمر رسانده است و می تواند روز شنبه به 400 برسد.

اگر رئال مادرید در این مسابقه پیروز شود ، از ماه مه 2008 برای اولین بار است که آنها در دو کلاسیکو پیاپی لالیگا پیروز می شوند.

رئال مادرید در 12 مسابقه گذشته فقط یک بار در اولین مسابقه هر فصل پیروز شده است. اکتبر 2014 (3-1). آخرین باری که آنها در کلاسیکو ابتدایی بازی در نیوکمپ برنده شدند در دسامبر 2007 با گل خولیو باپتیستا بود.

بهترین گلزن مسابقه ، لیونل مسی ، با هیچ یک از 16 شوت آخر خود (شش شوت به سمت دروازه) مقابل رئال مادرید گل نزده است و 425 دقیقه بدون اینکه دروازه حریف لوس بلانکوس باشد ، دومین بدترین عملکرد در زندگی حرفه ای او است.

زین الدین زیدان از 9 مسابقه خود مقابل بارسا در همه رقابت ها فقط دو شکست داشته است و از 4 پیروزی خود در نیوکمپ دو پیروزی کسب کرده است.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.