پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جنجال جدید بین بارسا و یووه | امری : داور به ویارئال بی احترامی کرد .

زمان ارسال : یکشنبه 7 آذر 1400
مرسی از تیتو که گذاشت زودتر پست بزنم :)

به نقل از رسانه کوریره دلا سرا و سایر رسانه های ایتالیایی، پلیس مسائل مالی و اقتصادی ایتالیا با ورود به کمپ کونتیناسا که مقر باشگاه یوونتوس در شهر تورین است و به دست آوردن اسناد نقل و انتقالات سه سال گذشته، به بررسی سودهای سرمایه‌ی کاذب پرداخت.

آندره آ آنیلی، پاول ندود و فابیو پاراتیچی قرار است به همین دلیل مورد تحقیق و تفحص واقع شوند. این خبر هنوز نه تأیید و نه رد شده است.

ممکن است پای بارسلونا هم به این ماجرا باز شود. طبق گزارش رسانه های ایتالیایی، بعد از این که اطلاعاتی جنجالی منتشر شد، دفتر دادستان شهر تورین شروع به بررسی انتقال های سه فصل گذشته باشگاه یوونتوس کرده است که از مهم ترین آن، انتقال میرالم پیانیچ به بارسلونا و انتقال آرتور ملو به یوونتوس است که به نظر می رسد شک و شبه های زیادی در روند این دو قرارداد وجود دارد.

حالا دادستان شهر تورین در حال بررسی ماجرا است و گفته می شود تا امروز سه نفر از جمله آندره آ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس، پاول ندود، نایب رئیس و معاون یوونتوس و فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی سابق بیانکونری و سه نفر دیگر از اعضای هیئت مدیره باشگاه تورینی وارد این پرونده شده اند و ممکن است اعضای هیئت مدیره سابق باشگاه بارسلونا هم وارد روال بررسی این پرونده شوند.

✅✅✅✅✅

برتری بارسلونا در خانه ویارئال در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لالیگا بدون حاشیه نبود. اونای امری که در بیشتر موارد تیم‌هایش در کسب برتری مقابل بارسا ناکام هستند این بار هم شاهد شکست ۳ بر یک خانگی تیمش بود. سرمربی ویارئال از قضاوت داور مسابقه به شدت عصبانی بود و در پایان بازی حاضر به دست دادن با ژاوی نشد تا سرمربی تیم بارسلونا رفتار همتای خود در ویارئال را غیرقابل قبول بداند.

امری معتقد بود برخورد توپ با دست جرارد پیکه به سود تیمش پنالتی اعلام نشده و همچنین خطایی روی رائول آلبیول در محوطه جریمه بارسلونا رخ داد و داور در آن صحنه هم برای تیمش اعلام ضربه پنالتی نکرده است. به اعتقاد سرمربی ویارئال داور با قضاوت ضعیف خود به بارسلونا کمک کرد.

امری در پایان بازی حاضر به دست دادن با ژاوی نشد و به او گفت: همانند گذشته داوری با تیم‌تان بود و پیروزی را به شما دادند.

سرمربی تیم ویارئال به خبرنگاران اظهار کرد: یک نفر توضیح دهد به چه خاطر از سوی داور به ویارئال بی‌احترامی شد. در صحنه برخورد توپ با دست پیکه اگر داور هم متوجه نشد چرا از VAR کمک نگرفت. در آن صحنه بدون شک خطای پنالتی رخ داد. همچنین روی آلبیول هم خطای پنالتی انجام شد.


ممنون که توجه کردید

لایک یادتون نره :) ❤

# بدون توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.