پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

1191-رونالد کومان و آندره پیرلو: 40 سال فوتبال

زمان ارسال : دوشنبه 5 آبان 1399
منبع: سایت رسمی باشگاه

مربی یوونتوس و مربی بارسا بیش از آنچه تصور می کنید اشتراکاتی دارند . ما نگاهی به بازی روز چهارشنبه در تورین می اندازیم

رونالد کومان و آندره پیرلو روز چهارشنبه با رویارویی بارسا با یوونتوس در تورین در لیگ قهرمانان به صورت مربی رو در رو می شوند . با این حال ، هر دو احتمالاً بیشتر به عنوان بازیکن شناخته می شوند و به اندازه کافی ، هر دو در طول دوران بازی خود در مجموع 19 جام کسب کردند. 

رونالد کومان در سال 1980 اولین بازی خود را به عنوان بازیکن در تیم فوتبال گرونینگن انجام داد و سپس نام خود را در آژاکس ، پی اس وی آیندهوون ، فاینورد و البته بارسلونا به عنوان یک مدافع گلزن به نام خود ثبت کرد. مرد هلندی پس از آویختن کفشهای خود به مربیگری روی آورد. آندره پیرلو از کودکی به عنوان هافبک برجسته شد و در 15 سالگی با برشیا حرفه ای شد. مربی یوونتوس بیشتر دوران حرفه ای خود را در کشور خود بازی می کرد ، و در MLS با FC New York City پایان روزهای بازی او. 

آنچه تاریخ به ما می گوید 

رونالد کومان در فصل 1990/91 در مرحله نیمه نهایی جام برندگان اروپا به عنوان بازیکن با یوونتوس روبرو شد. در بازی اول بارسا 3-1 تمام شد و علی رغم شکست 1-0 در بازی برگشت ، بلوگرانا و کومان به فینال راه یافتند. 

هلندی به عنوان مربی ، در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2004/05 با یوونتوس روبرو شد که تیم آژاکس خود در خانه و خارج از خانه برابر غول سری Aشکست خورد. 

آندره پیرلو پنج بار به عنوان بازیکن با بارسا روبرو شد که چهار بار به عنوان بازیکن میلان با ثبت یک پیروزی ، دو شکست و یک تساوی به میدان رفت. آخرین باری که هافبک مقابل بلوگرانا ظاهر شد به عنوان بازیکن یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان 2015 که بارسلونا به لطف پیروزی 3-1 به قهرمانی رسید.  
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.