سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

✍️ آیا فروش سوارز اشتباه بود؟

زمان ارسال : دوشنبه 15 دی 1399
⬅️تابستون امسال سوارز بارسا رو به مقصد اتلتیکو ترک کرد. دقیق مشخص نیست که کی باعث شد سوارز باشگاه رو ترک کنه؛ بارتمئو یا کومان؟!

✍️یک چیز مشخص وجود داره و اونم اینه که بارتمئو کاملا موافق رفتن سوارز بود چون باشگاه توانایی پرداخت حقوق سنگینش رو نداشت و شاید یه جورایی میخواست با فروش سوارز از مسی هم انتقام بگیره بخاطر انتقادایی که بهش کرده بود.
کومان هم ادعا کرده فروش سوارز تصمیم من نبود و باشگاه میخواست بفروشه اونو و اگر در تیم میموند بهش بازی می‌رسید که اگه میموند قطعا با این وضعیت بد گلزنی فیکس میشد.
⛔اما رسانه ها و بعضی از کارشناس های بنام بارسا نیوز معتقدن که کومان سوارز رو نمیخواست و با یک تماس 30 ثانیه ای عذرش رو خواست.
❗حالا اینکه کومان در رفتن سوارز دخیل بوده یا نه نامشخصه چون نمیدونیم تو باشگاه چی گذشته!(البته بارسانیوز یه سری خبرنگار داره که رفیق جینگ بارتمئو بودن و از جیک و پوک باشگاه خبر دارن میتونیم از اونا هم بپرسیم!)

خب بریم سر اصل مطلب!
✍️آیا فروش سوارز اشتباه بود؟

⬅️خب در نگاه اول وقتی وضعیت آشفته بارسلونا و درخشش سوارز در اتلتیکو رو می‌بینیم به این نتیجه می‌رسیم که فروش سوارز حماقت محض بود. چون بارسا الان به شدت لَنگ بازیکن گلزن هست و سوارزم داره به خوبی این کار رو تو اتلتیکو انجام میده!

⚠️ولی خب بیاید یکم عمیق تر به این قضیه نگاه کنیم؛ سوارز چه تاثیری در تیم میتونست داشته باشه؟
⬅️در جواب باید گفت که خب قطعا سوارز میتونست گل های زیادی برای بارسا به ثمر برسونه؛ اما اون گلها چه تاثیری در روند تیم میتونست داشته باشه؟ آیا ما رو به جام میرسوند؟ آیا ما با گلهای نتیجه ی خوبی در تورنمنت های مختلف کسب میکردیم؟
پاسخ خیر هست. چرا؟ چون که تیم ما با سوارز و بقیه حضرات 3 ساله داره تو اروپا تحقیر میشه و پارسالم تو لالیگا رقابت رو به تیم درپیت زیدان باختیم. به عقیده خیلی هاتون هم که کومان از ستین و والورده ضعیف تره. پس وقتی اونا نتونستن با سوارز و بقیه بازیکن های کهنه کار تیم نتیجه بگیرن کومان هم نمیتونه.

⚠️خب الان خیلیا در جواب حرفای من میگن ما اصلا جام نمیخوایم همین که سوارز میموند و ضعف گلزنی مون جلوی تیمایی مثل هوئسکا و ایبار پوشش میداد کافی بود...
⬅️باید بگم که این اتفاق یعنی ادامه روند نابودی تیم. چرا؟ چون ما در 3 سال گذشته جلوی تیم های ضعیف مثل هوئسکا و ایبار و ختافه با نبوغ فردی و تجربه بازیکن هایی مثل مسی و سوارز و... میبردیم و در 2 سال اول والورده هم ضعف رقبا باعث شد ما یکه تاز باشیم تو لالیگا و اینطور بود که یک سرپوش بزرگ بر روی ضعف های اساسی تیم قرار گرفت. ضعف هایی که خودشو تو بازی های رم و لیورپول و بایرن بدجوری نشون داد و ما رو بیچاره کرد! جالبه اکثرتون بعد از اون بازیا سوارزو به فوش ناموس میبستید و الان میگید وای اسطوره مونو از باشگاه بیرون کردن:/

تیم ما با حضور همزمان مسی و سوارز تو زمین و با فیکس بودن بازیکنایی مثل بوسکتس و روبرتو و پیکه به جایی نمیرسید و اینا فقط بلد بودن ضعیف کشی کنن و جلوی تیمای بزرگ آبروی بارسا رو به باد بدن❌

⬅️بنظرم الان که همون ضعیفا رو هم نمیتونیم ببریم آنچنان خالی از لطف نیست. حداقلش اینه که ضعف های تیم مثل روز روشنه و کسی نمیتونه انکارش کنه و هر مدیری بیاد موظف میشه مشکلات رو حل کنه و مثل دوران بارتمئو والورده نیست که مشکلات همگی پنهان بشه با نتیجه گرفتن جلوی تیمای ضعیف که انتهاش تحقیر در برابر تیم های بزرگ بود

⬅️الان تیم گلزن نداره و این یک مشکل مشخصه و مدیر بارسا میره دنبال یک مهاجم در حد نام بارسا(البته اگه شرایط مالی جور باشه) ولی اگه سوارز تو تیم بود فیکس میشد و بخاطر سن بالاش بگیر نگیر داشت و احتمالا دوباره یه جا که تیم خراب میکرد همه تون بهش فوش میدادید.
پس فروش سوارز آنچنان هم اشتباه نبوده! علاوه بر سوارز باید بوسکتس و پیکه و روبرتو و آلبا هم تیمو ترک میکردن یا اینکه نیمکت نشین میشدن.
⭕من خودم بیشتر از همه سوارز رو دوست دارم و از رفتتش خیلی خیلی ناراحت شدم ولی چیزایی که در بالا نوشتم عین حقیقته و نمیشه کتمانش کرد.

شرمنده خیلی زیاد شد حرفام :|

دوستدار همه شما❤️
✍️لوئیزیتو
منمون از اینکه وقت گذاشتید❤️
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.