پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

⭕جاهای دیدنی روسیه و مکان های گردشگری⭕(⭐پارت۱)

زمان ارسال : سه شنبه 5 مهر 1401
¹-⭕کلیسای جامع سنت باسیل⭕

⭐یکی از معروف ‌ترین کلیساهای جهان با گنبدهای رنگی و شگفت انگیز در کشور روسیه قرار دارد. قدمت این کلیسا به 450 سال پیش برمی‌ گردد و در گذشته به نام مریم مقدس شهرت داشته است. گنبدهای این کلیسا مانند قطره ‌های رنگی می ‌باشد که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می‌ کند. این کلیسا در شهر مسکو واقع شده است و یکی از مشهورترین جاهای دیدنی روسیه شناخته شده است.

²-⭕کلیسای کاتولیک مریم مقدس⭕

⭐این کلیسا به عنوان بزرگ ‌ترین مکان مذهبی کشور روسیه شناخته شده است. ساخت این کلیسا از سال 1901 تا 1911 طول کشیده است و معماری شگفت انگیزی دارد. معماری این بنا از سبک کلیساهای وست مینستر لندن و میلان الهام گرفته شده است. رنگ قرمز و ظاهر اسرار آمیز این کلیسا، هر بیننده ای را مجذوب خود می ‌کند.

³-⭕کلیسای ناجی در خون⭕

⭐بر طبق روایت ‌های تاریخ، ناپلئون در جنگ جهانی تصمیم می ‌گیرد تا روسیه را نیز فتح کند. اما به علت وسعت زیاد این کشور، ناپلئون در این جنگ شکست می ‌خورد. مردم روسیه معتقد هستند که حضرت مسیح آنها را در این جنگ یاری داده است. بنابراین دولت روسیه تصمیم گرفت تا یک کلیسا به نام مسیح ناجی بنا شود. ساخت این کلیسا نزدیک به 40 سال طول کشید، اما با روی کار آمدن استالین، دستور داده شد تا کلیسا منفجر شود. پس از آن مردم روسیه این کلیسا را با دست خود مرمت کردند و امروزه به یکی از مکان‌ های دیدنی روسیه تبدیل شده است.

⁴-⭕کاخ کرملین⭕

⭐از دیگر جاذبه ‌های دیدنی این کشور می‌توان به کاخ کرملین اشاره کرد. این کاخ محل برگزاری جشن ‌های سلطنتی و مراسمات رسمی ‌است و تالارهای باشکوه و زیبای آن، چشم هر بیننده ای را مسحور خود می ‌کند. معماری این کاخ بسیار شگفت انگیز است و دارای سالن‌ های آمفی تئاتر بزرگ است. این کاخ در سال 1849 ساخته شده و محل حکومت لنین و استالین بوده است. هم اکنون نیز، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور وقت روسیه در این کاخ اقامت دارد. این کاخ سفید رنگ دارای 700 اتاق و یک حیاط می‌باشد. 5 تالار مهم این کاخ برای دیدارهای رسمی ‌و دیپلماتیک استفاده می‌ شود.

⁵-⭕ستون‌ های سنگی⭕

⭐یکی از عجیب ‌ترین و مرموزترین مکان ‌های دیدنی کشور روسیه این ستون‌ های سنگی می ‌باشد. ستون ‌ها در محله کومی ‌واقع شده اند و در ساخت آن هیچ بشری دخالت نداشته است. این ستون ‌های طبیعی در حدود 42 متر طول و قدمتی 200 ساله دارند. البته سن دقیق این ستون ‌ها مشخص نیست و ممکن است قدمت بیشتری داشته باشند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.