پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

1762- مرگ غم انگیز ورزشکار دو ومیدانی باشگاه بارسا+ آهنگ هشدار باد

زمان ارسال : یکشنبه 2 آبان 1400
باشگاه بارسلونا عزادار مرگ ورزشکار الکس کویفونز دوومیدانی 32 ساله از اکوادور است که در سومین سال حضور خود در این باشگاه در روز جمعه به طرز غم انگیزی در گوایاکیل کشته شد.

باشگاه بارسلونا پس از مرگ غم انگیز الکس کوئینونز که روز جمعه در شهر زادگاهش گوایاکیل، اکوادور به ضرب گلوله کشته شد، در سوگ است. این دوومیدانی 32 ساله با کسب مدال برنز در دوی 200 متر در مسابقات دو و میدانی قهرمانی جهانی دوحه در سال 2019، پس از تبدیل شدن به اولین فینالیست اکوادوری در این ماده در المپیک لندن در سال 2012، برای بارسا و کشورش تاریخ ساز شد.

به گزارش روزنامه اکوادوری El Comercio، کوئینونز در کولیناس دی فلوریدا در شمال شرقی گوایاکیل به همراه فردی که همراهش بود کشته شد. شاهدان می گویند که توسط یک ون سفید رنگ به آنها نزدیک شد و مهاجمان در لباس پلیس مبدل شده بودند که قبل از فرار به مقصد نامعلوم آنها را کشتند.

این رویدادها در بحبوحه وضعیت اضطراری در سراسر کشور رخ داده است که توسط رئیس جمهور گیلرمو لاسو در روز دوشنبه در واکنش به شیوع جدی بزهکاری در سراسر کشور آمریکای جنوبی اعلام شده است.

الکس کیونوز از سال 2018 به مدت سه سال ورزشکار بارسلونا بود. ویسنته اگیدو ، مدیر فنی بخش دو و میدانی بارسا ، گفت: "کل جامعه دوومیدانی از این خبر شوکه شده است. الکس یک فرد عالی و به شدت متعهد به رقابت و لذت بردن از رقابت برای بارسا بود.

آخرین رویداد کوئینونز برای این باشگاه در 200 متر در لیگ قهرمانان لیگ برتر در آلیکانته در ژوئن گذشته بود، رویدادی که او برنده شد.

-----------------------------

آهنگ : هشدار باد
آهنگساز و نوازنده ويولون: سيامك خواهاني(عضو سابق گروه آریان)
گيتار : فيروز ويسانلو
تنظيم : علي اسماعيلي
موزیک ویدئو در منبع

https://www.instagram.com/tv/CVZfdBpFQ1r/?utm_medium=copy_link
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.