پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یاد آوری خاطرات : ۱۰ مرحله به یاد ماندنی در Call Of Duty(بخش دوم)

زمان ارسال : چهارشنبه 12 آذر 1399
ادامه بخش اول

Of Their Own Accord/Whisky Hotel — Call of Duty Modern Warfare 2
هم پیمان با هم / هتل Whisky — ندای وظیفه : جنگ های مدرن ۲
آیا شما هم مثل من حس می کنید یا نه، اما همیشه داستان مردمانی که برای نجات خاک و کشورشان از جانشان مایه می گذارن جذاب و دیدنی وشنیدنی است .

در این مرحله پس از پاک سازی غرب ویرجینا رامیرز و همکارانش برای نجات واشنگتن دی سی وارد عمل می شود. جایی که سربازان روسی در حال پاکسازی مقاومت های باقی مانده هستند و در سدد تصرف کامل کاخ ریاست جمهوری هستند. جایی که همه چیز به ان بستگی دارد. در این مرحله از بازی مقیاس وسیعی در اختیار بازیکن است و شلیک های پیاپی سربازان روسی در شب به زیبایی ان افزوده است . به همه این موارد یک موسیقی حماسی هم اضافه کنید تا تمام حس میهن پرستی در وجود شما شعله ور شود ! کارخ ریاست جمهوری و پناه گاه های ان و کل تاریخ آمریکا در این مرحله به شما بستگی دارد .

Vorkuta — Call of Duty: Black Ops
ورکوتا — ندای وظیفه : عملیات سری
یکی از هیجان انگیز ترین و منحصر به فرد ترین ماموریت ها در سری ندای وظیفه مرحله ورکوتا است . در این مرحله شما در یک زندان روسی هستید ، بدترین محل ممکن برای یک سرباز آمریکایی در دوران جنگ سرد !
ناگهان زندان شورش می کند و شما از تونل های زیر زمینی زندان مخوف خارج می شود و خود را در یک حیاط بزرگ با سرباز های تا دندان مسلح می بینید در حالی برای دفاع از خود حتی یک تیروکمان بچه گانه هم ندارید!
نحوه پایان این ماموریت نیز جالب ایت و در نهایت شما با یک موتور سیکلت و یک قطار در حومه شهر از دست سربازان روسی فرار می کنید در حالی که دوست شما همراه شما نیست. یک پاران دراماتیک برای یه مرحله یا هیجان بسیار بالا !

No Russian — Call of Duty Modern Warfare 2
روسیه نه — ندای وظیفه : جنگ های مدرن ۲
قطعا در زمان انجام بازی شما هم مانند بقیه میلیون های بازی کننده در سطح دنیا این مرحله را انجام داده اید و گزینه Skip را انتخاب نکرده اید !
شما در نقش یک مامور مخفی CIA با تروریست مشهور ماکاروف در یک فرودگاه روسی همراه می شود تا شعله های جنگ جهانی سوم را روشن کنید . قتل و کشتار بی رحمانه مردم و حتی اعدام جنگی مجروحان یکی از نکته های جالب توجه در این مرحله بود ! اینکه همیشه انسان های بیگناه و کوکان باید تاوان جنگ طلبی و زیاده خواهی ابرقدرت ها باشند !
حتی زمانی که شما شلیک هم نکنید در طول روند این مرحله باز شاهد یک کشتار فجیع خواهید بود ! جایی که در اخر خود شما نیز یکی از قربانیان این قدرت طلبی ها و جنگ افروزی ها خواهید شد و به نام شما و با گلوله شما جنگ جهانی سوم شروع خواهد شد !

All Ghillied Up/One Shot One Kill — Call of Duty 4: Modern Warfare
All Ghillied Up / یک شلیک ، یک کشته — ندای وظیفه ۴ : جنگاوری مدرن
به یاد ماندنی ترین مرحله مخفی کاری در کل سری ندای وظیفه ، جایی که شما در نقش کاپیتان پرایس و در سن و سال یک سرباز تازه کار برای یک ماموریت فوق محرمانه و فوق مهم انتخاب می شوید . از بین بردن یکی از اصلی ترین تروریست های دنیا: عمران زاخایوف .
شما تنها یک شلیک و یک تیر دارید و باید با ان تیز یک نفر کشته شود ! شلیکی برای نجات دنیا از هسته ای شدن تروریست های روسی .این مرحله نه تنها یک مرحله بزرگ و بی نظیر است بلکه ادامه ان نیز یکی از هیجان انگیز ترین مراحل بازی است .
فرار از دست سگ های گشتی و اسنایپ کردن دشمنان و کشتن انها با چاقو همچنین حق انتخاب برای بازیکن که ” آن رو بکشیم یا بکذاریم رد شوند ؟ انتخاب با تو ” این مرحله را به یاد ماندنی ترین مرحله در کل سری ندای وظیفه تا کنون کرده است .
به نظر نمی رسد در اینده این نسل نیز شاهد مرحله ای باشیم که بتواند این مرحله را کنار بزند . شاید در نسل بعد این اتفاق افتاد البته اگر در ان زمان ندای وظیفه ای باشد .

جذاب ترین مرحله ها که برای خودم خیلی خاطره انگیزه رو تو بخش دوم آوردم تا یاد کالاف بازای قدیمی زنده بشه .

شاد باشید .
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.