پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ادامه بخش دوم کریپ پاستاها، با اسلندرمن آشنا بشید!!

زمان ارسال : سه شنبه 14 اردیبهشت 1400
بخش اول: https://barcanews.org/user/javadkhiabanii/post/63792/ w

ظاهرا متن نمیتونه ییشتر از ۵ هزار کاراکتر باشه، در نتیجه ادامه‌ش رو اینجا میارم:


روز ۱۴ ژولای ۲۰۱۰ گفته های والدین قربانی ۶ ساله جسیکا :

پدر: ۲ هفته پیش قرار بود جسیکا رو به جشن تولد یکی از دوستانش ببرم.در جشن همه چی خوب بود.و در اون جا چندین عکس هم گرفتم.شب که به خونه برگشتیم .جسیکا دچار بی خوابی شده بود.اما مثل همیشه نبود .نه کابوسی دیده بود نه از چیزی میترسید بلکه چشم هاش باز بود.ساعت ۳ صبح اومد اتاق ما و گفت که نمیتونه بخوابه و طبق معمول هم ما اون رو روی تخت خودمون خوابوندیم.اما مسئله این بود که اون نتوسنت تا صبح بخوابه و چشم هاش باز بود.این قضیه تا چند روز بعد ادامه داشت و حتی کم حرف تر هم شده بود.اما ۲ شب پیش دیگه حتی غذا هم نمیخورد و حرف های نامربوط میزد.ولی اواخر شب یهو حالش خوب شد شروع کرد به ورجه وورجه کردن و اصرار داشت که سر جای خودش بخوابه و همینطور هم شد.اما ساعت ۴ صبح بود که متوجه شدم در خونه بازه وقتی رفتم دیدم جسیکا نیست و رفته. من به پلیس خبر دادم و امروز هم که خبر قتل اون منتشر شد.

یکی از نکات قابل توجه در مورد این قتل ها اینه که پلیس بعد از برسی های خودش روی اجساد این مسئله رو مطرح کرده که:

تمام اجساد بدون دخالت شئ تیز یا اسلحه گرم کشته شدن و اگر بخوایم مسئله رو دقیق تر بگیم یعنی با نیروی بازو.اکثر قربانی ها از وسط نصف شده بودن.و نقطه مشترک بین همه اون ها جای بازوی رشته ای قدرتمندیه که روی گلوی قربانیان مونده.

اما یکی از نکات بسیار قابل توجه اینه که کسانی که در این جنگلا کشته میشن همه جنازه هاشون روی درخت اویزون میشه.یعنی تمامی اجساد روی شاخه های بلند درخت(نزدیک به نوک )اویزون شدن.

جالب اینه که پدر مادر جسیکا گفتن ما مطمئنیم که وقتی عکس گرفتیم مرد کت وشلوار پوش تو عکس نبوده ولی بعد از مدتی تو عکس پدیدار شده !

در سال ۱۹۹۸ هم جمعی دوستانه به این جنگل میرن.اون ها پس از گرفتن عکس متوجه حضور فردی با کت و شلوار در این عکس میشن و همین باعث میشه اون ها بترسن.و قاعدتا راه بازگشت رو انتخاب میکنن.اما یکی از این دوستان به سرعت به توی جنگل فرار میکنه .و خوب دوستانش هم سعی میکنن اون رو از این عمل باز دارن.ولی اون در مه ناپدید میشه.به گفته دوستانش .جسد تکه تکه شده اون روی یکی از شاخه های بلند درخت پیدا میشه.



خب امیدوارم لذت برده باشید از خوندن داستان، دقت کنید که معلوم نیست واقعیه یا نه، میتونید صرفا به چشم یه داستان خیالی اینترنتی بهش نگاه کنید، یا یه پرنده حل نشده مرموز جنایی. منبع هم اضافه شد.

ممنون از توجه‌تون، خدانگهدار
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.