پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رونالد کومان: مطمئن هستیم که مسی در بارسلونا ادامه می دهد؛ روی گریزمان حساب می کنم

زمان ارسال : جمعه 18 تیر 1400
رونالد کومان از پاسخ در مورد احتمال جدایی گریزمان طفره رفت و معتقد است تمام بازیکنان باید شرایط مالی بارسلونا را درک کنند.

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا در مصاحبه با کوپه در مورد لیونل مسی، پدری و مسابقات المپیک و آنتوان گریزمان صحبت کرد. رونالد کومان در این مصاحبه در مورد لیونل مسی گفت:

نگرانی وجود دارد اما ما مطمئن هستیم که مسی در بارسلونا ادامه می دهد. ماندن او برای لالیگا نیز مهم است. پدری و بازی های المپیک؟ زیادی است. باید از بازیکنان محافظت شود. شرایط مالی؟ تمام بازیکنان شرایط باشگاه را می دانند. ما نگران هستیم. در مورد معضل دستمزدها، باشگاه در تلاش است تا آن ها را کاهش دهد و همه باید این را بپذیرند.
من روی گریزمان حساب می کنم. گریزمان بازیکن بسیار مهمی برای من است. او خرید فوق العاده ای برای بارسلونا بوده و کیفیتش را نشان داده است. او عملکردی عالی داشته و بازیکن بسیار خوبی است. اما باز هم می گویم که من نمی دانم چه تصمیماتی اتخاذ خواهد شد. خریدی که اولویت باشگاه است؟ اگر شاهد جدایی هایی باشیم که در حال انجام است یا ممکن است رخ دهد، این امکان وجود دارد که به یک هافبک نیاز پیدا کنیم. داشتن بازیکنی که به پیشرفت ما کمک کند، مهم است اما باید ببینیم که از الان تا پایان ماه آگوست، اوضاع چگونه پیش می رود.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.