پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چند مطلب ...

زمان ارسال : شنبه 9 فروردین 1399
کافو در گفتگو با فاکس اسپورتز در این باره گفت:" از نظر تکنیکی، نیمار بهترین بازیکن دنیا است. امروز از نظر تکنیک هیچکس نمی‌تواند به پای نیمار برسد. حتی مسی هم نمی‌تواند او را شکست دهد هر چند من خودم هوادار مسی هستم. ولی واقعیت این است که مسی از نظر کیفیت تکنیکی به نیمار نمی‌رسد".


/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/

پس از سری آ و لیگ برتر انگلیس، مسئولین برگزاری لالیگای اسپانیا نیز سناریوهای احتمالی خود برای روزهای آتی و سرنوشت فصل جاری رقابتهای لالیگا را اعلام کردند.


1-از سرگیری بازی ها از اواسط ماه می تا 30 ژوئن و یا 15 جولای. سناریویی که بسیار خوشبینانه است و بعید است که به مرحله اجرا برسد. شیوع بیماری کرونا روز به روز در اسپانیا بیشتر می شود و تا ریشه کن شدن آن، زمان زیادی باقیمانده است.
این سناریو بیش از همه مدنظر لالیگا و باشگاه ها قرار دارد. باشگاه ها گفته اند که حاضرند هفته ای سه بازی انجام دهند و برای شان مهم نیست که با حضور تماشاگر باشد یا در ورزشگاه خالی. اینگونه باشگاه ها می توانند مانع ضرر مالی بیشتر خود شوند. تصمیم اخیر فیفا مبنی بر معتبر بودن قراردادهایی که 30 ژوئن به اتمام می رسند نیز به اجرای این سناریو کمک خواهد کرد.

2- شروع مجدد بازی ها از ماه آگوست و پایان در ماه سپتامبر. با توجه به اینکه یورو 2020 و کوپا آمه ریکا به سال بعد موکول شده اند، اجرای این سناریو با مشکل مواجه نخواهد شد و البته لیگ ها را وادار می کند تا با داشتن زمان کافی برای فصل بعد برنامه ریزی کنند. این سناریو معقول تر نیز به نظر می رسد.

3- شروع مجدد لیگ ها از ماه سپتامبر. این سناریو در ابتدا بسیار بعید به نظر می رسید ولی با توجه به شیوع گسترده کرونا، حالا محتمل تر از همیشه شده است. مشکل بزرگ به برگزاری فصل 21-2020 بر می گردد و باعث خواهد شد که فصل بعد از پاییز شروع شود و در این صورت بازی ها باید به صورت فشرده برگزار شوند. در این بین قطعا تغییراتی در شکل برگزاری جام حذفی و نیز رقابت های باشگاهی اروپا ایجاد خواهد شد.


/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/

محبوب‌ترین باشگاه‌های اسپانیا در اینستاگرام

بازیکنان فعال با سابقه ۱۰۰+ گل زده در لیگهای تاپ اروپا

با ارزش‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال

برترین دروازبانان ادوار مختلف فوتبال از نگاه سایت گل

# بدون _ توهین

مرسی رفقا
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.