پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رونالدو مونده تا برسی ... پس بدو تا بهش برسی

زمان ارسال : یکشنبه 20 بهمن 1398
مقایسه تعداد کارت زردهای راموس و پیکه در این فصل رقابت‌ها

هر چند هلاس ورونا بار دیگر در نقش ناجی اینتر، یوونتوس را هم مانند لاتزیو در حسرت کسب پیروزی مقابل خودش نگه داشت اما جدال جذاب شنبه شب سری A، یک ستاره از تیم شکست خورده داشت؛ کریستیانو رونالدو!

ستاره سرحال یووه با گلزنی در دهمین بازی متوالی رکورد دیوید ترزرگه را شکست یه رکورددار زننده گل در بیش‌ترین بازی متوالی در تاریخ پرافتخارترین تیم ایتالیا تبدیل شد. حالا تنها شوچنکو با تعداد بازی‌هایی کم‌تر از کریس توانسته به دستاورد 50 گل زده در سری A برسد و رکورد بعدی اعجوبه پرتغالی می‌تواند عنوان انحصاری زننده گل در بیش‌ترین بازی‌های متوالی در تاریخ 5 لیگ معتبر اروپا باشد. رقبایی که او در این عرصه باید شکست دهد، شامل چنین لیستی می‌شود.

لیونل مسی (21 بازی)

ستاره آرژانتینی بارسلونا یکی از بی‌شمار رکوردهایش را در زمینه گلزنی در بازی‌های متوالی ثبت کرده است؛ با گلزنی در 21 بازی متوالی در فصل 2013-2012! رونالدو برای شکستن رکورد او باید به تعداد بازی‌هایی متوالی که تاکنون گل زده، دروازه‌ها را باز کند!

گرد مولر (16 بازی)

بمب‌افکن آلمانی که روزگاری تمام رکوردهای گلزنی دنیا را در اختیار داشت، فصل 1970-1969 در 16 بازی متوالی گل زد و رکوردی تاریخی را در بوندس‌لیگا به وجود آورد.

گابریل باتیستوتا (11 بازی)

اولین هدف رونالدو، ثیت رکورد گلزنی در تعداد بازی‌های متوالی در تاریخ سری A است؛ عنوانی که در حال حاضر در اختیار گابریل باتیستوتا، اسطوره آرژانتینی فیورنتیناست. باتی‌گل در 11 بازی اول فصل 1995-1994 گل زد. رونالدو برای گذشتن از او به گل زدن در 2 بازی بعدی نیاز دارد.

جیمی واردی (11 بازی)

ستاره لسترسیتی با شکستن رکورد رود فن نیستلروی و زدن 13 گل در 11 بازی متوالی، نقش مهمی در قهرمانی تاریخی لسترسیتی در فصل 2016-2015 لیگ برتر انگلیس داشت. رکورد او بیش ار بقیه مورد توجه است چون واقعا گل زدن متوالی در لیگ برتر انگلیس از جمله دشوارترین کارهاست!

زلاتان و هودزیچ (9 بازی)

این رکورد همین الان توسط رونالدو شکسته شده است! 2 چهره اسطوره‌ای تاریخ لیگ فرانسه با زدن گل در 9 بازی متوالی نامشان را در تاریخ لوشامپیونه جاودانه کردند. هودزیچ در فصل 1985-1984 همراه نانت این رکورد را ثبت و زلاتان فصل 2016-2015 دستاورد او را تکرار کرد.

# بدون _ توهین

مرسی رفقا
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.