پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کونامی وعده داد که مشکلات eFootball را حل میکند!

زمان ارسال : یکشنبه 18 مهر 1400
عکس پست: گودرت eFootball:/

کونامی اخیرا بازی eFootball را منتشر کرد که به‌نوعی دنباله‌ی مجموعه‌ی PES محسوب می‌شود. این بازی Free-to-Play اما به‌خاطر باگ‌های فراوان، مشکلات متعدد در زمینه‌ی گیم‌پلی و انیمیشن‌های عجیب‌و‌غریب، به هیچ وجه مورد استقبال بازیکنان و رسانه‌ها قرار نگرفت. این بازی حتی در حال حاضر درمیان بدترین بازی‌های استیم از نظر رضایت کاربران قرار دارد. انتقادها به eFootball به‌حدی گسترده بود که کونامی را مجبور به عذرخواهی کرد. این شرکت ژاپنی حالا با انتشار پستی در توییتر اعلام کرده که آپدیت جدیدی را برای بازی تدارک دیده است و آن را به‌زودی منتشر می‌کند.

در بیانیه‌ی جدید کونامی آمده است که آپدیت 0.9.1 بازی eFootball قرار است در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای تمام پلتفرم‌ها منتشر شود و هدف آن رفع تمام مشکلاتی است که بازیکنان از زمان انتشار بازی گزارش کرده‌اند. کونامی همچنین قول می‌دهد براساس بازخوردی که در آینده از بازیکنان دریافت می‌کند، همچنان به بهبود eFootball ادامه دهد. البته به‌نظر می‌رسد که درصد زیادی از بازیکنان و طرفداران PES آن‌قدر از eFootball ناامید شده‌‌اند که دیگر علاقه‌ای به تجربه‌ی دوباره‌ی بازی و ارسال بازخورد ندارند.
PES را می‌توان یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های کونامی دانست و این شرکت با عرضه‌ی eFootball می‌خواست دست به نوسازی این مجموعه بزند. بااین‌حال، این‌طور که از شواهد برمی‌آیند، کونامی در این راه ناموفق بوده است. البته این موضوع باعث نمی‌شود که آن‌ها به احیا و نوسازی مجموعه‌های دیگر خود فکر نکنند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.