پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ده فیلم ترسناک که نباید تنها ببینید(بخش دوم)

زمان ارسال : شنبه 5 بهمن 1398
4:کابوس در خیابان الم

کابوس در خیابان اِلم (به انگلیسی: A Nightmare on Elm street) نام یک فیلم ترسناک آمریکایی است که در سال ۲۰۱۰ میلادی اکران شد. این فیلم در واقع بازسازی فیلمی با همین عنوان در سال ۱۹۸۴ می‌باشد.

داستان:داستان فیلم به قاتلی به نام روح مردی به نام فردی کروگر با چنگک‌های تیز می‌پردازد و درباره کسانی که در خیابان الم زندگی می‌کنند و گویی از این می‌ترسند که کروگر در حال انتقام است.

3:پروژه جادوگر بلر

داستان:پروژه جادوگر بلر (به انگلیسی: The Blair Witch Project) یک فیلم وحشت روان‌شناختی محصول سال ۱۹۹۹ ایالات متحده آمریکا، به نویسندگی، کارگردانی و تدوین دانیل مایریک و ادواردو سانچز است؛ که توسط شرکت هاکسان فیلمز تهیه شد. داستان فیلم روایت سه دوست مستندساز با بازی هتر دوناهو، مایکل سی ویلیامز و جاشوآ لنرد است که در نواحی بورکیتسویل، مریلند در سال ۱۹۹۴ به دنبال تهیه فیلمی مستند درباره یک افسانه محلی به نام «جادوگر بلر» هستند. کسانی که آن‌جا زندگی می‌کنند، می‌گویند دیگر هیچ اثری از آن‌ها دیده نشده؛ به جز ردپاهایی که از آن‌ها به جا مانده‌است.

داستان:فیلم در قالب یک مستند هیچ وقت پخش نشده از سه دانشجو است؛ یعنی به صورتی فیلم‌برداری شده که انگار آن‌ها دارند فیلمبرداری می‌کنند. داستان فیلم، با رسیدن فیلم مذکور به دست پلیس آغاز می‌شود. پلیس که فیلم را می‌بیند، تصور می‌کند سه جوان قصد نوعی شوخی داشته‌اند و فیلم را به نمایش عمومی می‌گذارند.

2:ارواح خبیثه

ارواح خبیثه یا پولترگایست (به انگلیسی: Poltergeist) فیلمی ترسناک به گونهٔ فراطبیعی محصول سال ۱۹۸۲ میلادی کشور آمریکا به کارگردانی توبی هوپر و نویسندگی و تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ است.

صحنه‌ای از این فیلم به عنوان هشتادمین سکانس ترسناک سینمایی در «۱۰۰ تا از ترسناک‌ترین سکانس‌های سینما» به انتخاب وب‌گاه براوو شناخته شد. انجمن منتقدان فیلم شیکاگو در لیست ترسناک‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما آن را در رتبه ۲۰ قرار داد. در ۱۰۰ سال... ۱۰۰ هیجان به انتخاب بنیاد فیلم آمریکا که لیستی از ۱۰۰ فیلم برتر آمریکایی در ژانر دلهره‌آور یا هیجان‌انگیز است، پولترگایست در رتبه ۸۴ قرار گرفت. این فیلم هم‌چنین نامزد سه جایزه اسکار شد.

داستان:خانواده بوین که به تازگی دچار مشکلات مالی شده اند، به یک خانه ای جدید نقل مکان می کنند اما این خانه جدید کلی ارواح خبیث دارد که بیکار در آنجا خانه منتظر مانده اند تا بوین ها به این مکان نقل مکان کنند تا بساط تسخیر کردنشان را به راه کنند و...

1:جن گیر

سر انجام میرسیم به ترسناک ترین فیلم تاریخ سینما یعنی جن گیر.

جن‌گیر (به انگلیسی: The Exorcist) فیلمی آمریکایی محصول سال ۱۹۷۳ به کارگردانی ویلیام فریدکین، ساخته‌شده بر اساس رمانی به همین نام از ویلیام پیتر بلتی است. جن‌گیر یکی از موفق‌ترین فیلم‌های ژانر وحشت به‌شمار می‌رود.

جن‌گیر در چهل و ششمین مراسم جایزهٔ اسکار، موفق به کسب ۲ اسکار در رشته‌های «بهترین فیلم‌نامهٔ اقتباسی» و «بهترین صدا» شد.

داستان:جرج تاون واشینگتن دی. سی. امریکا. «ریگان» (بلر)، دختر دوازده ساله ی یکی از بازیگران زن مشهور سینما (برستین) دچار حالت های غریبی می شود. تمام تلاش پزشکان برای تشخیص و درمان بیماری «ریگان» بی نتیجه می ماند، و در نهایت، تنها راه چاره، اجرای مراسم جن گیری است…

البته نام هایی نیز در این فهرست به چشم نمیخورند که قطعا از بعضی فیلم های این لیست ترسناک تر هستند . مانند پیچ اشتباه - کانجورینگ2 - آنابل1 و ...

اما این فیلم ها سرشناس ترین ترسناک های دنیا هستند که نباید تنها آنها را دید .

بچه ها اگه خوش تون اومد بگین داستان های ترسناکی که بر اساس واقعیت هست رو براتون بزارم
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.