پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گفتگو با نویسنده محترم سایت

زمان ارسال : دوشنبه 22 اردیبهشت 1399
از فوتبال شروع می‌کنیم ...

۱- چجوری شد ک بارسا رو انتخاب کردی؟!

راستش اولین دلیل علاقه من به بارسلونا رونالدینیو و بازی های زیبایی بود که بارسلونا به نمایش میذاشت، ولی شاید بشه گفت یکی از اصلی ترین دلایل بازی های زیبای بارسلونا در زمان گواردیولا و کسب جام های پی در پی بود که این منو عاشق بارسا کرد.


۲-اصلی ترین ویژگی یک بارسایی چیه؟

نظرات هرشخص در این باره میتونه متفاوت باشه ولی یکی از اصلی ترین ویژگی های یک بارسایی از نظر من اینه که همیشه به دنبال موفقیت و پیروزی تیم خودش باشه، حتی در زمان والورده که من از منتقدان بودم برای تیم آرزوی پیروزی میکردم.



۳-بنظرت بهترین راهکار برای عدم افت بارسا در دوران پسا مسی چیه؟

استفاده از بازیکنان جوان و آینده دار تیم های پایه و جذب بازیکنانی نظیر سانچو و یا امباپه که استعداد بالایی دارند. البته باید از ابتدا بازیکنان جوان و با استعدادی را در آکادمی پرورش داد تا بتونند در بارسلونا موفق بشن، چون از اول تو بارسلونا رشد کردن این دسته از بازیکنا میتونن بسیار در تیم هماهنگ و موفق بشن.


۴-بهترین تیم تاریخ بارسا؟ چرا؟

به نظر تیم گواردیولا یکی از بهترین تیم های بارسلونا بود، چون اونا بدون خریدهای آنچنانی و استفاده از بازیکنانی که منطبق بر سبک تیم هستند به موفقیت دست پیدا کردند، همچنین مربی رو داشتند که کاملا سبک بارسلونا رو درک میکرد.


۵-پیش بینیت از این فصل لیگ قهرمانان برای بارسا؟



به نظر من بارسلونا دراین فصل شانسی نداشت وی کرونا باعث شد که سوارز و دمبله تاحدودی ریکاوری کنند و بتونن در بازی های حذفی در اختیار بارسلونا باشند، ولی واقع گرایانه بخوایم بگیم از نظر من بایرن مونیخ یا منچسترسیتی شانس های اصلی هستند.



۶-اگر فوتبالیست میشدی دوست داشتی تو کدوم پست بازی کنی؟

من خیلی دوست داشتم مهاجم باشم و برای تیم گل بزنم ولی چون هیچ استعدادی در این زمینه ندارم یا مدافع یا دروازه بان هستم، اگه دفاع باشم که سعی میکنم بازیکن رد نشه و اگه هم رد بشه سعی میکنم بزنمش، ولی دروازه بانی من بد نیست خوبه.


۷-یک شعر دو بیتی از خودت درباره ی بارسا بگو...


تا دیروز با تو بودم و برای تو دلتنگ
اما امروز تو را ندارم و دلتنگی میکنم

دلتنگی چه حاصل که تو را ندارم

بازآ ای چشم من، من تو را کم دارم



۸-یک جمله ی فوق عاشقانه ب کاسمیرو بگو ک حال تمام کاربران رو بهم بزنی ...

مگه میشه تو باشی و من آرزوی دیگری داشته باشم.

از فوتبال یکمی دور میشیم ...

۱-چند وقته ک در سایت عضو هستی؟



من از زمستان 97 در سایت عضو هستم، یا بهمن بود یا دی اولین عضویتم و زیاد یادم نیست، البته اینو بگم که آقای قلی پور منو دوبار مسدود کرد به همین دلیل تاریخ عضویت فعلی من دقیقا از چهارشنبه سوری 97 هست.

۲-کدوم مسئله در سایت بشدت آزارت میده؟

درگذشته بنده کارهایی که بنده حقیر انجام میداد، و غیر از اون توهین هایی که به دیگران میشه و دیگران رو تهدید میکنن و... من که از هیچ چیز نمیترسم و تا در این سایت بودم همیشه با این دسته مقابله کردم، حتی کاربرایی که تاریخ عضویتشون قدیمی بود رو مسدود کردم، درحال حاضر اما کارهای رادین منو به شدت آزار میده، ولی خودش نمیدونه من آدم بیکاری هستم و منتظرم اکانت بزنه تا مسدودش کنم، از دوستان هم خواهش مند هستم اگه موردی دیدن حتما به من اطلاع بدن.

۳-فرض کن مدیر سایتی اولین اقدامی ک انجام میدادی چی بود؟

شاید به چشم بعضیها نیاد ولی ایمان برای سایت کارهای زیادی انجام داده، و این از بدشانسیش بوده که کرونا باعث شد تا بروزرسانی سایت به تعویق بیفته، من اگه مدیر بودم سعی میکردم که هر روز به سایت سر بزنم وگرنه اقدام خاص دیگه ای انجام نمیدادم.


۴-جناح بندی یا تشکیل اکیپ در سایت !! اینا از کجا نشات میگیره؟



یکی از مشکلات سایت که در قدیم بود ولی الان کمتر شده، در دوران آقای قلی پور این به اوج خودش رسیده بود. من واقعا برای این مسئله ناراحت بودم چون به سایت صدمه میزد ولی هرطور شده بود کسایی که جناح بندی میکردن رو مسدود کردم و از کسی ترسی نداشتم. من همیشه معتقد بودم که منتقدین تقصیر بیشتری دارن به دلیل توهین های سایت ولی موافقین والورده هم کم توهین و... انجام ندادن، به هرحال این یک رابطه دوطرفه بود که به سایت صدمه میزد.

۵-تابحال چند کاربر رو مسدود کردی؟

آماری نمیدونم ولی نصف اکانتایی که مسدود کردم مال بنده حقیر و رادین بوده. معمولا کسایی رو مسدود میکردم که توهین ها و فحاشی های زشتی در سایت انجام میدادن، کاربرا رو تهدید میکردن و... منظورم اینه به صرف اینکه طرف منتقد والورده هست یا انتقاد میکنه هرگز مسدود نکردم و نخواهم کرد، هرکس آزاد هست که نظر خودش رو بدون توهین در سایت بیان کنه و حق نداره هیچ کاربر دیگه ای رو اذیت کنه.

ادامه گفتگو در بخش بعد
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.