پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برای درمان کرونا سراغ مسی و رونالدو بروید!

زمان ارسال : پنجشنبه 29 اسفند 1398
یک زیست‌شناس اسپانیایی: شما به یک فوتبالیست یک میلیون دلار در ماه میدهید و به یک محقق بیولوژی ۱۸۰۰ یورو. شما امروز در پی درمان هستید ؟سراغ رونالدو و مسی بروید، آنها برای شما یک درمان خواهند یافت.

از دو جنبه به قضیه نگاه کنیم
جنبه اول : حق داره وقتی بارتومئو پول ساخت یک استادیوم و تاسیس یک باشگاه جدید را خرج دمبله و کوتینیو گریزمان میکند اگر مردم انتخاب میکردند پول و انرژی بیشتری خرج علم پزشکی کنند شاید الان درمان ویروس ها پیدا شده بود و هیچ ویروسی بدون درمان نبود. بشر به جایی میرسید در عرض 24 ساعت دارو مخصوص ویروس میومد بیرون.

جنبه دوم : همین پولی که دولت خرج ساخت بیمارستان، دانشگاه ، پرورش پرستار دکتر حقوق ، دارو .... می کند از راه مالیات تامین میشود و درآمد دولت هم مستقیما از طریق مالیات گرفتن از باشگاه و هم از طریق رونق اقتصادی هست که فوتبال براش ایجاد میکنه. و چند هزار شغل غیر از افراد شاغل در باشگاه ایجاد می شه. همه این ها از قبل علاقه مردم به این هاست.

جنبه سوم : خیلی از این پول ها که ریخت پاش میشود اولا پرچم دارش بارتومئو خائن هست که برای پولی که هوادارا پرداخت میکنند و پولی که از 100 سال اعتبار باشگاه در میاد ارزش قائل نیست. رتبه دوم برای تیم هایی هست که عرب ها از نفت به دست میارند و نمیدونند باهاش چکار کنند.


نظر شما چیه؟
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.