پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا، تیمی بزرگ با مدیریتی آب‌دوغ‌خیاری

زمان ارسال : چهارشنبه 9 بهمن 1398
لیورپول نیم فصل اول فصل ۱۷_۱۸ در فاز تهاجمی موفق و در دفاع ضعیف بود. در ژانویه کوتینیو را فروختند و فن‌دایک را خریدند و در نتیجه‌ فینالیست چمپیونزلیگ شدند. آنها تابستان سال بعد آلیسون بکر را هم خریدند و نیمکتشان هم تقویت کردند و نتیجه‌ی کار قهرمانی در ucl و موفقیتشان در فصل گذشته و فصل جاری لیگ برتر شد درحالیکه در سال ۲۰۱۶ آنها حتی سهمیه چمپیونزلیگ هم نداشتند.

اما بارسلونا هم اکنون با مجموعه‌ای از بهترین بازیکنان جهان و بودجه‌ای تمام نشدنی در این نیم‌فصلی که گذشت عملکرد متزلزلی را نشان داد که به نظر بنده با مدیریت درست مشکلات، همین فصل میتوانیم امیدوار کسب تمام جامها باشیم.

مشکل ۱ سرمربی:
تیم تحت هدایت والورده زیبا بازی نمیکرد و فقط امید به قهرمانی لیگ بود و در ucl تیم به مشکل اساسی میخورد. و در کل والورده دیگر چیزی برای ارائه در بارسلونا نداشت و مشغول صدمه زدن به شخصیت باشگاه شده بود.
مدیریت والورده را اخراج کرد و یک مربی درجه۳ اورد که تا بحال رنگ چمپیونزلیگ هم ندیده. الان حتی لیگ هم دور از دسترسست.

مشکل۲ مصدومیت سوارز:
سوارز بهترین پاسور و بعد مسی بهترین گلزن تیم بود که حالا مصدوم شده.
مدیران در ژانویه بجای جذب یک مهاجم درجه یک سراغ مهاجمانی رفته اند که در امر گلزنی میلنگند.

مشکل۳ خلاقیت هافبک ها:
انصافا هافبک خوب در بارسلونا به وفور یافت میشود ولی در گل‌ها خیلی مشارکتی ندارند.
در واقع مشکل هافبکها عدم تواناییشان در خلق موقعیت است.

مشکل۴ خط دفاع:
دفاع بسیار متزلزلی را در نیم‌فصل اول دیدیم. روی نیمکت تودیبو بود که جدا شد و هیچکس هم جایگزینش نشد که هیچ الان ستین از روبرتو (که ناموسا تو دفاع فاجعس) در سیستم سه دفاعه در پست دفاع میانی استفاده میکند.

مشکل۵ گریزمان:
بهترین بازی‌های گریزمان در بارسا همان اوایل فصل بود که در پست مهاجم نوک بازی میکرد ولی از وقتی سوارز برگشت گریزمان در وینگ چپ خیلی خوب نبوده.
البته جذب یک گلزن درجه یک برای جایگزینی سوارز واجب است اما آن گلزن میتواند وینگر هم باشد تا گریزمان هم دوباره به روزهای خوبش برگردد.

اگر در همین ژانویه بجای ستین یک مربی بهتر جذب میشد مثل ونگر با تجربه که تیم نداشت یا تن‌هاگ و ناگلزمن که حداقل سرمربی غولهای اروپایی نبودند و میشد جذبشون کرد، که تیمهای تمامی‌شان هم به مراتب از تیم سه_چهارتا مربی قبلی بارسلونا قشنگتر بازی میکرد،

و برای خط حمله مثلا اوبامیانگ جذب میشد که در چهار_پنج سال گذشته یکی از بهترین گلزنان اروپا بوده در ضمن به واسطه تکنیک، سرعت و قدرت حمل توپ بالایی که دارد توان بازی در وینگر چپ هم دارد،

و اریکسن بعنوان هافبک تهاجمی جذب میشد؛ بازیکنی که با آژاکس وارد فوتبال حرفه‌ای شد و بمدت ۷ سال از ستاره‌های لیگ برتر بود و فقط با ۲۰ میلیون!!!! دردسترس بود،

و یک دفاع با تجربه جذب میشد وخروجی‌ها بازیکنانی بودند که چیزی برای ارائه در بارسا ندارند مثل راکیتیچ،

و...
و...
شاید این فصل مدعی تمام جام ها بودیم.

اگر با رفتن والورده یا راکیتیچ خوشحال میشید باید بگویم که باعث و بانی تمام مشکلات امروز بارسا تا پایان فصل بعد بر مسند مدیریت‌ تیم نشسته است.

مدیریت که چه عرض کنم، یک مشت تاجر که تا وقتی بر سر کارند تنها پیشرفت ورزشی‌ای که خواهیم داشت پروسه‌ی تبدیل شدن بارسلونا به آث میلان است.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.