پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ده فیلم ترسناک که نباید تنها ببینید(بخش اول)

زمان ارسال : شنبه 5 بهمن 1398
10:حلقه

حلقه (به انگلیسی: The Ring) یک فیلم ترسناک روان‌شناختی آمریکایی محصول سال ۲۰۰۲، به کارگردانی گور وربینسکی است که بازیگرانی همچون نائومی واتس، مارتین هندرسون و برایان کاکس در آن ایفای نقش می‌کنند. این فیلم نسخه بازخلق‌شده فیلم ترسناک ژاپنی حلقه محصول سال ۱۹۹۸ است، که خود آن نیز برگرفته از رمان نویسنده ژاپنی کوجی سوزوکی به نام حلقه به‌شمار می‌رود.

داستان:دو نوجوان به نام‌های کیت و بکا دربارهٔ افسانه یک فیلم ویدئویی نفرین شده بحث می‌کنند؛ که هر کس این فیلم را دیده بعد از ۷ روز مرده‌است. کتی اعتراف می‌کند که او در هفته گذشته نوار را با دوستانش دیده‌است. در آن شب کتی مرد. مادر کیتی در مراسم خاکسپاری کتی، از خواهرش راشل، روزنامه‌نگار سیاتل می‌خواهد درمورد مرگ دخترش تحقیق کند. راشل متوجه می‌شود که دوستان کتی در حوادث عجیب و غریب در شب مرگ او کشته شده‌اند.

9:حس ششم

حس ششم (به انگلیسی: The Sixth Sense) فیلمی به کارگردانی ام. نایت شیامالان محصول سال ۱۹۹۹ است.[۱] بازیگران اصلی فیلم بروس ویلیس و هالی جوئل آزمنت هستند.

این فیلم نامزد شش جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال و بهترین کارگردانی سال شد. همچنین یکی از ۲۵۰ فیلم برتر وبگاه بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها است.

این فیلم با بودجهٔ ۴۰ میلیون دلار ساخته شد و توانست بیش از ۶۷۲ میلیون دلار درآمد داشته باشد.

داستان:این فیلم داستان دکتر مالکوم کرو روانشناسی است که از طرف شهردار تقدیر شده و در ابتدای فیلم توسط یکی از بیمارانش مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد. در ادامه او برای کمک به پسری به نام کول سیرز که ارواح را می‌بیند تلاش می‌کند.

8:توطئه آمیز

توطئه‌آمیز (به انگلیسی: Insidious) یک فیلم ترسناک آمریکایی است که در سال ۲۰۱۰ به کارگردانی جیمز وان، و توسط لی ونل نوشته شده، و با بازی پاتریک ویلسون، رز بیرن و باربارا هرشی است. این اولین قسمت در سری فیلم‌های توطئه‌آمیز می‌باشد. داستان یک زن و شوهر است که پسرشان بدون توضیح وارد کما می‌شود و ارواحی هستند که می‌خواهند از یک بعد دیگری از جهان وارد دنیا شوند و زندگی خود را پس بگیرند و یک بار دیگر زندگی کنند. این فیلم در سینما در تاریخ ۱ آوریل سال ۲۰۱۱ منتشر شد و اولین اکران FilmDistrict بود.

داستان:پدر و مادر خانواده لامبرت جاش و رنای فرزندان خود دالتون و فاستر، و دختر نوزاد کالی به تازگی به یک خانه جدید نقل مکان کرده‌اند. مدت کوتاهی پس از آن، دالتون سر و صدای بازشدن در اتاق شیروانی را می‌شنود به خودی خود به آنجا کشیده می‌شود، او از یک نردبان در حالی که می‌خواهد چراغ را روشن کند می‌افتد و یک چهره‌ای را در آینه می‌بیند و از ترس جیغ می‌زند، رنای و جاش با عجله به کمک او می‌آیند. روز پس از این واقعه، دالتون به کما می‌رود.

