پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان
الان داشتم جدول رو نگاه می‌کردم واقعاً قهرمانیمون تو این فصل به یک معجزه فوتبالی نیاز داره! به فرض برد احتمالیمون تو ال کلاسیکو(اونم با اختلاف دو گل) و همه ی بازیهای باقیمانده!!!، رئال توی این ۸ بازی باید ۵ امتیاز از دست بده(یک باخت و یک مساوی):میزبان بیلبائو،کادیز،آلاوز و بتیس هستن و میهمان مایورکا،سوسیه داد،گرانادا و ویارئال! روی کاغذ بازیشون با بیلبائو و سوسیه داد و ویارئال سخته ؛ به نظرتون ممکنه؟! تا یار چه خواهد و میلش با که باشد...
چیزی که ناراحتم میکنه اینه که تمرکز بر روی موقعیت سوزی مهاجمان تیم ،باعث غفلت از ضعف مفرط خط دفاع بشه!😞 صحنه ی گل رو ببینید آرائوخو به راحتی میتونست با یه پرش توپو دفع کنه اما ایستاد و نگاه کرد و اون شوتو زدن و گل خوردیم!! با همه ی ضعف و آشفتگی خط حمله ،به هر حال دیشب ۱-۰ جلو بودیم و به راحتی میشد بازی رو کنترل کرد.حالا رئال میاد و با نصف همین موقعیت های ما ،تو مستایا ۳امتیاز و میگیره و میره! چقدر طرفدار بارسا بودن عذاب آوره و صبوری می خواد😔😟😓
واقعاً تحمل نتیجه امشب سخت و عذاب آوره!بازی ای که لااقل باید با اختلاف ۴ گل می‌بردیم ،مساوی شد! کی مقصره؟ هیشکی ،خودمون!چرا بارسا همیشه کار رو تموم نمی کنه و بعد گل اول ،گلهای بعدی رو نمی زنه؟چندبار باید ازین مسئله ضربه بخوریم؟! رو صحنه گل والنسیا ،چرا آرائوخو نپرید تا توپو دفع کنه؟ اگه رودیگر هم بود همینجور توپو نگاه میکرد؟! بارها و بارها گفتم ،بازیکنای ما جنگنده و سختگیر نیستن!چرا این مسئله درست نمیشه؟! چرا ژاوی این مسئله واضح رو به تیم گوشزد نمیکنه ؟!!
اصلاً اینو بگو ؛ ما فصل بعد ۱۰۰ درصد تو لیگ قهرمانان هستیم؟!!! ...

داستان نگریرا کلا تموم شده است؟!🤔
به نظرم قبل از اینکه دوستان بخوان ظرشون رو بگن، یک مقدماتی (از جمله دقت و تأمل ،صبر ،انصاف، شناخت مشکلات مالی و نتایج گذشته و امروز بارسا و تیمهای دیگه)، لازمه که متاسفانه اکثراً یا ندارند یا اصلا دقت نمیکنن! بعد از پیروزی ها ژاوی میشه بهترین مربی دنیا و بعد از باخت ها آماج همه حملات و عقده گشایی ها! چقدر زود یادمون رفت همین دو ماه پیش توی فینال سوپر کاپ در مقابل رئال مادرید که همه تیم های اروپایی آرزو دارند یک مساوی ازش بگیرند،چه بازی مقتدر ی رو انجام داد و همه ی جهان رو مبهوت بازی بارسا کرد..
بچه ها تبریک.واقعا چسبید.دم ژاوی گرممممم. چه جواهریه این پدری... فوق العادست گاوی... چه بازی کرد فرنکی دیونگ. هنوز باورم نمیشه این بارسا بود که امشب رئالِ قهرمانِ چندساله اروپا رو محو کرد.بدون اغراق این بهترین نمایش بارسا تو ال کلاسیکوها تو چند دهه اخیر بود.حتی زمان مسی و ژاوی و اینیستا هم نمی تونستیم اینجوری 90 دقیقه بازی رو از دست رئال بگیریم. واقعا به بازیکنی مثل آرائوخو افتخار میکنم... یادی هم از کومان باید کنم که در سختترین شرایط و با اون فرصت کم این نسل طلایی رو ساخت و بهشون میدون داد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.