پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تحلیل عملکرد 100 روزه لاپورتا

زمان ارسال : شنبه 19 تیر 1400
100 روز اول مدیریت لاپورتا گذشت و به مناسبت اظهار نظر های وکیتور فونت که گفته توقعم از لاپورتا بیشتر بود، میخوام به سهم خودم عملکرد 100 روز اول لاپورتا رو یک بررسی داشته باشیم.
با پیروزی لاپورتا فکر می‌کردیم که حداقل امکان خرید یک فوق ستاره رو با فروش بازیکن ها رو دارین و مسئله تمدید مسی رو فقط در رضایت مسی می دونستیم ولی حالا معلوم شد داستان خیلی فرق داشته..
انتظاراتی که از لاپورتا و بطور کلی رئیس جدید داشتیم، شامل : تمدید با مسی - کاهش دستمزد ها - اسپای بارسا و بازسازی نوکمپ - پرداخت بدهی ها - تقویت تیم
این ها انتظاراتی بود که داشتیم.حالا ببینیم که لاپورتا در این موارد چیکار کرده.

1. تمدید مسی
تمدید با مسی که مهم ترین چیز بود تقریبا انجام شده و امروز برای همه مشخص هست که بدلیل مسائل فیر پلی لالیگا و سخت گیری های نباس متاسفانه مسی هنوز نمیتونه قرارداد جدید رو امضا کنه. پس در این مورد میشه گفت بخش اصلی کار که رصایت مسی بود انجام شده و مونده مسائل مالی با لالیگا..

2. کاهش دستمزد ها
مسئله ایی که میشه گفت خود لاپورتا بیشتر از بقیه بهش تاکید داشت و حالا مشخص شد چقدر مهم بود. در خصوص کاهش دستمزد ها تا اینجا مشخص شده که باشگاه بسيار جدی هست و با کسی تعارف نداره...

3. اسپای بارسا
این پروژه باید زودتر و تقریبا یکسال پیش استارت می‌ خورد اما بارتو مثل همیشه خراب کرد. خبرش رو سایت منتشر کرد که مانعی برای شروع بازسازی نیست و احتمال زیاد بزودی پروژه استارت میخوره.

4. بدهی ها
بدهی ها و ضرری که بارسا بخاطر کرونا متحمل شد حیلی سنگین بود و اینها جدای از دزدی های بارتو هست. با وام 500 میلیونی که گرفته شد تقریبا دیگه نگرانی در خصوص بدهی های کوتاه مدت نداریم..

5. تقویت تیم
ممفیس دپای، اگوئرو ، اریک گارسیا و امرسون رو جذب کردیم که شاید خیلی ها بگن خوب نبوده و توقع دیلیخت و و هالند داشتن. ولی ما حتی هنوز بدلیل مشکلات مالی نتونستیم این بازیکنان رو که رایگان جذب شدن رو ثبت کنیم دیگه حساب کنید چقدر مشکل تیم جدی هست..
با این خرید بیشتر از 100 میلیون صرفه جویی کردیم در هزنیه ها در خصوص واینالدوم هم عدو سبب خیر شد.
تا اینجا خروجی ها کند بودن و بنجل های اصلی همچنان بفروش نرفتن که مطمئنا عزم فروش شون در باشگاه وجود داره.
برای تمدید با مسی باید 200 میلیون کاهش بدیم هزنیه ها رو و برای همین باید بازیکنان که حقوق بالا میگیرن به فروش برن که اخبار خوبی از رفتن گریزمان ب گوش می رسه. در بازی های بزرگ گریزمان تقریبا محو هست و تو سیستم بارسا هنوزم کارایی نداره.

در مجموع بنطر من حداقل لاپورتا شروع خوبی داشته و قدم های رو به جلو داشتیم با وجود اینکه متوجه شدیم که مشکلات اقتصادی تیم خیلی بدتر از چیزی بود که اخبار میگفت. اما گام های مثبتی برداشته شده. احتمالا روند باز سازی یا بهتره بگم آوار برداری از خرابه های بارتو در بهترین حالت 2 سال زمان میبره...

یاحق
مسی سرور
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.