پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بخش پنجم کریپی پاستاها، اولین ویدئوی اسرارآمیز

زمان ارسال : یکشنبه 19 اردیبهشت 1400
باسلام خدمت شما دوستان عزیز
با بخش پنجم سری کریپی پاستا در خدمت شما هستم، اول از همه، اگه قسمت‌های قبلی رو ندیدید، حتما برید ببینید.



*مثل همیشه، لطفا اگه زیر ۱۸ سال (۱۶ هم مشکلی نداره) هستید ویا دچار بیماری‌های قلبی هستید، ادامه مطلب رو مطالعه ننمایید*
*از این به بعد، من هیچ‌گونه مسئولیتی درباره اتفاقات بعد از مطالعه این متن و قسمت‌های بعدی، قبول نمیکنم*


خب، امروز درباره یکی از عجیب‌ترین ویدئوهای یویتوب، با شما صحبت میکنم، ویدئوی I Feel Fantastic today, که داخل این فیلم، مانکنی عجیب، باصدای گوشخراش، آهنگی میخونه، در ابتدا لباسی با رنگ روشن بر تن مانکن هست، ولی در اواخر فیلم، لباسی سیاه بر تن میکنه، و آخرین صحنه فیلم، قسمتی از باغی رو نشون میده.

در این ویدیو، مانکنی را نشان میدهد که به طرز خیلی عجیبی آواز میخواند. این ویدیو ابتدا مورد خاصی نداشت اما شباهت عروسک به یک دختر جوانی که سال ها پیش از این ویدیو ناپدید شده بود توجه همگان را به خود جلب میکند. در انتهای ویدیو و‌ بعد از اواز خوانی این مانکن دوربین به سمتی از یک باغ زوم میکند و‌ قصد دارد چیزی را به بیننده نشان دهد.

پس از تحقیقات فراوان روی این قسمت از باغ و‌ اینکه واقعا این باغ کجاست پلیس این باغ را پیدا میکند و جنازه دختری را پیدا میکند. این دختر همان دختر گمشده چند سال پیش بود. اما رابطه اش با این ویدیو و نشان دادن محل دفنش در ان هنوز جای سوال است. بسیاری از مردم معتقد هستند صدای اواز خوانی این مانکن صدای تغیر یاقته از جیغ هنگام مرگ دختر گمشده است که هرکس با شنیدن این اواز درد و رنج دختر را هنگام مرگ حس میکند.

به نظر شما چرا دختر در اول ماجرا لباس عادی تنش است و یکهو سیاه میشود. نظریه های متعددی هست ولی نظریه ای که در آخر توسط پلیس مورد قبول واقع شد با این عنوان بود که در زمانی که دختر لباس عادی داشت و آواز میخواند زنده بوده و توسط آدم ربایان در حال شکنجه بوده. زمانی که توسط آدم ربایان کشته میشود لباس تن اون مشکی میشود.

شاید برای شما سوالی پیش بیاد که چطور میشه متوجه شد که این دختر در زمان زنده بودنش شکنجه میشده؟ صدایی که از دختر میشنوید در اصل آواز خواندن نیست. صدای دختر در حال شکنجه دیدن است که به صورت حرفه ای ادیت شده و در نهایت از داد و بیداد های دختر با کامپیوتر و ادیت شده شعر i feel Fantastic را ساختند.

پليس اف بي آي با كمك متخصصين موسيقي و صدا ، فركانس هاي فيلم رو باز كردن . فركانس پشت فركانس باز شد و راز اين كليپ كشف شد پشت تمام فركانس هاي ميكس شده اين فيلم ضجه هاي دختري ست كه سلاخي ميشه و از اطرافيانش خواهش ميكنه كمكش كنن . و اينجاست كه پليس متوجه شد تمام لحظه هاي سلاخي شدن ، اين دختر زنده بوده. بازم تاکید میکنیم این ویدیو ربطی به دارک وب نداره و اولین بار در یوتیوب آپلود شد.



برای پیدا کردن این فیلم، در یویتوب سرچ کنید I feel fantastic video یا توی اینترنت بگردید(همون یوتیوب بهتره)

خیلی ممنون که خوندید، دعوا نکنید، همدیگه رو هم نکشید

فعلا
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.