پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

1755- لیکه مارتنز+ادای احترام به برندگان یورو لیگ 2010

زمان ارسال : سه شنبه 27 مهر 1400
لیکه مارتنز بازیکن تیم زنان بارسلونا :

وقتی جوان بودم خیلی ها به من می خندیدند و من می گفتم می خواهم یک فوتبالیست حرفه ای شوم ، آنها گفتند این فقط برای پسران است. "

وقتی در مدرسه بود او را مجبور به بازی در تیم های پسرانه کرد. "من بیشتر لگد می خوردم چون پسران دریبل زنی نمی کردند.

این من را قوی تر کرد ، می خواستم به آنها نشان دهم که دختران می توانند فوتبال بازی کنند. اما فوتبال زنان واقعا در حال رشد بود.

وقتی برای بازی در تیم ملی دعوت شدم تیم زیر 15 سال احساس کردم این واقعا چیزی است که من دوست دارم. مردم قبلاً به من می خندیدند ، اما اکنون من می توانم به آنها بخندم. " ️

اگر رویایی ، اشتیاق ، هدفی دارید ، هرگز اجازه ندهید کسی به شما بگوید نمی توانید به آن برسید.

----------------------

ادای احترام به برندگان یورولیگ در پاریس 2010

این جمعه باشگاه بارسلونا از بازیکنان و کادر فنی قهرمانان یورولیگ 2010 در پاریس قدردانی خواهد کرد. به دلیل Covid-19 ، انجام این رویداد در طول سال 2020 ، زمانی که یک دهه از موفقیت پاریس می گذرد ، امکان پذیر نبود ، اما هیئت مدیره تصمیم گرفت این قدردانی را قبل از بازی که در مرحله مقدماتی یورو لیگ بین بارسا و زینت ، انجام دهد.

قهرمانان یورولیگ در پاریس ، قبل از گرم کردن در پالائو بلوگرانا ، در فروشگاه بارسا در نیوکمپ حضور خواهند داشت و از ساعت 19.30 ، یادبودی را برای هواداران امضا می کنند.

گروه بزرگی از بازیکنان قهرمان در پاریس این جمعه در پالائو بلوگرانا حضور خواهند داشت. فقط ریکی روبیو ، که در NBA با کلیولند کاوالیرز بازی می کند ، بونیفیس ندونگ که برای دنور نوگتس کار می کند، یاکا لاکوویچ که در بوندسلیگا راتیوفارم اولم را اداره می کند، لوبوس بارتون که در جمهوری چک تمرین می کند، ترنس موریس نیز قادر به حضور نخواهد بود .

این جمعه مصادف است با بارسا-زنیت که مربوط به پنجمین بازی یورولیگ است و در آن ساراس سعی می کند در این فصل بدون شکست در اروپا بماند. در مقابل آنها تیمی تحت هدایت ژاوی پاسکوالمربی کاتالان قرار دارد که در یورولیگ 2010 نیز به عنوان مربی شناخته می شود. 
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.