پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بخش دوم کریپی پاستاها، با اسنلدرمن آشنا بشید!!

زمان ارسال : سه شنبه 14 اردیبهشت 1400
سلام بر همه دوستان

طبق قرار، بخش‌های بعدی کریپی پاستاها رو امروز قرار میدم، امروز یکی از عجیب‌ترین، و در عین حال شاید معروف‌ترین شخصیت کریپی پاستا رو بهتون معرفی میکنم.

*نکات مهم*
۱. خب، معلوم شد تو سایت، هیچکس از این جور چیزا نمیترسه، پس اخطار نمیخواد(کسی که بیمار قلبی داره، همین که بعد از دیدن بازیای بارسا هنوز سالمه، پس بعد خوندن این چیزا، هیچیش نمیشه)
۲. این داستان‌ها یه جورایی افسانه‌ هستن و داستان‌های اینترنتی، پس معلوم نیست راستن یا دروغ!!!



اسلندرمن یا مرد لاغر یک شخصیت ترسناک است که در سال ۲۰۰۹ (میلادی) برای اولین بار توسط اریک نادسن برای سایت کرییپی پاستا ساخته شد.
از نکات جالب اسلندرمن می‌توان به مشخصات ظاهری عجیبش اشاره کرد مردی بلند با قدی سه متر دستانی بلند و شاخک‌هایی که از آن برای کشتن قربانی‌هایش استفاده می‌کند و بدون چهره همراه با کت و شلوار می‌باشد.

علاقه اصلی اسلندرمن کشتن بچه‌ها به بدترین شکل ممکن است. فیلمی نیز باهمین نام در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است.(که به عقیده تماشاگرا زیاد چیز جالبی نبود، ولی خب، دیدنش خالی از لطف نیست)


بعداز ساخته شدن اسلندر من او به سرعت پر طرفدار شد و عکس‌هایی زیادی با فتوشاپ و داستان‌هایی برایش ساخته شد یکی از معروف‌ترین این داستان‌ها مربوط به دختر بچه‌ای به نام هیربد قرائی می‌شود که در خواب دچار مشکل می‌شود و توسط اسلندرمن افسون می‌شود و به درون جنگل می‌رود او بعد از مدتی از خود و اسلندرمن عکس می‌گیرد دوربین را به درون جاده می‌اندازد رهگذری عکس را می‌بیند بعد چند روز جنازه بچه در جنگل پیدا می‌شود و .... (داستان‌های زیادی وجود داره، من یکیش رو آخر متن براتون قرار میدم)


حضور در بازی‌ها و فیلم‌ها
اسلندر من به سرعت پر طرفدار شد و از آن در فیلم‌ها و کارتون‌ها به صورت غیر مستقیم و مستقیم استفاده شد در بازی اسلندرمن موفق تر عمل کرد و بازی‌های زیادی از ان ساخته شد که بعضی از آنها مانند Slender: The Eight Pages (چیز زیاد خوبی نبود) و Slender: The Arrival (واقعا تو سبک ترسناک عالی کار شده بود، پیشنهاد میکنم بازی کنید)
حتی گفته می‌شود شخصیت اندرمن (Ender man) در بازی ماینکرافت (Minecraft)، به علت شباهت دستان بلند و ظاهر مشابه و صدایی که از خود تولید می‌کند، از اسلندرمن الهام گرفته‌است:| و همینطور در بعضی از کارتون‌ها و یا فیلم‌ها، به صورت پس‌زمینه‌ای یا به اصطلاح، Easter Egg وجود داره
همین عوامل باعث بیشتر معروف شدن این شخصیت شدند.



تأثیر بر دنیای واقعی
دو دختر ۱۲ ساله که به وجود اسلندر من باور داشتند (گیزر و ویر) باعث ایجاد یک تراژدی شدند. گیزر دوست خود را ۱۹ بار مورد حمله چاقو قرار داد دوست او (ویر) به‌طور معجزه آسایی زنده ماند. پدر گیزر بیمار روانی بوده و معتقد است که دخترش گیزر نیز این بیماری را دارد به گفته ۲ دختر اسلندرمن آنها را مجبور به این کار کرده بود اریک نادسن در بیانیه‌ای به رسانه‌ها گفت:من عمیقاً از این تراژدی در ویسکانسین ناراحت هستم و سپس اعلام کرد که در این مورد مصاحبه نخواهد کرد.

شبکه HBO از این اتفاق یک مستند ساخت.




خب، بریم سراغ داستانش، این داستان توسط شخص دیگه‌ای نوشته شده (حوصله ترجمه متن نداشتم، البته ایشون هم بد توضیح ندادن) و تا حدودی هم متن پیاز داغش زیاد شده!!!!!




داستان از جایی شروع شد که توی یه مسابقه فتوشاپ اینترنتی یه یارویی شخصیتی خلق میکنه با قد بلند ، لاغر اندام و صورتی سفید و بدون چشم و بینی و دهن ! و البته خیلی خوش پوش با کت و شلوار و کراوات ! مثل عکس بالا که میبنید ! خوب تا اینجاش خیلی معمولی بود ولی چند وقت دیه سرو کله این موجود که اصطلاحا اسلندر من ( مرد بلند و باریک ) بهش گفته میشه توی آلمان پیدا شد !

پلیس های آلمان تاکید بر این دارند که عکسی که برای جشنواره فرستاده شده اصل هستش و به همین دلیل این عکس از مسابقه کنار گذاشته شد ولی بعد یه هفته کودکانی که در عکس بودند به طرز فجیع کشته شدند. ایشون کارش فقط با بچه ها بوده و اونا رو مریض روحی و روانی میکرده بعد اونا به سمت جنگل فرار میکردن و بعد ایشون سلاخی میکرده این طفلان مسلم رو.

گزارش رسمی پلیس راهنمایی رانندگی برلین: چیزایی که دوربین های مدار بسته خیابون هاشون ثبت کردن.

در ۳ ماه گذشته ۱۸ کودک مشاهده شدن که با لباس خواب با عبور از خیابان مذکور به سمت جنگل های جنوب غربی رفتن.هیچ یک از ۱۶ کودک ذکر شده به خانه بازنگشتن و جز افراد گمشده به حساب میان.

تحقیقات پلیس حدود ۳ هفته بعد که به ساخت مستندی به همین نام هم ختم شد وحشتناک بود.هر ۱۶ کودک به طرز فجیعی کشته شده بودن.همه در جنگل سلاخی شده بودن.اما نقطه مشتکر بین تمام مقتولین این بود که سلندرمن در حداقل ۱ عکس اونا حضور داشته .توضیحاتی که والدین این کودکان ارائه دادن به این شرحه:

اسلندرمن در اوون عکسا نبوده .ما این عکسو بارها و بارها دیدیم.مطمئنیم که نبوده.این تازه تو عکس ظاهر شده.

آمار قتل این طفل ها در سال 2010 خیلی بالا میره درآلمان.

اولین گزارش دیده شدن سلندرمن مربوط به قتل عام ۲۴ کودک در مهدکودکی در شهر برلین میشه در سال ۱۹۵۴

اولین بازگشت او هم مربوط به همون جشنواره ای بود که گفتم.ولی در همون عکسی که اسلندرمن بود ۱۵ کودک دیگه هم بودن.که متسفانه ۵ روز بعد دونه به دونه اون ها در نقاط مختلف المان به طرز فجیعی کشته شدن.


ادامه داستان، در بخش بعدی
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.