پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خسته شدیم....!

زمان ارسال : سه شنبه 7 مرداد 1399
بارسلونا تیمی که هیچوقت تا الان دچار آشوب نشده بود حالا گرفتار مرضی به اسم بارتومئوئه.
تصور اینکه یکسال دیگه باید صبر کنیم که این خائن از تیم بره واقعا سخته.
اینکه معلوم نیست توی این یک سال چه برنامه هایی توی سرشه هم ترسناکه و معلوم نیست میخواد چه بلایی سر بارسلونای نیمه جون این روزا بیاره.
داشتم لیست فروش بارسارو توی دو سه فصل اخیر می دیدم و در کمال تعجب اکثرشون جوون بودن حالا کاری ندارم استعداد داشتن یا نه ولی بارتومئو اونارو با قیمت خیلی کمی خیرات می کرد....
کوکوریا ،مالکوم،آرتور،آبل رویز،واگه،پرز و....... و همین الان هم زمزمه های فروش پدری و مونچو هست.
و خب همه هم از خریدای پر زرق و برق اما احمقانه و بدون نتیجش خبرداریم که فقط پول باشگاهو دور ریخت.
جدای از اینها این مرد واقعا هیچ برنامه درستی نداره و حتی نمیتونه یه سرمربی درست بیاره چون میخواد قدرتشو به رخ بکشه و توی مسائل ورزشی دخالت کنه و مسلما سرمربی های درست حسابی تحمل دخالت مدیر باشگاهو ندارن واسه همین سرمربی های بدون روزمه و سطح ۲ که نهایتا تیماشون از رده دهم بالاتر نمیرن رو میاره تا بله قربان گو باشن و نتونن اعتراض کنن.نمونش جایی بود که آرتور رو فروختن و ستین هیچ پخی نبود توی این قضیه.البته ستین دو سه بار گفت که دوست داره کوتینیو برگرده ولی باشگاه دربدر دنبال فروششه که نشون میده نقش سرمربی واسه بارتومئو در حد پشمه.
از اینا که بگذریم نحوه قرار داد بستنش با بازیکنای مهم تیم کاملا احمقانس.مثلا بند فسخ نیمار فقط ۲۲۲ میلیون یورو بود که باعث رفتن نیمار شد و یا بند فسخ مسی ۴۰۰ میلیون یورو بود که البته بعداً عوض شد اما همون موقع بند فسخ بنزما یک میلیارد یورو بود!!!یا مثلاً دستمزد ترشتگن چهار و نیم میلیون یوروئه ولی اومتیتی و دمبله ۱۲میلیون!
اما بدترین مثال این چند وقت اخیر قضیه تازه آرتوره که حاضر نیست برگرده و در واقع با حماقت مدیریت و یه کادر فنی در حد پشکل یه بازیکن همچین جرئتی پیدا می‌کنه که نیاد سر تمرین،در حالیکه قانونا همچین حقی نداره.
نمیدونم یک سال هم یک ساله و کلی اتفاق می‌تونه بیفته منظورم اینه که بارتومئو توی این یک سال بازم بیشتر می‌تونه اعصاب هوادارا رو خرد کنه و تیم رو به ورطه نابودی بکشونه..
نتیجه:بارتومئو یک انسان کثیف و شیاد است.!
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.