پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

1500- پاریس حریف تیم بارسا در مرحله نیمه نهایی

زمان ارسال : یکشنبه 29 فروردین 1400
پاری سن ژرمن ، رقیب نیمه نهایی تیم زنان بارسلونا

پاری سن ژرمن رقیب بارسا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. بازی رفت در 24 یا 25 آوریل ، در فرانسه و بازگشت در 1 یا 2 مه در یوهان کرویف خواهد بود. PSG با حذف المپیک لیون ، قهرمان پنج دوره گذشته ، به این مرحله رسید. پس از برد 0-1 لیون در بازی اول در پارک د پرنس ، بازی بازگشت تا این یکشنبه به دلیل Covid در لیون به تعویق افتاده بود.

در استادیوم گروپاما ، پاریسی ها با گل های گیورو و گل به خودی رنارد ، پیش افتادند، لیون گل اول خود را به ثمر رساند. و نتیجه 2 بر 1 تا پایان ادامه داشت. باتوجه به نتیجه 1 بر 0 بازی رفت ، تیم پاریس با گل زده در خانه راهی مرحله نیمه نهایی شد.

پاری سن ژرمن با دو امتیاز کمتر از المپیک لیون ، در رتبه دوم لیگ فرانسه است. رقیب بارسلونا تیم دیگری پر از ستاره است ، مانند کاپیتان ایرنه پریدس ، سارا دابریتس ، ماری-آنتونیت کاتوتو یا دروازه بان تیان اندلر ،

این سومین دوئل PSG و بارسا خواهد بود. دو بازی قبلی طرف گالیک را انتخاب کردند. اولین مسابقه در مرحله یک چهارم نهایی 15/16 بود. بازی اول در اولین بازی (0-0) به پایان رسید ، در اولین دیدار با حضور گسترده هواداران در مینی استادی همراه بود ، در پایان در بازی برگشت ، جایی که گل کریستیان پاریس را به مرحله بعد رساند.

در سال بعد ، فرانسوی ها در اولین نیمه نهایی تاریخ کاتالان ها به مصاف هم رفتند. به همین مناسبت ، پی اس جی با پیروزی 1-3 در مینی استادی و 2 بر صفر در پارک د پرنس به وضوح راهی فینال شد.

تاریخ و زمان پاری سن ژرمن-بارسا روز دوشنبه مشخص می شود. نیمه نهایی دیگر بایرن مونیخ و چلسی بازی می کنند. بنابراین ، نمایندگان لیگ های آلمان ، انگلیس ، فرانسه و اسپانیا در نیمه نهایی حضور خواهند داشت.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.