پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آمار

زمان ارسال : شنبه 27 اردیبهشت 1399
سال ۲۰۰۴ در چنین روزی؛ آرسنال با پیروزی مقابل لسترسیتی و پشت سر گذاشتن یک فصل بدون شکست، تنها جام طلایی تاریخ لیگ جزیره را تصاحب کرد.


‌ب مناسبت بازگشت فوتبال آمار بازی امروز

روهردربی یا رِویردربی ایالت نورت‌راین وستفالیا ۱۵۴ مرتبه برگزار شده است. ۵۱ برد برای دورتموند ثبت شده و شالکه ۶۰ بازی را برده است، در حالی که نتیجه پایانی ۴۳ بازی مساوی بوده.

در تاریخ بوندس‌لیگا ۹۵ مرتبه روهردربی برگزار شده که ۳۲ بازی را شالکه برده و دورتموند در ۳۳ بازی برنده شده است. ۳۰ بازی هم مساوی شده.

دورتموند در ۳ دربی آخر مقابل شالکه در زیگنال‌ایدونا‌پارک پیروز نشده، یک بازی ب تساوی انجامیده و ۲ بازی را باخته است.

شالکه از سال ۲۰۰۵ نتوانسته بیش از یک مرتبه متوالی در زمین دورتموند پیروز شود. آن سال در ۳ دیدار متوالی در وستفالن پیروز شده بودند.

زنبورها ۷ بازی از ۸ دیدار ابتدایی‌شان در نیم‌فصل دوم را برده‌اند. آخرین مرتبه‌ای که چنین رکورد خوبی داشتند فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۱ بود که قهرمان شدند.

معدنچی‌ها در ۷ بازی متوالی پیروز نشده‌اند (۴ تساوی و ۳ شکست) که بدترین آمارشان تحت هدایت دیوید واگنر است. این تیم در سال ۲۰۲۰ فقط یک برد داشته.

با اینکه شالکه سالیان اخیر چندان موفق نبوده، فقط در یک دربی از ۸ دربی آخر باخته‌اند. ۲ بازی را برده‌اند و ۵ بازی مساوی شده است.

هالند و سانچو در سال ۲۰۲۰ روی‌هم رفته ۱۴ گل در بوندس‌لیگا زده‌اند (هولاند ۹ گل و سانچو ۵ گل)، در حالی که کل تیم شالکه در این مقطع ۴ گل زده است.

دورتموند سال ۲۰۲۰ موفق شده ۲۷ گل در بوندس‌لیگا بزند، یعنی به طور میانگین ۳,۳۷ گل در هر بازی. زنبورها ۳ مرتبه ۵ گل به رقبا زده‌اند.

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»

فیلیپه ملو که در روزهای اخیر و به دلیل درگیری های لفظی با جورجو کیه لینی جنجال های زیادی به پا کرده، در مصاحبه ای مدعی شد در جریان یک بازی بین برزیل و آرژانتین موفق به مهار لیونل مسی شده و این خاطره را برای فرزندان و نوه هایش تعریف خواهد کرد. فیلیپه ملو گفت: «بله، من در برابر مسی بازی های زیادی داشته ام. یادم است که مسی در زمین معمولا زیاد حرف نمی زد. حتی وقتی روی او خطا می کردم نیز خیلی زود بلند شده و به بازی کردن ادامه می دهد، انگار مسی از چیزی نمی ترسد. لیونل مسی در میان سه بهترین تاریخ جای داشته و عملکرد او دیوانه کننده است. به یاد دارم یک بار در روساریو مقابل آلبی سلسته بازی می کردیم و این یک مسابقه خیلی مهم برای آرژانتین بود. برزیل 1-3 پیروز شد و ما خیلی خوب بازی کردیم. خوان سباستین ورون نیز در ترکیب آرژانتین حضور داشت و او یکی از بزرگترین اسطوره های زندگی من است که او را خیلی دوست داشتم. مسی نمایش چندان خوبی نداشت و من می خواهم این داستان را برای نوه و فرزندانم تعریف کنم که حداقل در آن بازی، مسی را متوقف کردیم و او موفق به انجام کار خاصی نشد. مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار بازیکنانی هستند که می توانند سرنوشت یک بازی را تعیین کنند.»

# بدون - توهین
مرسی رفقا
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.