پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

1759- ورزشکار روسیه به قهرمانی آمریکاییها بعد از ۷ دوره پایان داد

زمان ارسال : پنجشنبه 29 مهر 1400
آنجلینا ملنیکووا در مسابقات قهرمانی ژیمناستیک هنری(تمامی اسباب) جهان در سال 2021 قهرمان شد

دارنده مدال طلای ژیمناستیک هنری (تمامی اسباب) تیمی روسیه در المپیک، اولین غیر آمریکایی است که از سال 2010 عنوان قهرمانی را در یک رویداد جهانی کسب کرد.

آنجلینا ملنیکووا فصل طلایی خود را در سال 2021 ادامه داد و پنجشنبه (21 اکتبر) در فینال همه اسباب زنان ژیمناستیک هنری جهان در مسابقات قهرمانی در کیتاکیوشو ژاپن به پیروزی رسید.

این برد برای اولین بار برای ورزشکار فدراسیون ژیمناستیک روسیه است که بعد از علیا مستفینا در سال 2010 طلا گرفت و پس از آن به هفت دور متوالی قهرمانی تیم ایالات متحده خاتمه داد : جوردین وایبر (2011) ، سیمون بایلز (2013-15، 2018-19) و مورگان هرد (2017).

ملنیکووا درباره پایان دادن به قهرمانی آمریکاییها در این رویداد گفت: "من احساس می کنم که تاریخ را ساختم."

او در مجموع 56.632 امتیاز کسب کرد و بالاتر از لیننه وونگ (56.340) و کایلا دی سیلو آمریکایی (54.566) قرار گرفت و مدال طلا رل کسب کرد.

ملنیکووا پس از آن گفت: "من بسیار خوشحالم. من تمام آنچه را که می خواستم انجام دادم. نمی دانم چه بگویم زیرا بسیار خوشحالم و در حال حاضر بسیار خسته ام." من از رقابت لذت خواهم برد زیرا هدف مهم من در حال حاضر به پایان رسیده است. "

این بازیکن 21 ساله ، که به قهرمانی تیم ملی روسیه در توکیو 2020 کمک کرد ، در اوایل هفته گفت که غیبت بایلز ،اخرین قهرمان جهان و سونی لی، دارنده مدال طلای المپیک 2020 ، فرصتی ارائه داد تا به این افتخار دست یابد.

ملنیکووا پس از دور مقدماتی گفت: "بله ، این شانس خوبی است و من سعی خواهم کرد از آن 100٪ استفاده کنم."

با توجه به اینکه بازی های المپیک تنها دو ماه پیش به پایان رسیده بود ، زمان آماده سازی ملنیکووا برای این رویداد محدود شده بود زیرا او در موفقیت مدال طلای المپیک نقش داشت.

به گفته او نتایج امروز با توجه به زمان محدود آموزشی که از زمان توکیو از آن لذت می برد ، او را شگفت زده کرد.

ملنیکووا اذعان داشت: "من بسیار خسته هستم. احساس خستگی می کنم. من فقط یک ماه فرصت داشتم تا خود را برای این مسابقه آماده کنم. و فکر می کردم نمی توانم کارهای قدیمی خود را انجام دهم." "و به همین دلیل امروز بودم ... من واقعاً از کارهای روزمره خود شگفت زده شدم. تمام آنچه را که می خواستم انجام دادم."

ملنیکووا در مورد انتظار برای رده بندی نهایی گفت: "این لحظه سختی برای من بود و من واقعاً کمی عصبی بودم زیرا حرکات زمینی خود را خوب انجام ندادم و کمی نگران امتیازم بودم." "اما بالاخره امتیاز لازم برای قهرمانی را کسب کردم."

پینوشت:
ژیمناستیک هنری یکی از ورزشهایی است که از اولین المپیک بوده است. در بخش زنان شامل ۴ وسیله میباشد(پرش از خرک، حرکات زمینی، چوب موازنه و پارالل ناهمسطح). در مسابقات المپیک این رویداد در بخش تیمی زنان و مردان تمامی اسباب، انفرادی مردان و زنان تمامی اسباب و انفرادی مردان و زنان در هر وسیله انجام میشود. در مسابقات قهرمانی جهان فقط بخش تیمی تمام اسباب حذف شده است. ۵۰ امین رویداد قهرمانی جهان در ژاپن از ۱۸ اکتبر آغاز شده است. امروز فینال زنان تمامی اسباب برگزار شد که ورزشکار روسیه قهرمان جهان شد. فردا فینال تیمی مردان تمامی اسباب میباشد و دو روز بعدی ان انفرادی هر وسیله انجام خواهد شد در صورتیکه تمایل به دیدن این مسابقات دارید میتواتید کانال زیر در یوتوب را سابسکرایب کنید و مسابقات را به صورت زنده تماشا کنید.

https://youtu.be/mpCkATzGlww
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.