پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

1193 - پیش بازی بارسا - یووه

زمان ارسال : چهارشنبه 7 آبان 1399
منبع : سایت رسمی باشگاه

بارسا به تورین سفر می کند و می خواهد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در دومین بازی دومین پیروزی را بدست آورد ، اما در استادیومی که قبلا هرگز برنده نشده است.

در دو بازی لیگ قهرمانان اروپا ، بارسا برای بازی با یوونتوس به تورین ایتالیا سفر می کند. بازی قدرتمندی در انتظار دو تیم است که از آغاز قرن گذشته 21 قهرمانی لیگهای کشور خود را در مجموع بدست آورده اند و در سالهای اخیر در لیگ قهرمانان اروپا چندین بار با یکدیگر روبرو شده اند.

بارسا پس از پیروزی چشمگیر 5-1 برابر فرنتسواروش در اولین بازی خود در این رقابت ، و همچنین پس از شکست 3-1 در خانه توسط رئال مادرید در ال کلاسیکو ، به این مسابقه می رود.

یوونتوس که در سال 1897 توسط دانشجویان تورین تاسیس شد ، دو برابر بیشتر از هر باشگاه دیگری قهرمانی در سری آ، 36 عنوان قهرمانی کسب کرده است (دو باشگاه اصلی میلان هر کدام 18 قهرمانی دارند) و همچنین گسترده ترین تیم با پشتیبانی تعداد زیادی از طرفداران نه تنها در منطقه Piedmont بلکه در سراسر کشور است.

این باشگاه دارای برندگان 8 توپ طلا (جان چارلز ، عمر سیووری ، دینو زوف ، پائولو روسی ، میشل پلاتینی ، روبرتو باجو ، زین الدین زیدان و پاول ندود) میباشد، اما شاید جای تعجب است که فقط دوبار قهرمان اروپا در سال 1985 (برابر لیورپول در شب فاجعه در هایسل) و در سال 1996 (در ضربات پنالتی برابر آژاکس) شده است. به طور فوق العاده ، یووه به 7 فینال دیگر رسیده است و همه آنها را از دست داده است (رکورد) ، آخرین مسابقه در سال 2015 (مقابل بارسلونا) و 2017 (مقابل رئال مادرید) است. یوونتوس در دهه گذشته فوتبال ایتالیا را تحت سلطه خود درآورده است و موفق به کسب 9 اسکودتوی پیاپی بی سابقه شده اند.

جدایی های فصل گذشته شامل گونزالو هیگواین آرژانتینی و بلیز ماتویدی فرانسوی است که به پروژه اینتر میامی دیوید بکهام در MLS پیوستند ، داگلاس کوستا برزیلی به صورت قرضی به بایرن و میرالم پیانیچ که البته به بارسا پیوسته است. آرتور ملو در جهت مخالف حرکت کرد ، و در آنجا سایر بازیکنان جدید جذب شده مانند وستون مک کنی آمریکایی (از شالکه) ، رولاندو ماندراگورا (از اودینزه) ، فدریکو کیزا (از فیورنتینا) و آلوارو موراتا (به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید) به او پیوستند.

یوونتوس ممکن است در سری آ شکست ناپذیر باشد ، اما آنها در 2020/21 شروع طوفانی نداشته اند و در دو بازی اخیر خود توسط کروتون و هلاس ورونا به تساوی یک بر یک رسیده اند . پس از پنج بازی ، آنها پنجم و چهار امتیاز از آث میلان فاصله دارند. آنها لیگ قهرمانان خود را با پیروزی 2-0 در دینامو کیف آغاز کردند ، هر دو گل از آلوارو موراتا اسپانیایی به دست آمد

بارسا و یوونتوس همه چیز را درباره یکدیگر می دانند و در 13 دیدار قبلی در رقابت های اروپایی این رکورد چهار برد برای بارسا ، پنج برد برای ایتالیایی ها و چهار تساوی بوده است. به یاد ماندنی ترین آن بازیها فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2015 بود که بارسا در برلین 3-1 پیروز شد. یووه دو سال بعد با پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی انتقام خود را گرفت. تیم ها همچنین دو فصل پیش در مرحله گروهی مسیرهای خود را طی کردند.

دور 1970/71 جام یوفا - یوونتوس در مجموع 4-2 پیروز شد
فینال یک چهارم جام حذفی اروپا 1985/86 - بارسا در مجموع 2-1 پیروز شد
نیمه نهایی جام برندگان جام 1990/91 - بارسا در مجموع 3-2 پیروز شد
یک چهارم لیگ قهرمانان 2002/03 - یوونتوس در مجموع 3-2 پیروز شد
فینال لیگ قهرمانان 2014/15 - بارسا 3-1 پیروز شد
یک چهارم لیگ قهرمانان 2016/17 - یوونتوس در مجموع 3-0 پیروز شد
مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2017/18 - بارسا 3-0 یوونتوس / یوونتوس 0-0 بارسا

علاوه بر تر اشتگن و ساموئل امتیتی ، فیلیپ کوتینیو هم اکنون به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در ترکیب بارسا غایب است. در همین حال ، جرارد پیکه پس از کارت قرمز در برابر فرنتسواروش ، این بازیکن محروم شد.

برای یوونتوس همه نگاه ها به کریستیانو رونالدو است که تست Covid-19 مثبت داده و بازی را از دست خواهد داد مگر اینکه یک تست 24 ساعت قبل از بازی نشان دهد که او بهبود یافته و در انجام بازی آزاد است(البته طبق آخرین تستی که انجام شد بدلیل مثبت بودن در بازی غایب است). در این صورت ، یووه درگیری سختی دارد ، جورجیو کیه لینی و ماتیس دیلیخت بدلیل مصدومیت به الکس ساندرو پیوسته اند.

آخرین بازی آندره پیرلو ، مربی فعلی یووه به عنوان بازیکن ، شکست 3-1 مقابل بارسا در فینال لیگ قهرمانان 2015 بود. یووه در 42 بازی اخیر خانگی خود در اروپا فقط 4 بار شکست خورده است.

بارسا در سه دوره گذشته در مرحله گروهی شکست نخورده بود و در 17 بازی اخیر خارج از خانه خود در این مرحله تنها یک شکست داشته است. اما آنها در 6 بازی از 17 بازی خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان اروپا فقط 6 پیروزی کسب کرده اند و هرگز در یک مسابقه رقابتی در خانه یوونتوس پیروز نشده اند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.