پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حرص بخورید:) (همه بخونن)

زمان ارسال : دوشنبه 23 فروردین 1400
سلام

لطفا این متن رو تا آخر بخونید و بعد نظر بدید.
حرص بخورید عزیزان.
حرص بخورید که چرا دمبله موقعیت خراب میکنه. آره حرص دمبله رو بخورید. من همیشه از خودم شروع کردم و ایندفعه هم استثنائی نیست. من یه بچه 17 ساله توی یه استان یران، که سال بعد کنکور دارم. آمورش ها تعطیل شده. گرونی بیداد میکنه. کرونا هر روز داره کلی کشته میده. این نظام آموزشی لعنتی کشور هم که اینگار دادنش دست اومتیتی که ریاست بکنه. هر روز یه خبر میدن بیرون. اونووقت با این همه اعصاب خوردی، ما باید بشنیم حرص این احمق بی همه چیز رو بخوریم..
از اون ور هر سال دارن بشتر دانش آموز رو میکنن توی قوطی. مدرسه ها علی الخصوص مدارس سمپاد، برای حفظ وجهه کاری، از دانش آموز بردگی میکشن. چرا؟
جوابش سادست. اگر یه مدرسه بالاترین عملکرد رو بین مدارس دیگه داشته باشه، علاوه بر اضاففه کردن سنوات به مدیران و معاونان، حقوقوشن هم یه درصدی میره روشون و تشویقی هم که بماند. هممون هی فقط روز ها رو میگذرونیم که شاید فردا کرونا بره. شاید فردا روزی تحریم ها برداشته بشه. شاید فردا........
توی این شرایط مضخرف که انتسابی بوده و نه اکتسابی، توی این اوضاع درهم و برهم، من جوون باید بشینم حرص آقای دمله رو بخورم. بشینم حرص بخورم که چرا کومان این کار ها رو کرد و اینکار ها رو نکرد.
بابا به پیر به پیغمبر ارزش ندارن این آدما. هیچ چیز و هیچ کس ارزش نداره که شما خودتون رو اذیت کنید. از شب بعد از الکلاسیکو جو سایت متشنج هست و همه میگن من قبل از الکلاسیکو میگفتم که کومان مربی بزرگی نیست و من از همون اول میدونستم. بعد به جون هم میفتید و هم دیگه رو به خاطر ی نفر دیگه که ماهیانه خدا تومن میزاره توی جیبش که بازی های بزرگ رو ببازه، میگیره.
این پست هیچ اشاره ای به هیچ کس نداره. ولی خدایی یکم نگاه رفتار های خودتون بکنید .......
نمیگم من با فرهنگ و شما بی فرهنگ. نه اتفاقا من از همه شما بی فرهنگ ترم وگرنه الان به جای اینکه بشینم این متن رو بنویسم، میشینم سر درسم. مسی و رونالدو میخوان برای تو جوون ایرانی که کنکور داری و تمام آیندت و اظهار نظر کل اقوامت بسته به این کنکور و نتیجه اش هست، چیکار کنن؟
مسی تا فلان سال چند تا توپ طلا گرفته ولی رونالدو اون موقع از اوساگونا لایی میخورده. بیخیال بابا. یکم به خودتون بیاید

انگار همه یادتون رفته که فوتبال ، یک سرگرمیه. هدف از ساختش هم چیزی جز ساخت منبعی برای درامد بیشتر نبود. اوکی آقا. میخوای فوتبال نگاه کنی؟ خب ببین. ولی به خدا به پیر به پیغمبر هیچ بازیکنی و هیچ سرمربی و هیچ تیمی ارزش نداره که تو، وجود خودت رو براش متشنج کنی. حالا هر کی ندونه ما انگار همه چی آرومه و همه خیلی خوشحالیم و فقط اینجا اعصاب خوردیه. نه عزیزان. اینجوریام نیست. بیاید سایت بارسا نیوز ولی به کومان فحش ندید. به مسی فحش ندید. به دمبله و.... فحش ندید. اینا پولش رو میگیرن و ما به جاشون حرص میخوریم.

دمبله بعد بازی به جای اینکه بگه من شرمنده ام که اینقدر ر*ی*د*م، میگه رختکن من رو اتوئو صدا میکنه. خب دیگه معلومه چه خبره. تویی که داری این متن رو میخونی، نکن این کار رو با خودت برادر من.... فوتبال اصلا ارزش این رو نداره که تو وقت خودت رو براش هدر بدی. اگر بیکاری و نمیدونی چیکار کنی، برو نگاه کن. ولی حواست به زندگی خودت باشه که همینجوری نری به سمت قهقرا......

شما حرص این رو میخورید که نکنه رئال نشه قهرمان؟ خب بشه به درک سر خودش و سرتاسر باشگاهش. خیلی مسخره هست که ما برای موفقیت یه عده دیگه ناراحت میشیم و فحش میدم اونم برای دفاع از چیزی که حتی مال خودمون نیست و همه میدونیم که حقش نبوده.....

این پست موقته و صرفا خواستم بگم عزیزان. حرص بخورید تا اونا پولش رو بگیرن. واقعا که چه دنیای بی ارزشی داریم .......
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.