پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کومان: در مورد مسی به مدیرعامل اعتماد دارم؛ بهترین بازیکن دنیا باید در اسپانیا بماند

زمان ارسال : جمعه 18 تیر 1400
به نقل از موندو دیپورتیوو، در حالی که تنها 48 ساعت تا شروع تمرینات پیش فصل باشگاه بارسلونا باقی مانده است، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی این تیم با باشگاه قرارداد ندارد و گمانه زنی های فراوانی در مورد آینده این بازیکن انجام می شود. حال رونالد کومان، سرمربی آبی و اناری پوشان در مورد شرایط تیمش صحبت کرده است. این مربی با اشاره به این که مطمئن است لیونل مسی فصل بعد را در بارسا توپ خواهد زد، گفت:

وقتی تمام مسائل به دلخواه شما پیش نمی رود باید نگران باشید. به مدیرعامل باشگاه برای حل این مشکل اعتماد کامل دارم. برای باشگاه و لیگ اسپانیا اهمیت زیادی دارد که بهترین بازیکن دنیا در اسپانیا بماند. لاپورتا به من گفت خونسرد باشم و اطمینان داد که در حال کار روی این موضوع است و مطمئن هستیم مسی به مدت چند سال دیگر هم در بارسلونا باقی خواهد ماند.
کومان در ادامه با اشاره به این که درک می کند بازار نقل و انتقالات تا 31 آگوست در جریان است، گفت که دوست دارد تا قبل از شروع تمرینات پیش فصل بازیکنان در اختیارش برای فصل آینده مشحص باشد:

اهمیت زیادی دارد که بدانید چه بازیکنانی را در اختیار دارید. می دانیم محدودیت هایی وجود دارد. در پیش فصل کارهای که باید انجام دهیم را انجام خواهیم داد اما می دانیم تا روز آخر نقل و انتقالات احتمال جابه جایی بازیکنان وجود دارد و به این موضوع عادت کرده ایم.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.