7:احضار

احضار یا تسخیر (به انگلیسی: The Conjuring) فیلمی ترسناک، محصول سال ۲۰۱۳ ایالات متحدهٔ آمریکا به کارگردانی جیمز وان و نویسندگی چاد و کری هِیس است. این فیلم اولین قسمت در مجموعه فیلم‌های احضار محسوب می‌شود. در این فیلم پاتریک ویلسون و ویرا فارمیگا به ایفای نقش‌های اد و لورین وارن، دو محقق موضوعات فراطبیعی پرداخته‌اند. منتقدان، کارِ کارگردان را ستوده‌اند که بدون نشان‌دادن صحنه‌های خشونت‌آمیز، به‌شدت بیننده را می‌ترساند. این فیلم عموماً پس از فیلم جن‌گیر ترسناک‌ترین فیلم تاریخ سینما به‌شمار می‌رود

داستان:داستان احضار دربارهٔ خانوادهٔ پرون (Perron) با پنج دختر است که در سال ۱۹۷۱ به یک خانهٔ بزرگ و کهنه در روستایی در ایالت رود آیلند اسباب‌کشی می‌کنند. در بدو ورود، سگ خانواده حاضر به ورود به خانه نیست. کمی بعد، خانوادهٔ پرون متوجه می‌شوند که این خانه توسط قدرتی ناشناخته در حال کنترل است. مادر ملتمسانه از دو متخصص مسائل ناشناخته به نام‌های اِد و لورِین وارِن (پاتریک ویلسون و ویرا فارمیگا) می‌خواهد تا از خانهٔ آن‌ها بازدید کنند. اِد و لورِین پی می‌برند که درگیر مخوف‌ترین پروندهٔ زندگی‌شان شده‌اند.

6:کینه

کینه فیلمی ترسناک آمریکایی است که در سال ۲۰۰۴ از روی فیلمی ژاپنی به همین نام (Ju-on) ساخته شده است. این فیلم اولین فیلم از مجموعه فیلم‌هایی با نام کینه است. کارگردانی آن بر عهده تاکاشی شیمیزو بوده و اولین بار در ۲۲ اکتبر ۲۰۰۴ در آمریکای شمالی پخش شد.

داستان:فیلم کینه (The Grudge) شرح نفرینی است که به وجود آمدن آن به دو صورت اتفاق می‌افتد، یا هنگامی که فردی با خشم شدید می‌میرد یا با غصهٔ فراوان. کسانی که با این قدرت ماوراالطبیعهٔ کُشنده مواجه می‌شوند می‌میرند و خود به شکل همین نفرین دوباره متولد می‌شوند، از یک قربانی به قربانی دیگر و این زنجیر وحشت بی‌انتها ادامه می‌یابد.

5:درخشش

درخشش یا تلألو (به انگلیسی: The Shining) فیلمی در سبک ترسناک روانشناسانه محصول آمریکا و بریتانیا به کارگردانی و تهیه‌کنندگی استنلی کوبریک است که در سال ۱۹۸۰ منتشر شد. فیلم‌نامه این کار را کوبریک و دایان جانسون، رمان‌نویس زاده آمریکا نوشتند. در این فیلم هنرپیشگانی همچون جک نیکلسون، شلی دووال و دنی لوید به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان:مرد نویسنده‌ای به همراه همسر و فرزندش در هتلی به عنوان سرایدار اقامت می‌گزیند تا در طول فصل زمستان و در آرامش فضای هتل داستانش را به پایان برد. در طول فصل زمستان به دلیل بارش برف بسیار راه‌های مواصلاتی به هتل بسته شده و به همین دلیل جک تورنس با خانواده خود بعنوان سرایدار در این هتل در طول زمستان استخدام می‌شود. فضای وهم‌آلود و تنهایی در این مکان موجب نوعی روان‌گسیختگی در جک می‌شود و دچار اختلالات روانی و عصبی شده و قصد نابودی همسر و فرزندش می‌کند…

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.