پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

عذر خواهی از دوستان عزیز

زمان ارسال : سه شنبه 30 اردیبهشت 1399
باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس توافق کردند که از این هفته تمرینات خود را از سر بگیرند.

درود

دوستان امیدوارم ک حالتون خوب باشه همین ابتدا از همه شما عزیزان دل معذرت میخوام ...

تو این چند وقت واقعا سرم شلوغه و زیاد ب سایت سر نمیزنم و اگر خدایی ناکرده فراموش کردم که زیر پست ها تون کامنت و یا ... بذارم رو حساب بی ادبی بنده نذارید خیلی درگیرم واقعا ... البته سر همه شلوغه و هر کس مشکلات خاص خودش رو داره ...

از محمد پوگیدال عزیز هم عذر میخوام ک نتونستم تو چالش گفتگو بهش کمک بکنم ...

و همچنین از پارسا جان عزیز بابت بد قولی هام ...

ب بزرگی خودتون ببخشید دوستان

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»
گزارش امروز نشریه فرانسوی معتبر فرانس فوتبال درباره ۵۰ چهره قدرتمند دنیای امروز فوتبال باعث تعجب بسیاری از ناظرین و فوتبالدوستان شده است. فرانس فوتبال در گزارش خود از ناصرالخلیفی به عنوان نفر اول این فهرست ۵۰ نفره نام برده و رئیس قطری باشگاه فرانسوی PSG را به عنوان قدرتمندترین چهره دنیای فوتبال معرفی کرده است.

فرانس فوتبال می‌گوید در انتخاب این چهره‌ها لزوما به دنبال کسانی که بیشترین سر و صدا یا حاشیه را دارند نبوده بلکه کسانی را انتخاب کرده که تصمیم‌هایشان از بیشترین وزن برخوردار است. فرانس فوتبال فهرستی پنجاه نفره از روسای باشگاه‌ها و نهادهای فوتبالی، ایجنت‌های مشهور، ستاره‌های بزرگ، مربیان پرقدرت و شناخته‌شده و بازرگانانی که نفوذ بسیار زیادی بر فوتبال دارند ارائه کرده است.

فرانس فوتبال می‌گوید ناصر الخلیفی رئیس قطری باشگاه PSG را به دلیل حوزه نفوذ و تاثیرگذاری منحصربفردش به عنوان پرقدرت‌ترین چهره انتخاب کرده. او علاوه بر ریاست باشگاه پاری سن ژرمن، ریاست گروه رسانه‌ای بی‌این را هم به عهده دارد که ۵۵ میلیون نفر در سراسر دنیا با پرداخت حق عضویت از طریق آن مسابقات فوتبال را تماشا می‌کنند. او در عین حال وزیر مشاور دولت قطر است.

فرانس فوتبال می‌گوید الخلیفی هم از قدرت برخودار است و هم نفوذ. او که ۹ سال پیش به باشگاه PSG پیوسته و در این مدت توانسته جایگاه خود را به عنوان یکی از موثرترین چهره‌های مدیریتی دنیای فوتبال تثبیت کند.
»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»

اگرچه به نظر می رسد در حال نزدیک شدن به سال های پایانی دوران درخشان لیونل مسی هستیم، اما هواداران فوتبال آرژانتین می توانند امیدوار به ظهور یک ستاره جدید باشند و ممکن است در آینده تیبو آلمادا جای فوق ستاره آلبی سلسته را پر کند. البته تیبو آلمادا ۱۹ ساله از کارلوس ته‌وز به عنوان اسطوره اش نام برده و در همان منطقه محل تولد او نیز رشد کرده است. پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی علاقمند به خرید این بازیکن حوان است و ممکن است تیبو آلمادا نیز مانند ته‌وز روزی تجربه بازی کردن در منچسترسیتی را در کارنامه داشته باشد.

آلمادا تا سال ۲۰۲۳ با باشگاه ولزسارسفیلد قرارداد دارد و در این فصل ۲۵ بازی ۵ گل برای تیمش به ثمر رسانده است. در آرژانتین تصور بر آن است که آلمادا می خواهد هر چه سریع تر به اروپا مهاجرت کند و دوران حرفه ایش را در این قاره ادامه دهد. منچستر سیتی احتمالا ۲۳ میلیون یورو برای خرید آلمادا پیشنهاد خواهد کرد و ممکن است گواردیولا شانس هدایت یک ستاره آرژانتینی دیگر را نیز در آینده در کارنامه داشته باشد.
»«»«»«»«»«»«»«»«»«»
رونالدو هم ب تمرینات یووه اضافه شد :)

# بدون - توهین
مرسی رفقا
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.