پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

1756 - پیش نمایش | بارسلونا - دینامو کیف

زمان ارسال : چهارشنبه 28 مهر 1400
زمان جمع آوری سه امتیاز خوب مقابل والنسیا در لالیگا با جمع آوری سه امتیاز اول رقابت های لیگ قهرمانان اروپا

بارسلونا در اولین بازی پس از استراحت بین المللی روح تازه ای داشت ، بازگشتی چشمگیر برای پیروزی 3-1 مقابل والنسیا در روز یکشنبه. لغو محدودیت های تماشاگران در نیوکمپ مطمئناً به این امر کمک کرد ، و اکنون وقت آن است که دوباره در لیگ قهرمانان همین کار را انجام دهیم ، که برای کاتالان ها بهترین شروع را نداشته است.

شکست 3 بر صفر در دو بازی اول ، در خانه مقابل بایرن مونیخ و خارج از خانه مقابل بنفیکا ، به این معنی است که بارسا نمی تواند در چهار بازی باقی مانده خود هیچ گونه لغزش را بپذیرد تا از حضور در مرحله یک شانزدهم نهایی برای اولین بار از سال 2004 جلوگیری کند.

این اولین بازی از دو بازی پشت سر هم مقابل دینامو کیف است که بدون پیروزی است ، و تنها یک گزینه وجود دارد بردن هر دو آنها.

بارسا و دینامو برای دومین بار پیاپی با هم دیدار می کنند. فصل گذشته بارسا در نیوکمپ 2-1 و در ورزشگاه المپیک کیف 4 بر صفر پیروز شد.

رونالد کومان همان بازیکنانی را که در بازی آخر هفته 3-1 والنسیا را شکست دادند ، به غیر از عدم حضور اریک گارسیا محروم ، که مقابل بنفیکا اخراج شد ، دعوت کرده است. رونالد آراخو مصدوم ، عثمان دمبله ، مارتین برایت وایت و پدری نیز غایب هستند.

بازی دیگر گروه E در ساعت 21:00 به وقت محلی آغاز می شود و می تواند تأثیر زیادی در آینده بارسا داشته باشد. اگر آلمانی ها این عنوان را ببرند ، بعید به نظر می رسد که بارسا بتواند آنها را بگیرد ، حتی اگر حداکثر 12 امتیاز از بازی های باقی مانده خود را جمع آوری کند.

اما این ممکن است بهترین نتیجه برای بارسا باشد ، زیرا اوضاع به این ترتیب بیشتر به دنبال صعود به جای دوم است تا صعود بعنوان اول گروه ، بنابراین بنفیکا هرچه امتیاز کمتری کسب کند ، بهتر است.

سنگین ترین شکست خانگی بارسا در این مسابقات 4-0 برابر دینامو در سال 1997 بود ، اما این تنها پیروزی اوکراینی ها در نیوکمپ در 6 تلاش بود.

بارسا سه بازی از 74 بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان در خانه شکست خورده است، سه بازی متوالی (یوونتوس ، پی اس جی و بایرن) ، بدترین بازی آنها در نیوکمپ در رقابت های اروپایی. در همین حال ، دینامو در سه بازی اخیر خارج از خانه خود شکست خورده است.

بارسا قبلاً تنها یک بار در سال 1988 در اروپا سه بازی بدون گل به ثمر رسانده است. برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقی ، آنها نیاز به یک پیشرفت بزرگ در به ضربات نهایی دارند.

بارسا به دنبال آنسو فاتی است تا در تحقق این امر کمک کند. تنها در دو بازی قبلی لیگ قهرمانان در نیوکمپ ، این جوان یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد (به طرز عجیبی ، آخرین بازی او در UCL مقابل دینامو نیز انجام شد). پس از به ثمر رساندن یک گل خارق العاده به والنسیا در روز یکشنبه ، او به وضوح یک انس از درخشش خود را از دست نداده است.

رونالد کومان :
لیگ قهرمانان: "تیم های بزرگ بسیار بهتر شده اند و بارسا افت کرده است. تیم هایی وجود دارند که متعادل تر هستند و شرایط مالی بهتری دارند ... وقتی به لیگ قهرمانان نگاه کنید نمی توانید از ما بخواهید که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم. "

کلاسیکو: "من به این موضوع فکر نمی کنم. اولین بازی تنها بازی است که برای من اهمیت دارد ، اما هیچ راهی وجود ندارد که آنسو فاتی بتواند سه بازی در هفته انجام دهد. "

فرم: "ما روز اول در نیمه اول عالی بازی کردیم اما در نیمه دوم شکست خوردیم. ما باید تهاجمی تر از توپ باشیم. "

دینامو: "ما اریک گارسیا را از دست می دهیم ، اما تیم می داند که همه شانس پیروزی در این بازی را دارد. اما ما باید این را ببریم تا شانس صعود به دور بعدی را داشته باشیم. دینامو نسبت به سال گذشته بهتر است. ما می دانیم که آینده لیگ قهرمانان ما در خطر است. "

منبع:

https://www.fcbarcelona.com/en/football/first-team/news/2296318/
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.