پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هزینه گزاف الکترونیک آرتز برای حفظ نام فیفا!

زمان ارسال : جمعه 23 مهر 1400
✔︎ زمان خوندن: ۱ دقیقه و ۱۷ ثانیه

چندی پیش خبر رسید الکترونیک آرتز ممکن است نام سری بازی فیفا (FIFA) را تغییر دهد. اکنون، شواهدی از دلیل و منشا این اتفاق منتشر شده است. (اگر نمیدونید تا پستشو بزنم)

به گزارش نیویورک تایمز، الکترونیک آرتز و فدراسیون بین‌المللی فوتبال از چندی پیش دچار عدم توافق شده‌اند و به‌نظر می‌رسد دلیل اصلی این موضوع مباحث مالی باشد.

بر همین اساس، گفته می‌شود سازمان فیفا در پیشنهاد جدید خود از الکترونیک آرتز خواسته هر ۴ سال ۱ میلیارد دلار بابت لایسنس FIFA پرداخت نماید. همچنین این سازمان قصد دارد مسیرهای الکترونیک آرتز برای درآمدزایی از طریق این لایسنس را محدود کند.

به شکل دقیق‌تر، درآمدزایی EA از طریق برند فیفا تنها به بازی‌های ورزشی خود ختم خواهد شد. گرچه برنامه اصلی این ناشر و توسعه دهنده پول‌سازی از طریق نه‌تنها بازی، بلکه تورنمنت‌های ورزش الکترونیک، محصولات دیجیتالی و بسیاری دیگر است.

طبق برخی گزارش‌های الکترونیک آرتز اخیرا نام احتمالی EA Sports FC را مورد بررسی قرار داده و در صورتی که این شرکت با فیفا به توافق نرسد، ممکن است در سال ۲۰۲۳ با همین نام جایگزین مواجه شویم.

جدیدترین نسخه از این سری که FIFA 22 است تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته و ضمن قرارگیری در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان، ۹.۱ میلیون بازیکن به دست آورده، ۷.۶ میلیون تیم در بخش Ultimate Team این بازی تشکیل شده و ۴۶۰ میلیون بازی (Match) در آن در جریان بوده است.

بازی FIFA 22 هم‌اکنون روی پی‌سی، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و سوییچ در دسترس قرار دارد.

لایک هم کنید چیز خوبیه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.