پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

1197- پیش بازی بارسا و آلاوز

زمان ارسال : شنبه 10 آبان 1399
منبع: سایت رسمی باشگاه

بارسا به دنبال افزایش پیروزی های متوالی مقابل حریفی است که در شش بازی در خانه برابر کاتالان ها پیروز نشده است ، به ویتوریا سفر می کند. معمولاً برای مسابقه بین تیم ها ، هر دو مسابقه شنبه لالیگا را با 7 امتیاز آغاز میکنند فقط با تفاضل گل در جدول بارسا با دو بازی کمتر بالاتر از آلاوز میباشد.

پابلو ماچین هرگز بارسا را به عنوان مربی شکست نداده است ، تیم باسک نیز در شش دیدار گذشته در خانه مقابل بلوگرانا بدون پیروزی بوده است

در اوایل قرن گذشته ، تیم معروف به دوستان ورزشی تصمیم به تشکیل یک تیم رسمی گرفت و در 23 ژانویه 1921 ، دپورتیوو آلاوز تشکیل شد.

فصل 2020/21 شانزدهمین دوره حضور آلاوز در رقابت های برتر اسپانیا است.

مندیزوروتزا در 27 آوریل 1924 افتتاح شد و در حال حاضر پس از ال مولینون و مستالی سومین استادیوم قدیمی فوتبال در فوتبال حرفه ای اسپانیا است.

در طول تاریخ خود ، استادیوم چندین بازسازی انجام شده است. مهمترین مورد گسترش در سال 1999 بود که باعث پر شدن گوشه ها و افزایش ظرفیت ورزشگاه به 19،840 کنونی شد.

طرحی که در سال 2016 اعلام شد ، برای مدرن سازی مجدد ورزشگاه به دلیل مشکلات اقتصادی ناشی از بیماری همه گیر ویروس کرونا ، حداقل در سال 2020 برای یک سال به تعویق افتاد.

تقریباً تمام بازیکنان فصل قبل در فصل جدید حضور دارند . تنها فروش ارمدین دمیروویچ بوسنیایی به فرایبورگ و پاتریک تووماسی غنائی به هانوفر بود ، در حالی که تنها چهره های جدید دیورسون به صورت قرضی از پالمیراس و رودریگو باتاگلیا به صورت قرضی از اسپورتینگ هستند.

65٪ گلهای فصل گذشته توسط ژوزلو و لوکاس پرز به دست آمد و آنها دوباره مردان اصلی هستند که باید در حمله آلاوز مراقب آنها باشند.

راهنمای فرم
Alavés W L D W L D
بارسا W L W L D W

از 9 بازی که تیم ها در لالیگا مقابل هم انجام داده اند ، هشت بازی توسط بارسا و دیگری توسط آلاوز برنده شده است. هیچ وقت بین دو تیم تساوی صورت نگرفته است.

پیروزی آلاوز در سپتامبر 2016 در نیوکمپ به دست آمد و در شش مسابقه از هشت مسابقه دیگر ، باسک ها موفق به گلزنی نشده اند. بزرگترین پیروزی بارسا برابر آلاوز در 2 نوامبر 2017 (0-6) به دست آمد و آخرین دیدار فصل گذشته فصل (0-5) از نزدیک دنبال شد.

برای این مسابقه ، رونالدو کومان یک تیم 21 نفره را بهمراه پیکه که دربازی قبلی در لیگ قهرمانان بدلیل محرومیت حضور نداشت را معرفی کرده است. تر اشتگن ، کوتینیو و امتیتی به دلیل مصدومیت از زمین خارج شده اند.

بارسلونا در هفت بازی اخیر خود در لالیگا مقابل آلاوز به پیروزی رسیده است ، از باخت 2-1 در سپتامبر 2016 ، در 5 بازی دروازه خود را بسته نگه داشته و به طور متوسط 3.4 گل به ثمر رسانده است.

در Mendizorrotza ، آلاوز در شش بازی اخیر خود در لالیگا برابر بارسلونا بدون پیروزی است و در تمام این دیدارها موفق به گلزنی نشده است. آنها فقط در یکی از 9 بازی خانگی قبلی خود مقابل بلوگرانا در این رقابت ها موفق به گلزنی نشده بودند.

بارسلونا پس از هفت پیروزی قبلی خود در این رقابت ها ، تنها سه برد از هفت سفر گذشته خود به کشور باسک در لالیگا را به دست آورده است.

آلاوز پس از پیروزی 2-0 رئال وایادولید در آخرین بازی خود در لالیگا ، به دنبال پیروزی در بازی های برگشت برای اولین بار از نوامبر 2019 است.

بارسلونا در دو بازی اخیر خود در لالیگا ، مقابل ختافه و رئال مادرید شکست خورده است و از آوریل 2016 تحت هدایت لوئیس انریکه در این رقابت ها 3 برد متوالی نداشته است.

بارسلونا در سه مسابقه لالیگا در این فصل اولین گل بازی را دریافت کرده و در تمام آن دیدارها بدون برد است.

لوکاس پرز از آلاوز در 15 بازی اخیر خود در لالیگا موفق به گلزنی نشده است ، دومین بدترین عملکرد او در کسب گل در این رقابت ها نبود. با این حال ، او در هفت بازی آخر لالیگا مقابل بارسلونا در چهار گل حضور داشته است (سه گل و یک پاس گل).

در آخرین بازی برابر رئال وایادولید ، بورخا سانز از آلاوز پس از ساندرو رامیرز از هوئسکا ، همچنین در برابر وایادولید (20 ثانیه) به عنوان دومین بازیکن تعویض سریع در این فصل (53 ثانیه) در لالیگا گل به ثمر رسید.

لیونل مسی در 9 بازی خود در لالیگا برابر آلاوز 10 گل به ثمر رسانده و در آخرین سفر خود در مندیزوروتزا در این رقابت ها ، ژوئیه گذشته ، دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است.

پی نوشت: برای بازدید از مطلب مربوط به نگاهی به تیم آلاوز روی منبع کلیک کنید.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.