پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یاد آوری خاطرات : ۱۰ مرحله به یاد ماندنی در Call Of Duty(بخش اول)

زمان ارسال : چهارشنبه 12 آذر 1399
با درود به عاشقان Call of Duty

مجموعه بازی Call of Duty بدون شک یکی از بهترین و موفق ترین بازی های تیر اندازی اول شخص در صنعت بازی های رایانه ای بوده است و خواهد بود.این بازی نمونه بارز تکامل بود و هر نسخه بهتر از نسخه قبل عمل کرد و توانست در طول مدت کوتاهی به قدرت بدون رقیب در سبک تیر اندازی اول شخص تبدیل شود .
چیزی بیشتر از همه در این سری بازی به چشم می خورد ماموریت های حماسی و جالب ان بود که قطعا تا سالیان سال در خاطرات بازی کننده ها خواهد ماند.در این مقاله ۱۰ ماموریت به یاد ماندنی از این سری بازیها را برای شما بازگو خواهیم کرد.قطعا تک تک ماموریت ها برای هوادارن این بازی خاطره انگیز است اما همیشه ماموریت ها و مرحه هایی هستند که دوباره بازی کردن آنها لذتی دوچندان دارد .

Turbulance –Call of Duty: Modern Warfare 3
اغتشاش –ندای وظیفه:جنگ های مدرن۳
در این مرحله شما به عنوان محافظ رئیس جمهور روسیه در هواپیما هستید و در یک محیط کوچک ناگهان همه چیز به هم می ریزد و هواپیما مورد حمله تروریست ها قرار میگیرد و هواپیما سقوط می کند .به هوا پریدن و ضربه خوردن خیلی جالب شخصیت بازی شما به همراه معلق بودن در فضا و شلیک کردن یکی از نکات جالب این مرحله بود . ادامه مرحله و ورود به جنگل بعد از سقوط نیز به خوبی کار شده بود .

Victor Charlie –Call of Duty Black Ops
یکتور چارلی — ندای وظیفه:عملیات سری
این ماموریت یکی از آن دسته مرحله هایی بود که خیلی شبیه به فیلم های قدیمی رمبو بود . یک داستان آبکی ولی با جلوه های ویژه جالب ! هلیکوپر در جنگل سقوط می کند و بعد شما از بین اردوگاه های ویتنامی عبور می کنید و در بین راه تعداد زیادی از انها را نیز می کشید و از بین روستاهای ویتنامی عبور می کنید و مبارزه می کنید . یک فیلم جذاب جنگی که موضوعش هیچ وقت نخ نما نمی شود . این موضوع به خوبی در این مرحله به نمایش در آمد و جنگل ها و سربازان ویتنامی و مبارزات با آنهابه خوبی در آن نشان داده شد.

The Battle of Pointe du Hoc –Call of Duty 2
نبردی از نقطه du Hoc — ندای وظیفه : نسخه شماره ۲
این مرحله کمی قدیمی است اما به حق و انصاف نمی شود از ان گذر کرد . ایستادن در ساحل نرماندی و تجربه کردن نبرد نرماندی از نزدیک ! به جرات می توان گفت که اگر بیشتر از تماشای “نجات سرجوخه رایان” لذت نداشته باشد کمتر از ان نیست .

Time and Fate — Call of Duty: Black Ops 2
زمان و سرنوشت — ندای وظیفه : عملیات سری ۲
در این مرحله از بازی در واقع زمان و سرنوشت شما به دست خودتان است . در مرحله های که نقش رائول مندز را به دست می گید و تلو تلو خوران و با کاردی بزرگ برای نجات جان خواهر خود از دست فرانک وودز تلاش می کنید . در این مرحله بازیکن با شخصیت بد اصلی بازی همقدم می شود و در قدم های سست و نا مطمئن برای نجات خانواده اش تلاش می کند . فریاد ها و رویا های رائول از خواهرش در مبارزات به خوبی نشانگر ذهن آشفته او بود .

Cliffhanger — Call of Duty: Modern Warfare 2
صخره آویزان — ندای وظیفه : جنگ های مدرن ۲
یکی از هیجان انگیز ترین مرحله ها در این بازی و درکل سری که همه چیز را با خود داشت ! از مخفی کاری واکشن و تیر اندازی تا تعقیب و گریز جانانه ان هم بر روی برف ! در ابتدای بازی شما از یک صخره شروع می کنید به بالا رفتن و بعد از مدت به علت حرکت هواپیماها از صخره اویزان می شوید و فرمانده شما به کمک شما می آید و بعد از چند لحظه دوباره همین کار تکرار می شود !
در واقع نجات شما در این مرحله به گوش کردن دقیق دستوران فرمانده بستگی دارد ، یک اصل اساسی در جنگ !
همانقدر که شروع بازی هیجانی و استرس زا است پایان مرحله نیز به شدت هیجان انگیز است . فرار با یک موتور برفی و شلیک از روی ان به دشمنان در حالی که هلیکوپتر نیز به شما از آسمان شلیک می کند و در نهایت نجات پیدا کردن از یک درگیری شدید !

Hunter Killer — Call of Duty: Modern Warfare 3
قاتل شکارچی — ندای وظیفه : جنگ های مدرن ۳
این مرحله در واقع همان هدفی است که در همه جنگ ها به دنبال ان هستند، هیچ وقتی را نباید هدر داد !
ما بعد از یک ماموریت خیلی سریع به ماموریت دیگری روانه می شوید.شما بعد از یک شنای خسته کننده در تونل های شهر و دیدن اجساد مردم عادی به بندر نیویورک می رسدی. شهر زیر بمباران شدید است و سیل عظیم بمب ها از آسمان سرازیر شده است و شما در این شرایط باید ماموریت خود را به پایان برسیانید .کد های شلیک را بدست بیاورید و انها را اجرا کنید سپس با قایق فرار کنید . این ماموریت با منفجر شدن تعدادی زیادی بمب به پایان می رسد !

ادامه در بخش دوم
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.