پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بانوی فینالیست جودو ایران را به تلویزیون راه ندادند

زمان ارسال : شنبه 8 آذر 1399
رقابت‌های جودوی قهرمانی جوانان آسیا و اقیانوسیه با حضور ۱۱۴ جودوکار در گروه مردان و ۷۸ ورزشکار در گروه بانوان از ۲۳ کشور به میزبانی چین تایپه با مبارزات اوزان ۸۱-، ۹۰-، ۱۰۰-، ۱۰۰+ کیلوگرم در بخش مردان و اوزان ۶۳-، ۷۰-، ۷۸-، ۷۸=+ کیلوگرم در گروه بانوان برگزار شد.در بخش بانوان، مریم بربط در وزن ۷۰- کیلوگرم امروز تاریخ سازی کرد و اولین بانوی فینالیست تاریخ جودوی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا شد.
او در دور نخست استراحت کرد، سپس در دور دوم موفق شد “ریتو” حریف هندی خود را ضربه فنی کند، این بانوی شایسته ایران در دور سوم “لینگ لیو لی” از چین تایپه را پیش رو داشت که این حریف خود را نیز با نمایشی زیبا روی تاتامی ایپون کرد و با اقتدار فینالیست شد.
نماینده شایسته وزن ۷۰- کیلوگرم بانوان ایران در بازی مرحله نهایی خود، مقابل قزاقستان باخت را پذیرفت.
گفتنی است، مریم بربط دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه بوعلی سینا است.

به گزاش مهر، بر اساس اطلاع رسانی که از روز گذشته صورت گرفته بود قرار بود صبح جمعه آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو به همراه حسن مهری رئیس کمیته همگانی و مریم بربط نخستین فینالیست بانوان ایران در تاریخ رقابت‌های جودو قهرمانی جوانان آسیا در برنامه صبح و نشاط شبکه سوم شرکت کنند.
با وجود هماهنگی‌های صورت گرفته، با حضور مریم بربط در این برنامه مخالفت شد و رئیس فدراسیون جودو به نشانه اعتراض به این اقدام حاضر نشد مهمان برنامه باشد.
میراسماعیلی در این مورد گفت: مسئولان برنامه هیچ دلیل قانع کننده‌ای در خصوص حضور پیدا نکردن خانم بربط در این برنامه نداشتند. این بانوی جودوکار با هماهنگی تهیه کننده برنامه در این شرایط شیوه کرونا، از همدان به تهران آمد و شب گذشته در هتل مستقر و در زمانی که از قبل مشخص شده بود، در محل سازمان صدا و سیما حضور پیدا کرد، ولی اجازه عبور از واحد نگهبانی را پیدا نکرد.
او ادامه داد: وقتی از تهیه کننده برنامه در این خصوص سوال کردیم هیچ دلیل قانع کننده‌ای نداشت و به من گفتند به برنامه بروم که قبول نکردم. متأسفانه برخورد شایسته‌ای صورت نگرفت و این اعتراض خود را با ارسال نامه‌ای رسمی به اطلاع رئیس سازمان صدا و سیما خواهیم رساند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.