پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسافر زمانی از سال ۲۰۳۰ به نام «نوح» که در دست خود دستگاه سفر در زمان دارد!

زمان ارسال : شنبه 24 مهر 1400
بارها گفتم بعد از مصرف مواد مخدر جایی نرید؛ عاقبتش همین میشه دیگه:/:))

مردی که می گوید مسافر زمان از سال ۲۰۳۰ است مدعی شده که تصاویر اشعه ایکس می تواند ثابت کند که او دستگاهی در داخل دست خود دارد که به او کمک می کند برای ماموریت های سری به بعدهای دیگر جهان هستی سفر کند. این مسافر زمان بسیار خاص که خود را نوح می نامد، می گوید که این دستگاه پیش از سفر در زمان به گذشته در دست او کارگزاری شده و مدعی است که در «سالی اشتباهی» گرفتار شده است. این مرد مدعی سفر در زمان می گوید که از ترس کشته شدن توسط قاتلانی که به خاطر افشای واقعیت او را تنبیه خواهند کرد، می خواهد صورتش مات باقی مانده، صدایش تغییر داده شده و با اسامی جعلی مورد ارجاع قرار گیرد. نوح مدعی است که یک «مسافر زمان حرفه ای» است و می گوید که در واقع به سال ۲۰۳۰ تعلق دارد.

او پیش از این نیز مدعی شده بود که توانسته یک تست دروغ سنجی را با موفقیت به پایان برساند و اصرار دارد که واقعی است و مانند دیگر افراد مدعی سفر در زمان یک رویاپرداز علاقمند به داستان های علمی تخیلی نیست: «زمان طبیعی من سال ۲۰۳۰ است. این سالی است که تمام خانواده و دوستان من در آن هستند». داستان این مرد بسیار شبیه داستان فیلم های بازگشت به گذشته است و کارشناسان بر این باورند که داستان این فیلم ها بر روایت این مرد از آینده و سفر خود در زمان تاثیرگذار بوده است. اما نوح که ظاهراً در جایی در آمریکای شمالی زندگی می کند می گوید که دانش آموز دبیرستانی بوده که برای اولین بار از مقامات دولتی شنیده که سفر در زمان چیزی بیشتر از تنها داستان های علمی تخیلی است و امکان انجام آن وجود دارد.

وی مدعی است که برای شرکت در یک برنامه فوق سری استخدام شده و به عنوان یک مسافر زمان تمام وقت توانسته شغل موفقی در سال ۲۰۳۰ برای خود دست و پا کند. او می گوید که در سال ۲۰۱۹ خانواده داشته اما آن ها نسخه آینده او را نشناخته و نمی شناسند و دیدار با آن ها می تواند سلسله ای از واکنش ها را موجب شود که مسیر آینده را تغییر داده یا خود زمان را از بین ببرد. نوح در این باره گفته است: «ساده بگویم. در جریان یک ماموریت در سال ۲۰۱۷ از شغلم اخراج شدم و به همین خاطر است که امسال در سال ۲۰۱۹ گرفتار شده ام. نسخه گذشته من اکنون وجود دارد و در حال حاضر در دوره راهنمایی درس می خواهند. باید از او فاصله زیادی داشته باشم تا از وقوع پارادوکس جلوگیری کنم زیرا نتیجه مواجهه ما می تواند بسیار عمیق باشد، با توجه به درکی که من از این موضوع دارم».

مرد موسوم به نوح می گوید دستگاهی در دست او گذاشته شده که با استفاده از آن می تواند از زمانی به زمان دیگر برود: «قبل از اینکه در زمان به عقب بروم این دستگاه از طریق عمل جراحی در دست من کار گذاشته شد. درد نداشت و این دستگاه در واقع به من کمک می کند تا تمام اتم های درون بدنم را منتقل کنم. من دانشمند نیستم بنابراین همه جزییات را نمی دانم».


ولی انصافا هرکی ساقیش بوده جنسش اصلا قاتی نداره ها:))

لایک هم کنید چیز خوبیه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.