پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شرح کامل قانون سقف حقوق لالیگا و نحوه تاثیر آن بر بارسلونا

زمان ارسال : یکشنبه 17 مرداد 1400
پس از 17 فصل حضور در باشگاه کاتالان ، طلسم آنها قرار است برود. دلیل آن این است که به دلیل قانون سقف حقوق لالیگا بارسلونا نمی تواند مسی را ثبت کند.

لالیگا دارای محدودیت سقف دستمزد است که هر باشگاهی باید برای بازی جوانمردانه مالی (FFP) رعایت کند. سقف حقوق حداکثر مبلغی است که یک باشگاه می تواند برای حقوق بازیکنان ، مربیان ، مربیان ثبت شده در تیم اول هزینه کند. در مقایسه با سال گذشته ، سقف دستمزد برای 3 باشگاه برتر رئال مادرید ، بارسلونا و اتلتیکو مادرید تقریباً 50 درصد کاهش یافته است. همچنین ، به دلیل همه گیری بیماری و ضعف وضعیت مالی باشگاه ها و بسته شدن ورزشگاه ها، ضربه بزرگی به درآمد باشگاه و لیگ وارد کرده است.

قبل از شروع فصل ، سقف دستمزد 2.33 میلیارد یورو ثابت شد که در حال حاضر 610 میلیون یورو کمتر از سال گذشته است. با این حال ، به دلیل نیاز به تعدیل بیشتر ، رقم 2.33 باید باز هم بیشتر کاهش یابد که در حال حاضر 2.24 میلیارد یورو است. لالیگا برای بازگرداندن هواداران به ورزشگاه برنامه ریزی کرده بود اما این طرح به نتیجه نرسید.

=>>>>>"خاویر تباس ، رئیس لالیگا گفته بود که بارسلونا برای ثبت نام بازیکنان جدید باید مبلغ 200 میلیون یورو از سقف دستمزد فصل گذشته خود را کنار بگذارد ، که شامل مسی نیز می شود. بارسلونا که از فصل گذشته حدود 580 میلیون یورو ضرر کرده است ، باید دستمزد دستمزد خود را از 387 میلیارد یورو به 145-150 میلیارد یورو کاهش دهد."

جوآن لاپورتا ، رئیس باشگاه بارسلونا ، تلاش می کرد تا سقف دستمزد را با روش های مختلف ممکن کاهش دهد. یکی از آنها کاهش حقوق و درخواست بازیکنان برای کاهش دستمزد بیشتر ، پس از سال گذشته بود. گریزمان ، آلبا ، بوسکتس برخی از پردرآمدترین باشگاه هستند که از آنها خواسته شد دستمزد خود را کاهش دهند. مسی که می خواست تمدید کند نیز موافقت کرد 50 درصد دستمزد خود را مجدد کاهش دهد.

مشکل دیگر بارسلونا تعداد بازیکنان تیم آنها است که بیشتر از 25 نفر هستند (جهت اطلاع تیم PSG فقط 9 دروازه‌بان آماده در تیم اول دارد). بارسا مجبور است به دنبال راهی برای بازیکنانی مانند ساموئل اومتیتی ​​، فیلیپ کوتینیو ، ترینکائو و پیانیچ باشد. با این حال ، آنها در انجام این کار موفق نبودند زیرا بازیکنان نمی خواستند بروند و پیشنهاد با قیمت مناسب هرگز از راه نرسید. همه اینها بدان معناست که ثبت نام خریدهای جدید مانند سرخیو آگوئرو ، ممفیس دپای و اریک گارسیا باید متوقف شود.

مسی ، با این حال ، آماده امضای قرارداد جدید بود و گفته می شود مذاکرات در حال انجام بود تا اینکه لالیگا به بارسلونا اعلام کرد که ثبت نام این بازیکن امکان پذیر نیست. باشگاه کاتالان که با بیش از یک میلیارد بدهی دچار مشکلات مالی شدیدی است ، مجبور شد مذاکرات را متوقف کند ، زیرا از لالیگا مورد تایید قرار نگرفت.

گام بعدی بارسلونا این است که به دنبال راهی برای ثبت نام آگوئرو ، دپای و گارسیا باشد. بنابراین ، لیونل مسی فصل آینده و به طور رسمی اعلام شده ، بارسلونا بازی نخواهد کرد. پرداخت بیش از حد بازیکنان در دوران ریاست بارتومئو که منجر به بدهی هنگفت و ضررهای همه گیر شد ، ما را به این سرنوشت رسانده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.