پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

1417- فرآنک آرتیگا و سرجی میلا مربیان پایه بارسا

زمان ارسال : پنجشنبه 7 اسفند 1399
منبع: سایت رسمی باشگاه

فرانک آرتیگا بعنوان مربیگری زیر 19 سال را ترک می کند

مربی پس از 11 سال حضور در این باشگاه ، بارسلونا را برای چالش جدید ترک می کند.

فرانک آرتيگا وظيفه خود را به عنوان مربی تيم زير 19 سال بارسلونا خالي کرده است تا چالش جديدی را در حرفه خود ايفا کند.

وی پس از جدایی ویکتور والدس ، در اکتبر 2019 تیم زیر 19 سال A را به دست گرفت. آرتيگا يازده پيروزي متوالي را رقم زد كه منجر به قهرمان شدن تيمش در ليگ شد و درست قبل از پايان فصل توسط بيماري همه گيري Covid-19 در رده هاي نخست قرار گرفت.

آرتيگا مربيگري در چند تيم بارسلونا را تجربه کرد كه در همه آنها قهرمانی لیگ داشت. او با چندین بازیکن کار کرده است که از موفقیت در سطح بزرگسالان برخوردار بوده اند ، مانند کارلز پرز ، کارلس آلژا ، کوکورلا ، ریکی پوئیگ ، آنسو فاتی ، اریک گارسیا ، ایلیکس موریبا ، الکس کولادو ، کنراد د لا فوئنته ، مونچو ، ایژاکی پنیا و آرناو تناس.

این باشگاه از او به خاطر حرفه ای بودن در طی 11 سالی كه در تیم های مختلف جوانان بارسلونا سپری كرده است تشكر می كند و بهترین ها را برای آینده برای او آرزو می كند.

---‐----------------------

 منبع: سایت رسمی باشگاه

سرجی میلا به عنوان مربی جدید زیر 19 سال منصوب شد

این مربی از مربیگری زیر 16 سال خود بالا می رود و جایگزین فرانک آتیگا می شود.

سرجی میلا به عنوان مربی جدید تیم زیر 19 سال بارسا منصوب شد و جایگزین فرانک آتیگا شد.

او از مربیگری خود به عنوان مربی زیر 16 سال بالا می رود و روز شنبه ساعت 12 در جدال بازی لیگ مقابل اتلتیکو ویاراکارلوس خواهد بود. یک تیم زیر 19 سال A در حال رقابت برای کسب مقام برتر لیگ است ، سه بازی قبل از پایان اولین مرحله در تقویم خود باقی مانده است.

سرجی میلا بیش از 20 سال تجربه در تیم های جوانان در باشگاه بارسلونا را دارد. پنج دوره ابتدایی کار او در بارسا اسکولا بود ، قبل از اینکه مربیگری در تیم های زیر 10 سال B و A ، تیم های زیر 12 سال B و A ، زیر 14 سال B و A و زیر 16 سال B و A. باشد ، او عناوین لیگ را به دست آورده است در هر بخشی که تیم هایش در آن شرکت کرده اند و بازیکنانی چون الکس کولادو ، کارلس آلژا ، اسکار مینگوئزا ، اوریول بوسکتس ، سامپر ، دنی اولمو و الخاندرو بالده را مربیگری کرده است.

میلا با چندین بازیکن زیر 19 ساله ها که سال گذشته در سطح زیر 16 سال مربیگری کرده بود ، مانند پابلو پائز گاویرا "گاوی" ، آنخل آلارکون ، ایلیاس آخوماچ و دیگو آلمیدا ، دوباره متحد شد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.