پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جمع بندی از بارسای کومان( همه بخونن)

زمان ارسال : دوشنبه 13 اردیبهشت 1400
بی وقفه:
1. بارسا از فصل 2018 از هر سه گلش حداقل یه گلش روی همکاری مسی و جوردی آلبا به ثمر رسیده و این رو همه تیم ها میدونن. خیلی هم توی این فصل و حتی در این باری هم دیدیم که مسی و آلبا میخوان همکاری کنن ولی دستشون رو شده. نمیدونم با این همه، چرا کومان، سمت راست رو هم راه نمیندازه؟ به نظرم واقعا نفوذ دست میتونه خیلی کمک کننده باشه. مخصوصا برای تیم حریف غافلگیر کننده باشه.

2. بارسا تیمی نیست که حتی اگر 5 گل جلو باشه، توی ده بیست دقیقه آخر بازی بره توی لاک دفاعی یا تعویض های دفاعی بکنه. وقتی امشب گزارش گر گفت حالا این بارسا هست که 11 نفری داره دفاع میکنه، خیلی افسوس خوردم.آیا واقعا فلسفه ما اینه؟ فلسفه ای که همه این روزا سنگش رو به سینه میزنن!!

3. لج الکی و بازی ندادن ریکی پویج واقعا من رو اذیت میکنه. میدونم این بحث از اول سال هست و تمام هم نخواهد شد و من هم سعی کردم بهش دامن نزنم. ولی واقعا خیلی دیگه داره بحث مضخرفی میشه. خب مربی عزیز وقتی میبینی تیم توی تنگنا قرار داره و هافبکی میخوای که پویایی داره و قشنگ هم جهت بازی رو عوض میکنه، چرا مدافع میاری داخل زمین؟واقعا ریکی پویج هر زمان که مورد استفاده قرار گرفته، واقعا ثابت کرده که شایستگی حضور توی ترکیب رو داره....

4.خیلی جالبه. بارسا از بعد از ورود والورده، یه سبک مضخرفی از بازی مالکانه که 90 درصد اون هم بی هدف هست رو داره ارائه میدن و حتی کومان و شرودر هم نتونستن اون رو تغییر بدن. خیلی از پاس ها بی هدف هستن و تنها بازی رو همش اینور و اونور میکنن تا ببین کجا یه نفر پاش نجنبه و تازه اون موقع هم مسی کار رو دراره.

5.تعویض های دیر موقع کومان هم خیلی روی اعصابه. انگار این مرد قابلیت درک و بازی خونی رو نداره. تا لحظه آخر صبر میکنه و بعد هم همون تعویض های همیشگی یعنی ورود یک مدافع و ترینکائو و برایتویت یا موریبا هست. خب لامصب یکم زودتر تعویض کن تا جریان بازی تغغیر کنه.

6. چیزی که نه بارسای والورده داشت و نه بارسای کومان، تاکتیک مناسب هست. هر دو تیم به مسی وابسته هستن و به شدت این وابستگی توی بازی های بزرگ نمایان میشه و تیم رو نابود میکنه. به قول یک رئالی که میگه بازی های لالیگا اغلب تیما آنچنان قدرتی ندارن و مسی تنهایی بازی رو در میاره ولی موقع ucl، مسی رو میگیرن و مهارش میکنن و بازیکنا میمونن و کلی سوال گنگ که الان باید چیکار کنن.

7. ضعف تاکتیکی کومان برای همه نمایان شده و واقعا خیلی روی مخه. یکی مثل پپ، صاحب سبکه و سبک خودش رو داره و یکی هم از اونور مثل زیدان ، تاکتیکش رو بر حسب رقیبش میچینه و اغلب هم موفقه. مخصوصا توی بازی های بزرگ. ولی کومان اصلا تاکتیکی نداره که بخواد باهاش کاری کنه.

8. یکی از نکات موفقیت زیدان توی کسب سه ucl پی در پی، استراحت دادن به رونالدو بود. اونم خیلی زیاد. این بود که رونالدو آماده میرسید به مراحل پایانی فصل و مسی خسته و کوفته از بازیای در برابر الچه و لاس پالماس. همین الان هم مسی دومین بازیکن از نظر تعداد دقایق بازی هست. مسی 34 سالشه. دیگه نمیتونه مثل قبل بازی کنه. ن واقعا هنوز هم متعجبم که مسی چجوری با این همه بازی هنوز هم داره اینطوری بازی ها رو در میاره.

9. و در آخر، چیزی که خیلی حرص من رو در میاره، همانطور که همه میدونین، برخلاف اون چیزی که اول فصل فکر میکردیم که کومان جذبه داره و به همه روحیه میده، اصلا در روحیه دهی خوب کار نکرده به خصوص در بازی های بزرگ که بارسا در واقع بازنده روانی بازی از همون دقیقه اول بود. بارسا امسال حداقل ، میشه گفت تیم بازی های بزرگ نبود هر چند انتظارات خاصی هم نمیره. مشکلات زیادی بود و جوان گرایی هم وجود داشت. ولی به هر حال کومان، اصلا قادر به تحرک بازیکن هادر مواقع حساس و بزرگ نیست. ای کاش از چند روانشناس برای تیم در طول فصل استفاده بشه تا بازیکن ها از نظر روانی آماده بشن. همین مارک چند بازیه‌ که از نظر روحی افت کرده و عملکردش هم پر اشتباه تر شده...
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.